Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Vilket av dom här 5 spelen spelar du mest?

Permalänk
Medlem

Vilket av dom här 5 spelen spelar du mest?

Har ett skolarbete där jag ska kolla statestik över något som jag själv väljer. Så jag tänkte jag kunde ta ett och se vad för spel våra kära Swecare spelar mest av dom här 5 spelen.

Tack i förhand!
Mvh Marcus

Permalänk
Medlem

Wow är så tidskrävande att spelar du wow så är de det du spelar mest ..och jag spelar wow:P

Permalänk
Medlem

Inget "Övrigt" alternativ?

Starcraft och Simcity 4 för min del.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem

ahhh, skulle tänkt på "övrigt" =/

Permalänk
Medlem

"övrigt" på mig med, spelar lite olika spel.

Dota!

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk

Alltså det är ju inte såå många som röstat. Gör om och sätt dit alternativet pro evolution soccer 5 ;D Eller övrigt.

Av de fem spelen som finns är bf2 bäst. Men jag spelar det inte för det, har inte tid att spela så mycket

Permalänk
Medlem

Alltså det är ju inte så farligt, folk kan ju skriva istället vad deras övriga spel är.

Permalänk
Medlem

Eller så ber du en mod ändra omröstningen, har för mig att de kan göra det.

Annars väljer jag övrigt, spelar just nu warcaft 3. (dota )

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Eller så ber du en mod ändra omröstningen, har för mig att de kan göra det.

Annars väljer jag övrigt, spelar just nu warcaft 3. (dota )

basshunter - vi sitter i ventrilo och spelar dota

Permalänk
Avstängd

Spelar lite av varje, men blir mest CS:S tätt följt av gamla vanliga CS..
Tidigare var det nog CMR04 som låg på topp för min del, dock är det så få servrar igång för det nu, iaf senast jag kollade.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

Mest Counter-Strike men även en del WoW och BF2

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Saitzor
basshunter - vi sitter i ventrilo och spelar dota

Den är faktiskt skitskön, har den till och med i mp3 spelaren :D:D
Ugh ... vad nördig jag är

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Ja usch.. ett övrigt alternativ
Tycker alla spelen i listan är skräp, sorry

Permalänk
Medlem

Lagt ner WoW helt sen ett par månader, nu blir det bara BF2 när jag spelar.

Permalänk
Testpilot

Roligaste spelet är BF2 dock spelar jag mest CS 1.5 då mina kompisar har kassa datorer

CS må vara lite kasst men kör man det med Ventrilo och är typ 10 pers så är det jävligt skoj ändå.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

WoW såklart. Men jag gillar ju även BF2 och Counter-strike, men WoW är det spel som spelas mest för min del

Permalänk
Medlem

Av just de där spelen så skulle jag helst vilja spela BF2, men min cd skiva är trasig...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Dota

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Fattas visst en övrigt som några redan nämt, just nu är det WC3 som gäller men beställt City of Villains/Heroes så det blir väll antagligen det mest spelade spelet för min del när jag väl får det, hoppas bara det är kul. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

får bli övrigt för mig med, WC3 dota!

Permalänk
Avstängd

Hur svårt kan det bli?
"Vilka av dom här 5 spelen spelar du mest?"
5 alternativ uppradade..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Permalänk
Medlem

inget

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Vart är Ghost Recon Advanced Warfigher? Jag ser inte GRAW på listan

Visa signatur

Beauty is in the eye of the beholder.
DI, din portal till musik.
Mitt galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Hur svårt kan det bli?
"Vilka av dom här 5 spelen spelar du mest?"
5 alternativ uppradade..

Ganska svårt om man spelar alla exakt lika mycket (dvs ingenting)

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Ganska svårt om man spelar alla exakt lika mycket (dvs ingenting)

Tanken har inte slagit dej att du kan avstå att skriva i tråden då?
Eftersom du inte spelar något av dessa spel..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Tanken har inte slagit dej att du kan avstå att skriva i tråden då?
Eftersom du inte spelar något av dessa spel..

Hur precis blir statistiken om inte alla svarar? Det är som att ha statistik på antalet människor som äter fläskkött om det bara är muslimer som svarat på frågan.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_PHat
Hur precis blir statistiken om inte alla svarar? Det är som att ha statistik på antalet människor som äter fläskkött om det bara är muslimer som svarat på frågan.

Har du öht läst trådskaparens inlägg och försökt förstå frågan?
Det hör till god sed att göra det innan man lägger sitt svar i tråden..

"Vilket av dom här 5 spelen spelar du mest?
Har ett skolarbete där jag ska kolla statestik över något som jag själv väljer. Så jag tänkte jag kunde ta ett och se vad för spel våra kära Swecare spelar helst av dom här 5 spelen."

Visa signatur