PSP - vilket bilspel ska man ha?

Permalänk
Medlem

PSP - vilket bilspel ska man ha?

Ja som rubriken frågar så undrar jag vilket av alla dessa bilspel till PSP som är bäst att börja med.
Jag har aldrig ägt ngt bilspel till konsoll tidigare så jag är litet vilsen.

Visa signatur

It is nice to be important, but it is more important to be nice

Permalänk
Medlem

ska inte GT4 komma till psp?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Det stämmer att GT4 kommer under Q2 men jag åker
till Thailand nästa fredag så jag skulle behöve något att
fördriva tiden på flyget med till dess. Annars låter GT4
som ett bra val.

Visa signatur

Permalänk

Burnout, utan tvekan.

Permalänk
Avstängd

NFS:MW har bara lirat det lite grann men det verkar rätt så trevligt.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag tackar och kastar mig på köpknappen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

NFS: MW till PSP är inte riktigt någon höjdare. Burnout: Legends däremot är riktigt bra. Criterion har gjort ett kanonjobb med portningen av de tre första spelen. Spelet känns lite pixligt, men det är sånt man vänjer sig med. Ridge Racer som är det äldsta racingspelet till PSP är också bra. Grym arkad-känsla och mjuk grafik. Tyvärr tröttnar man snabbt på det spelet.

Permalänk
Medlem

Personligen så tycker jag att Twisted Metal till PSP verkar asgrymt. Kanske inte riktigt den typ av bilspel du är ute efter.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem

Hmm, Twisted såg som sagt litet annorlunda ut.
Kanske får bli två spel. Måste ha något att göra
på vägen hem också.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Ridge Racers e jävligt kul

Permalänk
Medlem

Jag säger Burnout Legends

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem

Burnut Legends!

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Burnout legends är riktigt bra till PSP! Tyvärr det ända spel som jag kan säga är bra till denna konsol.. Jag äger själv en 1.50 och använder den än så länge tyvärr mest till film

Visa signatur