Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Tack för recensionen, fick mig att nog inse att kvalitet kostar ändå.

Så jag letar vidare efter något lämpligt.

Ja, kvalitet är inte det första ordet jag kommer att tänka på nu när jag testat denna produkt men den kostar ju därefter också.

Någon som vet hur/om man kan kapa sladden och skarva sina vanliga 3,5 mm lurar med 2,5 mm-pluggen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zimma
Ja, kvalitet är inte det första ordet jag kommer att tänka på nu när jag testat denna produkt men den kostar ju därefter också.

Någon som vet hur/om man kan kapa sladden och skarva sina vanliga 3,5 mm lurar med 2,5 mm-pluggen?

Nä för det priset kanske man inte ska klaga heller, men 900 är ju ändå 900, så lite bör man kunna förvänta sig.

Blir fortsätta söka för min del efter det som verkar ouppnåeligt, Mp4 player, litet format, txt-books, AAA batterier, skapligt pris

Webhallen säljer samma nano-kopia och dom har denna adapter 2,5-3,5
http://www.webhallen.com/prod.php?id=45563

Permalänk

Är inte detta typsikt när man nyss köpt en ny mp3. Sandisk Sansa m240 1gb 995:-

Visa signatur

Jag heter inte Bill bara för namnets skull

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Nä för det priset kanske man inte ska klaga heller, men 900 är ju ändå 900, så lite bör man kunna förvänta sig.

Blir fortsätta söka för min del efter det som verkar ouppnåeligt, Mp4 player, litet format, txt-books, AAA batterier, skapligt pris

Webhallen säljer samma nano-kopia och dom har denna adapter 2,5-3,5
http://www.webhallen.com/prod.php?id=45563

Jo, jag köpte den ju där (butik) men ingen informerade om att det var 2,5 mm-kontakt. Inte står det i produktinformationen heller. Det som är kasst är att en adapter sticker ut ca 1,5 cm och sen ska man ha på lurarna. Ganska otympligt.

Permalänk

Tack för recentionen, känns som om kavaliteten var lite för undermåttlig, tack igen

Visa signatur

axel

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo, jag köpte den ju där (butik) men ingen informerade om att det var 2,5 mm-kontakt. Inte står det i produktinformationen heller. Det som är kasst är att en adapter sticker ut ca 1,5 cm och sen ska man ha på lurarna. Ganska otympligt.

Ganska stor risk för att den ska brytas av med. Hävarmsprincipen.
Jag skulle reklamera och få pengarna tillbaka om ingen information om denna vitala sak uppmärksammats för dig som kund.

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk

"Krossar Nano med hästlängder"... Jojo...

BillGates, jag tror nog du kan vara nöjd med din Sandisk, den här spelaren verkar vara en kass produkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hakkenarsk

BillGates, jag tror nog du kan vara nöjd med din Sandisk, den här spelaren verkar vara en kass produkt.

Nu är det nog lite sent. Det har ju redan hunnit bli några repor eftersom jag har haft med mig den ut några ggr.

Permalänk
Citat:

Nu är det nog lite sent. Det har ju redan hunnit bli några repor eftersom jag har haft med mig den ut några ggr.

Nu hänger jag inte med...

Permalänk
Medlem
Citat:

Nu hänger jag inte med...

Citerade fel

Skulle citera detta:

"Ganska stor risk för att den ska brytas av med. Hävarmsprincipen.
Jag skulle reklamera och få pengarna tillbaka om ingen information om denna vitala sak uppmärksammats för dig som kund."

Permalänk
Citat:

Citerade fel

Skulle citera detta:

"Ganska stor risk för att den ska brytas av med. Hävarmsprincipen.
Jag skulle reklamera och få pengarna tillbaka om ingen information om denna vitala sak uppmärksammats för dig som kund."

Hehe, ok. Vart lätt förvirrad där.

Permalänk
Citat:

Okej, skönt att höra:D

Visa signatur

Jag heter inte Bill bara för namnets skull

Permalänk
Medlem

Skulle sitta fint med en videoinspelning på spelaren då den spelar upp film. Någon som orkar fixa ?

Visa signatur