Permalänk
Medlem

Modda rummet

Jag hoppas att jag postar det här i rätt forum......

Snart ska jag bygga om mitt rum, och jag behöver lite förslag och tips.

ALLA IDEÉR ÄR VARMT VÄLKOMNA!!

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk
Medlem

Önskas det bilder på hur våra olika rum ser ut eller hur hade du tänkt dig.
Om så är fallet så finns det en tråd om jag inte har helt fel som heter mina datorriggar eller nått liknande med mängder av bilder.
Föklara gärna mer ingående hur du tänkt dig.

Trizz

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Sötast

Lite svårt för oss att... nevermind.

Permalänk
Medlem

Mitt rum är rätt dåligt upplyst, så det vore rätt roligt att typ sätta in neon rör i bokhyllan (eller något liknande). Sen vore det kul att ha ett unikt rum.

lägger upp bilder på rummet snart. (ska bara hitta kameran och några baterier)

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk
Medlem

detta är ett datorforum

Visa signatur

P4 Prescott S478 3.2 @3.84MHz | Asus P4P800-E DLX | 2X512MB Infineon pc3200 | Maxtor 120GB | Radeon9200SE | Radeon7000 | 2X fujitsu-siemens MCM21T2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MBMiX
detta är ett datorforum

Och vad i h*lvete har det för betydelse? Döp om "kategorin" då då! Kategorin heter: "Modifikationer - Eget bygge - Chassin"
Då kan man ta bort "modifikationer" i rubriken sånt fall om det är vilseledande! Det finns ingen lag på att man inte får lägga upp sitt moddade rum!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TBonnevier
Och vad i h*lvete har det för betydelse? Döp om "kategorin" då då! Kategorin heter: "Modifikationer - Eget bygge - Chassin"
Då kan man ta bort "modifikationer" i rubriken sånt fall om det är vilseledande! Det finns ingen lag på att man inte får lägga upp sitt moddade rum!

Nja, "Hårdvara > Modifikationer - Eget bygge - Chassin" heter det... Det har du rätt i. Och det kan alltid räknas under eget bygge. Fast hårdvara vet jag inte. Och det är som sagt ett datorforum. Man kan klart alltid räkna det som om hela rummet är ett chassi... Vad vet jag. Spela roll...

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Medlem

Så där bilderna färdiga.

Alla bilder finns på:
http://www.freewebs.com/shar_92/foton.htm

Bilderna på rummet är nr 6-8

PS. alla ideér är varmt välkomna!

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk
Medlem

Ta en sticksåg och bara slakta i väggarna, lovar att du blir rätt ensam med den stilen

Permalänk
Medlem

Om jag skulle göra det måste jag ha något att hålla upp tacket med..

Har någon några hockey klubbor att låna mig i såna fall :P?

PS. alla förslag är varmt välkomna!

Visa signatur

Ack nej,
I grottan bor ändast en vis gryta.
VVV=Vilja,Våld och Vaselin

Permalänk

Sätt in en massa lysrörsarmaturer och kör stenhårt på UV. Perfekt ljus för långa nätter framför datorn. Fast det kan vara bra med en liten extra strömbrytare så att du kan sätta på vanligt ljus också. Kan behövas ibland.

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Hedersmedlem

I dagsläget har vi inget forum för modifikationer av annat än dator- och teknikrelaterade produkter.

*tråd låst*