Permalänk

skumma mx510 drivisar

Jag har märkt att min logitech mx510 beter sig jävligt skumt emellan åt. Ibland blir det nåt skumt som händer, den ställer in sig till default inställningar så rörelsekänsligheten blir långsammare än vad jag är van vid samt att alla extraknappar återställs...men detta sker bara i vissa fönster....jag kan ha ett mappfönster öppet som har mina inställningar, men i iexplorer blir det default... nästa gång kan det bli tvärtom...nån som har upplevt samma eller vet vad detta kan bero på?

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk

Samma här. Vissa program går musen lite segt i rörelsen.

Permalänk

för mycket skit i ditt os ominstalera

Permalänk

ominstallera os? har gjort det ett antal ggr sen jag upptäckte felet första gången...kommer ju tillbaka

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk

låter som du har något skit i ditt system men jag vet inte....

Permalänk

Ingett skit i systemmet.
Har formateratt o instaleratt många gånger tidigare men med äldre drivisar som fanns då.
Men nu när man kört formatering med dom drivissar som finns ute nu så Segar musen ner i vissa progg. Preciss som att den skulle gå på Windows Default Speed..

Permalänk
Medlem

hmm det finns en inställning på musen som stänger av acc i spel. Den tar även en del program så kolla så att den rutan inte är ibockad.