Permalänk
Medlem

Spywareprog!

Hej. för ett tag sedan hade jag ett program som var spywarez värsta madröm lixom ;D

Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter, och skulle gärna vilja ha det

Själva programmet installerade massa andra program, så att man lixom blev 99.999% fri från all skit.

Problemet är att jag bara vet ett program det innehöl, och det var Lavalys, Ad-aware.

Och jag har tyvärr ingen aning om vad programmet heter.
Ngn som kan lista ut vilket programm jag snackar om ?

Pusshej //NudeL

Visa signatur

Opteron 146 Cabye 0543FPMW@330x9 1.5v | Antec SONATA II | XFX 7800GT@530/1200| Seagate Barracuda 300GB SATA2 16MB |G.skill 1gbgh @ 260 1.5-2-2-5| DFI Lanparty UT nF4 SLI-DR Expert | Waterchill KT12A-12VS |

Permalänk

Ja har hört att ett program som heter Hitman ska köra många program. Jag har aldrig testat så jag vet ej.

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem

Hitman låter som något liknande, ja.

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk

läs under "Hur blir jag av med irriterande pop-ups/spyware/adware/ändrad hemsida?" på: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=26743...

Permalänk
Hedersmedlem

flyttad.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Gäst

Re: Spywareprog!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NdL
Hej. för ett tag sedan hade jag ett program som var spywarez värsta madröm lixom ;D

Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter, och skulle gärna vilja ha det

Själva programmet installerade massa andra program, så att man lixom blev 99.999% fri från all skit.

Problemet är att jag bara vet ett program det innehöl, och det var Lavalys, Ad-aware.

Och jag har tyvärr ingen aning om vad programmet heter.
Ngn som kan lista ut vilket programm jag snackar om ?

Pusshej //NudeL

http://www.hitmanpro.nl/

Finns även med engelsk text.

Permalänk
Medlem

Tack för era svar.
Hitman var det. Fan att man får hjärnsläpp ibland.
Admin kan låsa tråden nu iaf

Visa signatur

Opteron 146 Cabye 0543FPMW@330x9 1.5v | Antec SONATA II | XFX 7800GT@530/1200| Seagate Barracuda 300GB SATA2 16MB |G.skill 1gbgh @ 260 1.5-2-2-5| DFI Lanparty UT nF4 SLI-DR Expert | Waterchill KT12A-12VS |