NetMania.se Vad kan vi göra bättre.

Permalänk
Netmania.se

NetMania.se Vad kan vi göra bättre.

Hej Gott folk,

Jag skulle gärna vilja ha lite feedback från er om min butik som jag har.
http://www.netmania.se
Många av er har kanske inte hunnit besöka oss ännu och har kanske inte så mycket erfarenhet av oss, men ni kanske har lite spontana synpunkter som kan hjälpa mig att bli så bra som möjligt så jag kan tillgodose era behov. Ett företag måste alltid utvecklas och vi vill utvecklas i riktningen mot att göra våra kunder nöjda och glada.

All kritik uppskattas såväl god som dålig.

Vi arbetar hela tiden med att utöka vårt utbud kanske något speciellt som ni skulle vilja se på NetMania.se
Vi vill att ni ska känna er trygga med varje köp och känna att ni har fått den bästa servicen ni önskar.
Någon kommentar om sidan något som vi borde bättra på. Ni kanske önskar andra betallösningar. Allt som ni kan komma på är uppskattat.

Vill ni ta kontakt med mig så kan ni göra det via pm eller via info@netmania.se
Tack för att ni tog er tiden.

MVH
Peder Tornberg
http://www.netmania.se

Visa signatur

My 2 cents

Permalänk
Medlem

Tja först och främst så kan du ju försöka se till att ha information om produkterna på Svenska då vi bor i Sverige, vill inte läsa på Engelska på en Svensk hemsida. Tycker det räcker att kylning.com falerar friskt på den punkten.

Sen att lägga ut PS3 som produkt, tje lite överseriöst kanske med tanke på att den inte kommer om förrän ett halvår, om den nu ens kommer då.

Vet inte riktigt vad det är du satsar på mest, är det spelkonsoller med spel eller skall det vara lite allt i allo, isf ganska tamt utbud men en god början.

Finns säkert mer saker att kika på men behöver min skönhetssömn, ( ironi ).

Permalänk
Medlem

Känns lite som ni spelar på Pixmanias namn, vilket jag sällan uppskattar. Det känns lika oseriöst som databutiken.se kontra datorbutiken.se.

Permalänk
Medlem

Kollade igenom er hemsidan lite snabbt. Sidan känns inte plottrig ut, utan rent och lättöverskådligt ut. Kikade snabbt in på mp3 avdelning eftersom jag aldrig köper spelkonsoller eller spel.

När man har lagt produkter i kundvagnen vill jag gärna komma in i kundvagnen lätt. Jag skulle gärna att uppe till höger där det står kundvagn att hela knappen eller stora texten "Kundvagn" blir klickbar istället för (x produkter). Det är inte så uppenbart att man ska klicka på den.

Åldersgräns:
Ni som beställer måste vara 18 år eller äldre. Om Ni är yngre så be någon som är 18 år eller äldre att göra beställningen. Vid beställning mot faktura måste beställaren vara minst 18 år.

Låter lite konstigt, eller? När man är 16 år eller äldre har man rätt att använda sina pengar som man vill. Är man under 16 får man inte göra dyra inköp (runt 300+ har jag för mig) utan sina föräldrars tillstånd. Men du kräver att de ska vara minst 18 år? Och är man under 16 år har man ändå rätten att handla dyrare saker om man har sina föräldrars tillstånd.

Att man kan söka på sitt kollinummer på er sida verkar vara en bra idé!

Angående informationen om era mp3-spelare kan ni fixa till den lite. T.ex. alla iRiver med 1GB minne flashminne stod som "1GB" utom Iriver T20 där det stod "1024MB". Kan snyggas till tycker jag.

Och på era Samsung modeller vill jag gärna se minnesmängden i titeln och inte behöva leta bland produktinformationen.

Och angående produktinformationen vill jag gärna se den i tabellform. Jämför skillnaden på t.ex.
http://www.netmania.se/catalog/product_info.php?cPath=53_64&p...
och
http://www.netmania.se/catalog/product_info.php?cPath=53_58&p...

En sista sak. Vi lever i år 2006.
"Copyright © 2005"

Lycka till med butiken iaf!

