Permalänk
Medlem

Nån som liksom mig har problem med att få igång Amped 3 demot?

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem

behöver man ett minnes kort om man har hårddisk? och finns det nån "officiell" lista på alla regions fria spel? har bara hittat en liten på lik-sang forumet

Permalänk
Medlem

Du behöver inte minneskort om du har hårddisk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BunSon BuRnEr
24år och nybliven ägare av en spelkonsoll, ska man skratta eller gråta? vad är det för fel på mig?

Hur ska man förklara det här för framtida flickvänner? jag vill ha barn? :/ [/B]

Själva spelandet är nog inget problem för flickvänner så länge det inte är för mycket. Går ju rätt bra att tex spela på kvällar och nätter. Tips är dock att inte grudda fast helt vid datorn, då går det inte att träffa någon.

/A

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f97ao
Själva spelandet är nog inget problem för flickvänner så länge det inte är för mycket. Går ju rätt bra att tex spela på kvällar och nätter. Tips är dock att inte grudda fast helt vid datorn, då går det inte att träffa någon.

/A

Eller så gör man som jag och många andra och väljer en tjej som gillar tv-spel kanske?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Eller så gör man som jag och många andra och väljer en tjej som gillar tv-spel kanske?

Så funkade det för mig

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Hmm en fråga, kan dvd spelaren som sitter i x360 bara spela region 2 filmer eller?

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att utan live guld på något sätta få nya banor till t.ex Farcry Instincts?

Visa signatur

//Uben

Permalänk
Medlem

Jag har en liten fråga:
Va fan ska man med alla poäng till? Är de till någon nytta alls eller är dem bara där för att visa hur mycket man geekar framför tv:n?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Jag har en liten fråga:
Va fan ska man med alla poäng till? Är de till någon nytta alls eller är dem bara där för att visa hur mycket man geekar framför tv:n?

Menar du poängen man köper minispel osv för :P?

Permalänk
Medlem

Hur får man ientligen poäng som man kan köpa minispel, diverse themes etc. med?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Hur får man ientligen poäng som man kan köpa minispel, diverse themes etc. med?

Microsoft Points köpter du tex på

http://www.webhallen.com/prod.php?id=48113

Om man Visa eller något annat betalkort, så kan mn köpa points direkt från Marketplace.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Hmm en fråga, kan dvd spelaren som sitter i x360 bara spela region 2 filmer eller?

Enligt vad jag läst på xbox360 wikin så är DVD-filmer regionslåsta.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uben
Är det möjligt att utan live guld på något sätta få nya banor till t.ex Farcry Instincts?

Tja, bara visst material är tillgängligt via silver. För att få allt måste man ha guld. Tror inte det finns någon möjlighet att komma runt det annat än att skaffa live guld.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Menar du poängen man köper minispel osv för :P?

Nej jag menar poängen man får via achvierments (stavning?) när man spelar oliga spel. Får t.ex 50p för att stänga första oblivionporten i spelet med samma namn Vad ska man med det till?

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej jag menar poängen man får via achvierments (stavning?) när man spelar oliga spel. Får t.ex 50p för att stänga första oblivionporten i spelet med samma namn Vad ska man med det till?

De poängen är till för att skrytas med.

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

http://xbox.gamespy.com/articles/680/680891p1.html

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
http://xbox.gamespy.com/articles/680/680891p1.html

hehe, orka bry sig om sitt gamerscore. ^^

Men om folk är instresserade av poäng så kan följande länk vara till nöje.

How to score 6000 points
http://www.gamespot.com/features/6145320/

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
hehe, orka bry sig om sitt gamerscore. ^^

Men om folk är instresserade av poäng så kan följande länk vara till nöje.

How to score 6000 points
http://www.gamespot.com/features/6145320/

Hah, jag tycker det är skoj att samma gamerpoints. Jag gör vad jag kan för att knappa igen på AceSh00t's score, men det känns omöjligt. ;D

Permalänk
Medlem

http://www.playerone.be/playerone/be/news_details.php?id_news...

Kolla in dessa INGAME bilder från Too Human! Ser helt otroligt ut, utvecklarna är Silicon Knights och detta är första spelet i en trilogi. Spelet är ett action/RPG med melee-combat och vapen. Stödjer 4-player coop :D.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
http://www.playerone.be/playerone/be/news_details.php?id_news...

