Kaspersky Security Suite gratis - bra?

Permalänk

Kaspersky Security Suite gratis - bra?

Den tyska tidningen Computer-Bild erbjuder ett års gratis Kaspersky Security Suite. Nu undrar jag om det är ett bra program eller bättre sagt en bra version? För om de ger bort den gratis kan det väl inte vara den senaste varan? Laddade ner den, och t.ex. antivirusprogrammet är version 5.0.385.

Erbjudandet under:

http://82.135.40.249/index.htm

Permalänk
Medlem

hmm...låter inte som ett jättebra grej då de redan har släppt en ny version av antivirusprogrammet som då har förbättrats rätt mkt specielt vad gäller minnes användningen som äravsevärt lägre i nya versionen 6.0 jämfört med 5:an...Skulle därför rekommendera deras senaste security suit 6.0

Annars så är kaspersky tillsammans med nod32 de bästa inom antivirus området och kan starkt rekommenderas!

Visa signatur

amd 3200+ (venice) | MSI k8N Neo4-f | 120gb + 40gb Seagate & Samsung | 2x256mb twinmos pc3200 (dual) | C3D X800GTO 16pip. @ 540/540 | 3Dmark 05 6311 p

Permalänk
Medlem

Hmmm? Har de ändrat sig? Vad jag kan utläsa av detta så handlar det om 3 månader?

Visa signatur

Dammtussar tyder på att man gjort något roligare...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tobb3s
hmm...låter inte som ett jättebra grej då de redan har släppt en ny version av antivirusprogrammet som då har förbättrats rätt mkt specielt vad gäller minnes användningen som äravsevärt lägre i nya versionen 6.0 jämfört med 5:an...Skulle därför rekommendera deras senaste security suit 6.0

Ok, frånsett minnesanvändningen, måste väl virusskydded vara på samma nivå som de nyare versionerna, eller?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morran59
Hmmm? Har de ändrat sig? Vad jag kan utläsa av detta så handlar det om 3 månader?

Man måste förnya abonnemanget var tredje månad.