Permalänk
Netmania.se

Hej,

Tack för era synpunkter jag ska ta dem till mig och förbättra det som bör förbättras. Fortsätt att komma med dem är ni snälla.
Det att jag har nya produkter som inte kommer ut förrän om ett bra tag är för att jag vill att kunderna ska kunna komma till mig och veta att jag håller mig uppdaterad med det som komma skall så de får chansen att boka upp ett ex till sig och få information om kommande produkter.
Jag försöker inte apa efter pixmania jag har en helt annan inriktning med mitt sortiment till skillnad från ert exempel gren. Jag vill bygga upp mitt varumärke och förknippa det med vad jag bedriver, men det är inte gjort på en dag.
Alla kommentarer som ni har är värdefulla för mig och för kunderna så de känner sig så trygga som möjligt och för hela funktionen av sidan.

Ha det bra.

MVH
Peder Tornberg
www.netmania.se

Visa signatur

My 2 cents

Permalänk

Tjena. Jag tycker att det viktigaste med en webshop är att informationen alltid är "up-to-date" och korrekt, med en lättanvänd och lättöverskådlig kundvagn och hemsida.
Här är mina 5 cent iaf:

* Jag gillar att man verkligen hittar allt man undrar över enkelt under "information".
* När man ska logga in som "Jag är en återkommande kund." så ska man fylla i sin e-post där, det blir lite fult då " E- " hamnar på en rad och "postadress" kommer raden under, men det kanske beror på mina skärminställningar.
* På förstasidan står "Kommande produkter Förväntad leveransdatum". Det ska nog stavas förväntaT. Sen fattar jag inte riktigt, det står där att t.ex. "Gudfadern (the Godfather)" ska komma in 2006-12-31, men det finns ju under "Nya produkter för maj", likadant med t.ex. "Pirates Of The Caribbean - Ded Mens Chest ".
* Bra priser, det är ju ett stort plus.
* Personligen tycker jag bara att det ska stå "KÖP" och inte "Köp Nu" när man ska lägga nått i kundvagnen.
* Jag vet att sidan är ny, men nya filmer till ett bra pris är ju alltid trevligt.

Medans jag satt här och kollade runt ändrade du flera grejer som jag skulle tagit upp annars, fick sudda dom, bra jobbat

Detta är ju givetvis bara mina personliga åsikter, inget illa menat.
Lycka till med shoppen.

Edit : Tog bort några punkter

Visa signatur

P4 2.4, Microstar MS-845e max2,2x 512 Apacer 333 Mhz DDR, 2*60 GB IBM Deskstar, 250 GB Maxtor, GF4 Ti4200 128 MB, känns ju bra att moderkortet inte stöder mer än 266 Mhz minnen . . .

Permalänk
Netmania.se

Hej

Tack [vXo] Manhood för dina synpunkter, åsikter och att du tog dig tiden.
Man vill ju göra allt så bra som möjligt så jag tar till mig allt
Vi kan dra slutsatsen överlag att det gäller att vara konsekvent. Jag ska kämpa på med det.

Tio i topp listen var en bra ide som jag ska ta vara på och verkställa. Bilder till kategorierna kommer upp snart. Jag tänkte ta bort de som är där så länge tills jag har enhetliga bilder till kategorierna.

Med den engelska texten till vissa produktbeskrivningar så beror det på att det är så jag får dem från leverantören, men det uppdateras efterhand.

Tack för er tid det uppskattas. Allt för att göra upplevelsen bättre och tryggare för er.

Med vänlig hälsning
Peder Tornberg
www.netmania.se

Visa signatur

My 2 cents

Permalänk

Dans Matta + Dans Spel

Seriöst, ni har just förlorat minst en kund (Troligtvis fler, då jag kommer förstöra ert rykte så mycket jag kan).

Särskrivningar kan INTE accepteras, speciellt inte när man har så få produkter och är i starten som ni är.

Dubbel särskrivning är bara ett tecken på ren inkompetens. Är det det ni vill utstråla med er affär?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Netmania.se

Jag tar till mig och är inte den som inte kan erkänna ett fel vilket alla kan göra. Det kan bli så när man kör in 1000 produkter i databasen från leverantören. Det kan hända att det stod fel även hos dem, men det går att åtgärda.

Moget påhopp om huruvida jag är kompetent eller ej.

Visa signatur

My 2 cents

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Dans Matta + Dans Spel

Seriöst, ni har just förlorat minst en kund (Troligtvis fler, då jag kommer förstöra ert rykte så mycket jag kan).

Särskrivningar kan INTE accepteras, speciellt inte när man har så få produkter och är i starten som ni är.

