Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Bilder på era WoW gubbar :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
1. Inte så ofta en tjej ens överhuvudtaget spelar wow? vad är det, 1 på 500?

2. Och hur ofta är det som den tjejen har epics?

Klart man blir ställd

1, ca 1/3 av alla i vårat guild (ca 25 aktiva) och ungeför det samma i vår raid alliance är tjejer:)

2, alla tjejer vi har raidar, men inte alla killar..
sen var serverns första HW tjej från vårt guild

ska fixa ett screen shot sen för att hålla mig till topic

Permalänk
Avstängd

Asnan skitsnack.

Som jag sa om du lyckas joina en bra endguild som har alla instanser på farm så kan du få full epic gear på 2 veckor ja. Beror helt på drops ofc.
Men ex flesta har full tier2 och ingen behöver oftast tier1 precis.

Vet som sagt många som joinat en endguild om dom känner många där eller bara att guilden behövt ex präster akut för folk slutat.

"2 veckor kanske 3-4 epics droppar" öö vad snackar du om. Om du har maximal otur ja. Men 2 mc och 2 bwl,2aq sen aq20,zg,ony,outdoor däröver så får du bra mycket mer än 3-4 epics om flesta är decked out redan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Asnan skitsnack.

Som jag sa om du lyckas joina en bra endguild som har alla instanser på farm så kan du få full epic gear på 2 veckor ja. Beror helt på drops ofc.
Men ex flesta har full tier2 och ingen behöver oftast tier1 precis.

Vet som sagt många som joinat en endguild om dom känner många där eller bara att guilden behövt ex präster akut för folk slutat.

"2 veckor kanske 3-4 epics droppar" öö vad snackar du om. Om du har maximal otur ja. Men 2 mc och 2 bwl,2aq sen aq20,zg,ony,outdoor däröver så får du bra mycket mer än 3-4 epics om flesta är decked out redan.

Om man har turen att komma med i en guild öht ja. Har precis slutat spela WoW (igår faktiskt) då jag inte hittat någon guild att spela i, spelat sen betan o har 26 speldagar, dock bröt jag armen o handen i maj förra året och var borta länge, spelade en månad, flyttade hemifrån i september och fick inte internet förens i februari. Var med i en bra guild som jag dock inte gjorde MC med etc (inte 60 innan olyckan), och nu finns det helt enkelt ingen guild att spela med på min server. Hur kommer man in i en guild som kräver MC-gear och 150+ fire/nature-res när man aldrig gjort MC/Onyxia/BWL/AQ/ZG? o.O

Och det sociala är ingen större fara med, ett tiotal från gamla guilden har gått över till en ny då guilden dom mergade med inte funkade, dock vill deras inte ha med mig för tillfället (september tidigast), dom jag känner är alla med i samma guild ungefär. Någon som har nått tips?

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Min karaktär jag spelar med just nu ^^ lowbie priest tyckte det blev så förbannat fult med de 'googles' mer glasögon en något annat.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg
Hur kommer man in i en guild som kräver MC-gear och 150+ fire/nature-res när man aldrig gjort MC/Onyxia/BWL/AQ/ZG? o.O

fire och nature resistance är inte så svårt att inskaffa om man verkligen vill(vissa klasser har det enklare än andra).
Du har inte lite för höga krav på vilken guild du vill joina då?
Vet inte hur situationen ser ut på din server men alla guilder kan väl inte farma bwl och aq, försök komma in i en guild relativt nystartad guild som håller på i mc eller zg och förbereder sig för mc?
Tror nästan att det vore det bästa för dig då du inte har någon raidexperience, mc lika kul som bwl och aq om man aldrig varit där förr^^

Visa signatur

kek?

Permalänk
Medlem

jag har iallafall gjort min egna guild nu, jag hade en god vänn på servern som tycker det va tråkigt att va imba med fullt tier 2 så han började om, nu är han 60 och eftersom han har erfarenheter av alla instancer så ska han leda oss igenom allt nu, vi har inga krav på gear jusst nu bara hur man är speccad, så försöker vi hjälpa folk att fixa lite lätt fire res gear. och vi ska börja med ZG nästa vecka. kommer bli skitkul

men kom igen nu grabbar låt oss ta detta i den riktiga WoW tråden istället. jag vill se bilder

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

En hel sida text, inga bilder... håll er till topic och posta bilder, jag ska försöka citera er i wow-tråden, jag svara ENDAST där frånochmed nu.

Permalänk
Medlem

OnTopic: Min warrior ser ganska rejält löjlig ut i sin gear atm, så jag postar på min betydligt tuffare lock

Citat:

Ursprungligen inskrivet av McBeaver
fire och nature resistance är inte så svårt att inskaffa...

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=654...

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

ska bara dra lvl sen kommer en bild på mig

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Så här ser jag ut nu (äldre bild på sida 6 i denne tråden)

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Min soeta warrior ;o

Permalänk
Medlem

http://img88.imageshack.us/my.php?image=wowgubbe3rp.jpg

/moo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
1. Inte så ofta en tjej ens överhuvudtaget spelar wow? vad är det, 1 på 500?

2. Och hur ofta är det som den tjejen har epics?

Klart man blir ställd

Jag är tjej och spelar wow xD

Visa signatur

// Pv

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Donnie: How can you do that?
Frank: I can do anything I want. And so can you.

Permalänk

Ragnarok;

Ge mig din warrior

apspektakel;

Jättesoet, tycker dock Gnome warrior (female) är finare ;]

Permalänk
Medlem

dingade änteligen 60 idag

Permalänk
Medlem

Snel druid.

Jag hade ett par timmar att slå ihjäl, så jag kladdade lite...

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

photoshop filter ;)?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
photoshop filter ;)?

Nej, gjort för hand.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sloX
http://www.aando.se/slox/upload/milah.jpg

Tjena slox Vilken server lirar du på då?

OnT:
Tänkte lira upp en warrior till 60 också, lvl 47 nu

Visa signatur

Yoink...

Permalänk

Här är min hunter, håller på med med Epic Questet så snart ser han lite bättre ut.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

Permalänk

Chrono: mannen som böt textures en för många gånger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg
OnTopic: Min warrior ser ganska rejält löjlig ut i sin gear atm, så jag postar på min betydligt tuffare lock

http://www.nrkpgnagare.com/annat/sal.jpg

AHAHAHA OMG en fluga

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

Så här ser min mage ut på Talnivarr, tog på mig Netherwind settet för fototillfället

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Medlem

Fått nytt gear nu, så jag tänkte att det var lika bra att posta en ny bild

Visa signatur
Permalänk

Nyare bild av min warrior.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem

Det har blivit ett par epics på sista tiden <3

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death