Cold-Fusion [Slutgiltiga bilder - Modemdödare]

Permalänk
Discokungen

Det här är farligt... Jag frågar som jag frågade på galleriet: Vill du gifta dig med mig?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Riktigt najs ^^

Det är en av dom snyggaste moddarna jag har sett här på sweclockers!

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Avstängd

Fyfan vad snyggt! Årets snyggast mod ftw?!!

Permalänk
Medlem

grymt snyggt:D fått ider från Orac3 modden? aja grymt bra arbete

Visa signatur

När man dödar 6 pers på raken heter det i UT Monster Kill, i Quake heter det Excellent, i Counter-Strike heter det Kicked by Console...

Permalänk
Medlem

Det finns bara en sak att säga: SÅ sa**ns snyggt....

Visa signatur

A64 3200@2300mhz, Gainward 7800gt gs, Dfi Lanparty sli-dr expert, 1024 speedpremium.

Permalänk
Medlem

Imponerande

2 tummar upp:)

Visa signatur

Det heter DATOR eller DATORN inte "data" eller "datan" era illiterata noobs! Och det stavas DUAL inte duel. Sover ungjävlarna på lektionerna i skolan nu för tiden?
Server #1: Project Hades 3.0
Server #2: Project Pandora

Permalänk
Medlem

Skulle vilja se den i verkligheten .... Riktigt FETT!

Permalänk
Proffsmoddare

Helt underbart bygge !!!
Detta är definitivt en av de bästa moddarna jag någonsin sett på Swec. Otroligt bra utfört med absolut underbart utseende. Mer sånt! !

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

snyggaste jag sett på sweclockers iaf!

Visa signatur

den ä fin

Permalänk
Medlem

Visst var det nice men jag tycker att det är för mycket krams på. Men jäkla fint jobb har du gjort!

Visa signatur

A64@2.5@7700CU | 2*1GB Twinmos DC | MSI K8N Neo2 Plat. | MX518 | VX724

Permalänk
Medlem

OTROLIGT! går inte att beskriva med ord
ser fram emot nästa bygge
"keep up the good work"

Permalänk
Medlem

det är sjukt snyggt, ser fram emot din nästa modd

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

Riktigt bra jobbat. Någon översiktsbild över hela chassit vore dock trevligt för att komplettera alla close-ups

Visa signatur

Но если есть в кармане пачка сигарет,
Значит все не так уж плохо на сегодняшний день.

Permalänk
Medlem

Nice!! Önskar att man hade såna skills...

Permalänk
Discokungen

Kan man få bilder på moderkortet med bra ljus? Ser intressant ut Hur mycket låter den?

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

du jag köper det för 10000 kr jag lovar

Permalänk

Wolverine och GoTaLL's gravyrer i all ära , riktigt snygga och välgjorda arbeten varje gång, dock så får jag säga att du slår dem på fingrarna och du slår hårt. Komponering, ljussättning, design, allt i en perfekt kombination.

Vid första blicken på helhetsbilderna får man en riktig sci-fi känsla, lite rymdskepp, en känsla av att burken skulle kunna vara en kärnreaktor kyld med flytande kväve. Ljussättningen är inte överdriven och inte heller klen, väl placerade och ger en känsla av att det verkligen är kallt där i.

Betyg: :D:D:D:D:D av 5 möjliga

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

Det är en lyxmodd det är vad det är.

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Bland det absolut snyggaste jag har sett, hade jag haft tid, pengar och skills skulle du få en utmanare.

Tyvärr har jag ingenting av de tre och du är bäst!!!!!

Visa signatur

Torxx

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Sjukt NICE !!!!!!!

du får härmed en platt's i min modd-master lista ( bland GoTall å dom )

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Discokungen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snurrig_kille
Vid första blicken på helhetsbilderna får man en riktig sci-fi känsla, lite rymdskepp, en känsla av att burken skulle kunna vara en kärnreaktor kyld med flytande kväve. Ljussättningen är inte överdriven och inte heller klen, väl placerade och ger en känsla av att det verkligen är kallt där i.

Kall fusion är när man får igång fusion utan att ha x antal miljoner grader varmt

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk

mycket snyggt! svårt bra jobbat!

sjukt fränt om det hade varit vatten i slangarna!! (vattenkylning)

Visa signatur

Dfi ultra-d, SD 3700+, big typhoon, Kingston hyper-x 2048mb, seagate 300gb, tagan easyconnect, powercolor x1800xt kylt av TTBW.

Permalänk
Medlem

Bästa på länge!!:up:

Vill oxå ha!;)

Visa signatur

Mmm........Marabou

Permalänk

Mycket snyggt bygge! Grattis!!!!

Visa signatur

If the facts don't fit the theory, change the facts. Albert Einstein

Permalänk
Medlem

vad använder du för tjocklek på plexit?

Visa signatur

När man dödar 6 pers på raken heter det i UT Monster Kill, i Quake heter det Excellent, i Counter-Strike heter det Kicked by Console...

Permalänk
Medlem

Skit snyggt

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem

Grymt jävla snyggt!

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av djwember
vad använder du för tjocklek på plexit?

Fönstrena på sidorna och toppen är 3mm. Bitarna på sidan av fronten är 6mm. De flesta detaljer är 3mm, då detta är förhållandevis lätt att bocka och fräsa med en dremel.

Tack för alla kommentarer! Ska börja med mitt nästa bygge nu på påsklovet, och det blir byggt från grunden...

// Sleepstreamer

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

Nice good work fan va ja diggar sådan stil!!

Visa signatur

Wiee!