Dubbel särskrivning är bara ett tecken på ren inkompetens. Är det det ni vill utstråla med er affär?

Lider du av mindervärdeskomplex eftersom du måste uttrycka dig
på det sättet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Lider du av mindervärdeskomplex eftersom du måste uttrycka dig
på det sättet?

Undrar samma sak, otroligt löjligt uttrycket. Om man inte tillåter småsaker som stavfel så kan man nästan inte handla på någon butik och vem fan bryr sig egentligen? När butiken och hemsidan fått reda på det ändrar dom det så snabbt som möjligt.

Men till netmania.se!
Tycker ni verkar vara bra! Alltid kul med nya butiker.
Dom saker jag tycker kan förbättras:
-PayPal betalning.
-Köp i stället för Köp nu! (redan sagts i tråden)
-http://www.netmania.se/catalog/index.php?cPath=136 när man går in på Filmer så kommer ingen produkt upp på "Nya produkter för maj" men om man klickar på tex DVD filmer kommer det upp en massa "Nya produkter för maj".
-Någon beskrivning i titeln kanske? Bara "NetMania.se" låter lite tråkigt.
-Designen kanske skulle kunna flyttas till vänster? Smaksak men jag tycker i alla fall att det är snyggare och menyn skulle kunnas göra mindre för en bättre överblick. Kolla på bilden.

(Funkar det inte att visa bilder i forumet :S?)

Lycka till!

Permalänk
Netmania.se

Hej bombur,

Tackar. Det gynnar ju er som konsumenter med fler aktörer på marknaden. Gäller att ta vara på kunderna så ni känner er trygga och anpassa sidan så ni trivs. Jag ska se över paypal och kostnaderna för det. Är det många som använder sig av paypal?
Jag tar till mig alla kommentarerna.

PS Grattis Sverige VM guld

MVH
Peder Tornberg
www.netmania.se

Visa signatur

My 2 cents

Permalänk
Medlem

Hej!

Varsegod Jodå det är många som använder PayPal för att lätt kunna betala via internet, ni skulle ju kunna göra en omröstning på netmania.se och fråga om kunderna vill ha PayPal betalning eller inte (inte för det skulle vara någon nackdel att ha) fler betalsätt är ju bättre.

Mvh
Bombur

Permalänk
Netmania.se

Hej,

Jo det stämmer Bombur det är aldrig fel med fler betalsätt så vi ska se över det.
Vi har uppdaterat nu och lagt till 5000 produkter och utökat vårt utbud, men vi har inte fått upp bilder till alla produkterna än vilket kommer så fort vi kan. Vi har lagt till så att man kan se trailers till spelen också.

Beträffande att man måste vara 18 för att handla är att i Sverige måste man vara 18 år eller äldre för att få ingå ett avtal och vi köp på nätet så ingår man ett distansavtal. Vi kan tyvärr inte sälja till omyndiga. Det är bara att be målsman eller någon annan myndig att hjälpa er med er beställning.

Har ni fler synpunkter så blir vi glada.

MVH
Peder Tornberg

www.netmania.se

Visa signatur

My 2 cents

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Dans Matta + Dans Spel

Seriöst, ni har just förlorat minst en kund (Troligtvis fler, då jag kommer förstöra ert rykte så mycket jag kan).

Särskrivningar kan INTE accepteras, speciellt inte när man har så få produkter och är i starten som ni är.

Dubbel särskrivning är bara ett tecken på ren inkompetens. Är det det ni vill utstråla med er affär?

Seriöst? Nu är du bra dum...

Citat:

Du särskrev. Du är alltså inte värd något. *Insert omoget fult ord här*

Man blandar inte svenska & engelska.. infoga är det korrekta ordet.. allt annat är inkompetens.

Barsåduvetattmanintekantadigpåallvarnärduskriverpådetsättetsomdugör, ElLeR K An MA n DE t?

Från din profil.

Citat:

P4 1,7 ghz 512 mb gf3ti500 200GB Seagate

Sen stavas det GHz samt MB ärthjärna.

Så nej man kan inte ta dig på allvar.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

... Och som vanligt några idioter som gärna särskriver...
Det är en skillnad på stor och liten bokstav (Däremot korrekt att det står fel i min sign.), och när en SERIÖS BUTIK SÄRSKRIVER.
De ville ha feedback, och jag ger det. Att ni sedan inte vågar acceptera det, det är inte mitt fel. Och att ett par forumare försöker sig på med påhopp... Det är inte mitt fel att affären särskriver.