Kolla in dessa INGAME bilder från Too Human! Ser helt otroligt ut, utvecklarna är Silicon Knights och detta är första spelet i en trilogi. Spelet är ett action/RPG med melee-combat och vapen. Stödjer 4-player coop :D.

Får bara hoppas på att storyn matchar grafiken då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Storyn är en stor del av detta spel, I en EMG artikel pratas mycket om storyn och RPG elementen, samtidigt som dom för första gången berättar om deras väldigt speciella kontrollschema (högra spaken används för melee-attacker och inte för att skruva kameran, vilket görst automatiskt och på ett cinematiskt sätt). Spelet ser alltså ut som dessa bilder, eftersom bilderna är tagna med detta kamerasystem.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
Storyn är en stor del av detta spel, I en EMG artikel pratas mycket om storyn och RPG elementen, samtidigt som dom för första gången berättar om deras väldigt speciella kontrollschema (högra spaken används för melee-attacker och inte för att skruva kameran, vilket görst automatiskt och på ett cinematiskt sätt). Spelet ser alltså ut som dessa bilder, eftersom bilderna är tagna med detta kamerasystem.

Hoppas man får se mer av det på E3.

Vill gärna läsa nån journalists kommentarer på kontrollschemat, den verkar störtskön men undrar hur det funkar i praktiken med kameran som är så pass dynamisk. Storyn och rollspelselementen är nog ändå viktigast för denna nya spelserie att fixa för att spelserien ska få ett djup, är saken biff med dem två aspekterna blir det nog ett givet köp för de flesta. Grafiken är redan über som det är, den biten behöver man inte oroa sig över.

Kommer bli ett sjuhelvetes bra spelår... Om det inte blir försenat, d.v.s.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Kommer bli ett sjuhelvetes bra spelår... Om det inte blir försenat, d.v.s.

Jo en hel del spel är planerade för höst/vinter om de inte blir uppskjutna så kommer man få problem med att hinna spela alla.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den 24e april går NDA:n ut på silicon knights press-eventen som hölls för itne så länge sedan, så alla stora spelsidor kommer ha hands-on previews och annat från spelet. Spelet kommer även vara spelbart på E3 så förhoppningsvis kommer vi kunna se filmer från det sjuka fightingsystemet.

I den långa preview från tidningen var EGM imponerade på kamerasystemet, jag vet inte om de spelede spelet själv eller om det såg någon annan göra det, men de hade inga tvivel på att systemet skulle funka utmärkt.
De coola är att kameran är helt dynamisk och försöker visa fightingsekvenser på ett så bra och cinematiskt sätt som möjligt utan att skapa frustrerande moment där kameran itne visa det man vill (som är det fruktade med just sånna här system).

EGM är iaf kända för att inte direkt vara pro-Xbox.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nån som vet om pgr3 speed-pack har kommit på market place än här i sverige? ja vill köra RS4:a!!!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maiky
nån som vet om pgr3 speed-pack har kommit på market place än här i sverige? ja vill köra RS4:a!!!

Japp, det finns ute!
Vill man inte köpa kan man ladda hem Astonmartin V8 Vantige(?) gratis, tyvärr är den nära en exakt kopia av en annan aston i spelet.

Någon här som har försökt kvalificera sig till PGR3 turneringen?
Själv får jag inte under 58 sekunder på banan, men för att vara bland de 64 bästa måste man ha en tid på 54 sec.

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer_AB
Japp, det finns ute!
Vill man inte köpa kan man ladda hem Astonmartin V8 Vantige(?) gratis, tyvärr är den nära en exakt kopia av en annan aston i spelet.

Någon här som har försökt kvalificera sig till PGR3 turneringen?
Själv får jag inte under 58 sekunder på banan, men för att vara bland de 64 bästa måste man ha en tid på 54 sec.

aah köpte hela speed packet.. lika bra men fyfan va RS4:an är underbar!! helt guld å köra!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Funderade på en sak. Går det att koppla in Xbox 360 hårddisken i datorn och komma åt innehållet?

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majkey
Funderade på en sak. Går det att koppla in Xbox 360 hårddisken i datorn och komma åt innehållet?

Japp, börjar komma en hel del adaptrar för det. Borde finnas i sverige nu eller komma snart.