På förstasidan finns det en bild som i början lyder "mp3 spelare".

En särskrivning är inget "enkelt misstag", utan bara ett bevis på att man helt enkelt inte har någon större kompetens. Även om det kanske bara handlar om sättet att uttrycka sig på, så funkar det inte vid en affär.
Bara saken att andra ordet i särskrivningen börjar med versal är ett enkelt bevis för att det hela inte var ett "misstag".

Det är korrekt att jag inte borde bry mig om detta, men nu frågade affären själv efter min åsikt, och min åsikt har jag givit. Att acceptera allas åsikter är något alla borde kunna.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Netmania.se

Hej Random-person,

Tackar för synpunkten den är nu åtgärdad. Tar alltid emot synpunkter och tips, men man kan hålla det på en städad nivå utan personliga påhopp eller håller du inte med? Vi skrev fel det är åtgärdat, men påhopp är inte vårt fel. Missar kan man göra, men det viktiga är att kunna erkänna och rätta till felet. Vilket ni gjorde Random-person och vilket vi gjorde. Random-person "Den av er som är fri från synd skall kasta första stenen..." Vi lyssnar, men håll det på en städad nivå. Självklart får du komma med synpunkter Random-person det frågade jag efter.
Ha det bra.

MVH
Peder Tornberg
www.netmania.se

Visa signatur

My 2 cents

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
... Och som vanligt några idioter som gärna särskriver...
Det är en skillnad på stor och liten bokstav (Däremot korrekt att det står fel i min sign.), och när en SERIÖS BUTIK SÄRSKRIVER.
De ville ha feedback, och jag ger det. Att ni sedan inte vågar acceptera det, det är inte mitt fel. Och att ett par forumare försöker sig på med påhopp... Det är inte mitt fel att affären särskriver.

På förstasidan finns det en bild som i början lyder "mp3 spelare".

En särskrivning är inget "enkelt misstag", utan bara ett bevis på att man helt enkelt inte har någon större kompetens. Även om det kanske bara handlar om sättet att uttrycka sig på, så funkar det inte vid en affär.
Bara saken att andra ordet i särskrivningen börjar med versal är ett enkelt bevis för att det hela inte var ett "misstag".

Det är korrekt att jag inte borde bry mig om detta, men nu frågade affären själv efter min åsikt, och min åsikt har jag givit. Att acceptera allas åsikter är något alla borde kunna.

ZZZzzzzzZZZzzzzZZZZzzzzz

Du ger inte feedback du går ut & skriver att du ska misskreditera företaget pga. av ett sketet eller ett par sketna skrivfel.. Du ger inte konstruktiv kritik du är bara ute efter att förstöra... det går inte att tolka på något annat sätt än ett rent påhopp på butiken i fråga från din sida...

Sär skrivning är ett enkelt misstag ja.. det är värre när man skriver rent felaktiga beteckningar... som att beskriva att man har 512 millibit när det egentligen är 512 MegaByte, det däremot är mycket allvarligare..

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Man skulle ju kunna gissa på att random person är en konkurent till honom o försöker smuts kasta honom.. ?

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk

Eller så stör jag mig bara oerhört på oseriösa affärer som särskriver.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Eller så stör jag mig bara oerhört på oseriösa affärer som särskriver.

Så oseriösa butiker som stavar rätt är det inget fel på men en seriös butik som råkar särskriva är det fel på?

Sen är det rätt så allvarliga anklagelser du kommer med att butiken potentiellt är lurendrejare, förtal är belagt med böter & grovt förtal är belagt med böter/fängelse upptill 2 år, bara så du vet det...

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person

Seriöst, ni har just förlorat minst en kund (Troligtvis fler, då jag kommer förstöra ert rykte så mycket jag kan).

Vad är det jag ser, stor begynnelsebokstav på "Troligtvis"?
Ska man verkligen använda stor bokstav på första ordet inom parantes?

Jag har just blivit av med all min tilltro på dig Random-person, jag skall nu dedikera mina kvarstående dagar att prata skit om dig!

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Vad är det jag ser, stor begynnelsebokstav på "Troligtvis"?
Ska man verkligen använda stor bokstav på första ordet inom parantes?

Jag har just blivit av med all min tilltro på dig Random-person, jag skall nu dedikera mina kvarstående dagar att prata skit om dig!

Haha, så rätt!

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Gruppera. Jag har bara en sak att klaga på vad jag hitills har hittat.

http://www.netmania.se/catalog/index.php?cPath=28_135

Där, tillbehör. Gruppera efter olika genrer.

Tex, Möss/Musmattor, Joysticks/Gamepads osv. Lite rörigt att leta upp det man vill ha just nu. Perfekt under vanliga PC spel. Sedan så tycker jag MAC är lite överdriven. Den kan ligga under PC/MAC som en egen genrer.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Vad är det jag ser, stor begynnelsebokstav på "Troligtvis"?
Ska man verkligen använda stor bokstav på första ordet inom parantes?

Jag har just blivit av med all min tilltro på dig Random-person, jag skall nu dedikera mina kvarstående dagar att prata skit om dig!

Sedan när blev jag en seriös butik som försökte sälja varor?
Och hur kan man jämföra en versal med en särskrivning?
Snälla, inse att man inte kan jämföra på det sättet.

Nåja, ni får inse att ni helt enkelt inte förstår vissa saker. Såsom att vara seriös när man vill sälja något.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Sedan när blev jag en seriös butik som försökte sälja varor?
Och hur kan man jämföra en versal med en särskrivning?
Snälla, inse att man inte kan jämföra på det sättet.

Nåja, ni får inse att ni helt enkelt inte förstår vissa saker. Såsom att vara seriös när man vill sälja något.

Snälla, inse att ett nystartat företag kanske inte har resurserna till en korrekturläsare.
Snälla, inse att det bara är drygt att en dåre sitter och säger att han ska snacka skit om ett företag för lite särskrivningar.
Snälla, inse att olika människor irriterar sig på olika saker, felplacerade versaler är hemska enligt mig.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Sedan när blev jag en seriös butik som försökte sälja varor?
Och hur kan man jämföra en versal med en särskrivning?
Snälla, inse att man inte kan jämföra på det sättet.

Nåja, ni får inse att ni helt enkelt inte förstår vissa saker. Såsom att vara seriös när man vill sälja något.

Klagar du på gramatiska fel ska du väll för f*n kunna skriva rätt själv?
"Man ska inte kasta sten i glashus"

Sen lite mer OT gillar sidan men när man är inne på spel, under kategorier ( där det står action/äventyr, collection mm.) ska det vara en bild över dom? Isåfall ser man inte dom i FF, inte jag iaf. Annars kanske ni skulle göra den texten lite tydligare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Sedan när blev jag en seriös butik som försökte sälja varor?
Och hur kan man jämföra en versal med en särskrivning?
Snälla, inse att man inte kan jämföra på det sättet.

Nåja, ni får inse att ni helt enkelt inte förstår vissa saker. Såsom att vara seriös när man vill sälja något.

Aldrig förhoppningsvis, man kan inte ens ta dina inlägg seriöst... Eftersom du inte har koll på stavningen själv så är du oseriös i din kritik & framstår inte mer än som dagens skämt!

Din förnedrande attityd gentemot exempelvis dyslexiker som driver företag är fruktansvärd & hör hemma i forna nazi-tyskland.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Om man inte tillåter småsaker som stavfel så kan man nästan inte handla på någon butik och vem fan bryr sig egentligen?

Det är skillnad på att råka stava fel någon gång och att göra särskrivningar upprepade gånger.

Jag håller med om att det ger ett sämre intryck om texten innehåller många fel, vilket är fallet med till exempel informationssidan. En del saker, som exempelvis just särskrivningar men också styckeindelning och kommatering, bör ses över. Återigen är det synpunkter som efterfrågas, och jag måste säga att sidan inte ger ett riktigt seriöst intryck nu. Seriöst möjligtvis, men inte helt professionellt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mysterium
Det är skillnad på att råka stava fel någon gång och att göra särskrivningar upprepade gånger.

Jag håller med om att det ger ett sämre intryck om texten innehåller många fel, vilket är fallet med till exempel informationssidan. En del saker, som exempelvis just särskrivningar men också styckeindelning och kommatering, bör ses över. Återigen är det synpunkter som efterfrågas, och jag måste säga att sidan inte ger ett riktigt seriöst intryck nu. Seriöst möjligtvis, men inte helt professionellt.

Nåja, jag har sett stavfel på Apple.com, så ska jag dissa iPod och Apple för det? Låter lite löjligt.

Men visst det klart det är bäst att stava rätt.