Permalänk
Medlem

Ser ut som du haft lite stressigt. Gott med kletiga papper på golvet?

Permalänk

inte särskilt, vad ser stressigt ut som sagt INTE KLART
verkar vara mycket klagande men det är lugnt. bara ni skriver vad, min första modd xD

Permalänk
Avstängd

du köp nytt galler och list

så här har jag gjort

http://img338.imageshack.us/img338/1230/bild715un.jpg

Visa signatur

Kommande dator | WD harddisk 250 GB 7200 RPM | 2x 1 GB Apacer PC-400 DDR | Asrock 939NF4g | Asus VGA-card radeon RX1600PRO 256 mb | AMD athlon 64 3800 + 2,4 GHz BOXED |

Permalänk
Avstängd

tyvärr inte så snyggt tyckte jag:/

Visa signatur

Fel forum!
Word

Permalänk
Avstängd

Ser inte snyggt ut.. ser ut som en nybörjar modder..

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.

Permalänk

ja konstigt nybörjar modd .. FÖRSTA :P, sen så om du läser skall jag inte ha den listen samt gallret lackades i fredags ska kolla hur det blir annars ett annat

Tack för kritiken, men säg VAD som inte ser snyggt ut, säg så bra som möjligt

Permalänk
Avstängd

Okey förstår.
Aja jag tycker listerna inte ser bra ut..

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.

Permalänk
Medlem

huuu! usch så hiskeligt fult.

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk

Blir nog snyggt när det är klart! Jag hade inte gjort det bättre själv! Men som folk har sagt tidigare, maska bättre och ny list runt hålet i fronten!

Kommer du kapa upp metallen framför fläktarna i fronten också? Kan bli snyggt, montera snyggare fläktgaller och sen typ bygga upp en vägg runt hålet så man inte ser resten av metallfronten!

Permalänk

#stållången

Ja fronten ser inte fräsh ut men som sagt en ny list skall fixas sen så får jag se om jag tar och fixar med fläkt gallret men det kommer knappt synas med NYA nätet men jag tror det skiner mer grönt/rött/blått ljus igenom då.

#sammex, vad bra du är på läsa?

#Runken, som sagt ska det fixas =).

tack RunKen samt stållången

Permalänk

inte för att vara taskig men min första modd på datorn var 100 gånger snyggare , du får inte stressa när du ska modda . å är du inte fingerfärdig så köp ngn annans färdigmoddade burk

Visa signatur
Permalänk

Hemskt. Men, men, alla är vi barn i början.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk

VAD ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Permalänk
Avstängd

när kommer det nya nätet då?
kan visa mitt projekt på ett gaming bomb chassi.
är inte klar än behöver plexi och lite mer tid att hålla på.

Visa signatur

Permalänk

ja månd, men spelar ingen roll skit fult för det,... kastas ska den.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bondepojk
okej t.ex.?

fixxa bättre galler och list FFS

Visa signatur

Kommande dator | WD harddisk 250 GB 7200 RPM | 2x 1 GB Apacer PC-400 DDR | Asrock 939NF4g | Asus VGA-card radeon RX1600PRO 256 mb | AMD athlon 64 3800 + 2,4 GHz BOXED |

Permalänk

jag har skrivit det, beställde från alina systems igår sånt dära gtek list sen nät kommer

Permalänk

om något så tyckte IAF jag att det var snyggare med ett "skotthål" frampå istället för din "rektangel" som mest ser ut som nått gjort på 3 sekunder...

när du moddar så kanske det e bättre att sätta sig och ta sin tid, inte "modda fronten då kompisarna sov och det inte blev nått spelande"

stressa inte, planera, ta ett stort glas kall oboy, och sen sätt igång, med alla verktyg till hands, osv...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk

Bonde... hmm.. Det är alltid kul att se vad folk hittar på för nytt och vad dom har och får för ideér kring ett bygge..

Skall försöka sammanfatta vad jag tycker:
Lackeringen blev snygg.. där det är lackerat so 2 speak.. färgvalet är juh definitivt udda och lite roligt att burken inte håller standarden som är grått, svart eller nån annan retro-färg. Burken kommer juh definitivt dra till sig blickar... Kanske inte en färg jag själv hade valt, men å andra sidan hur kul skulle det vara om alla moddade som mig?

Även graveringen tyckte jag blev enkel och snygg ... Vet faktiskt inte om jag kunnat gjort det bättre själv då jag aldrig gjort en gravyr än så länge men det återstår att se...

Hålet däremot... Jag tror den allmänna lösningen som det gäller med ALLA arbetet är att "verktygen är halva jobbet"... Sätt aldrig igång med ett projekt om man inte har verktyg som klarar biffen so 2 speak.. Jag vet inte om dremmeln hade varit mitt förstaval när jag gjort ett hål men tydligen så funkar det..:P

Listen... ja... listen... listen listen listen.....behöver jag säga mer... list list list.... list... låter nästan som stubbz the zombie... men du fattar vart jag vill komma.. det MÅSTE finns snyggare alternativ..

Annars är det whey to go!.. rock on...

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk

Inte snyggt direkt, men se det som träning och gör nått bra nästa gång!

Permalänk
Medlem

hmm, hålet du gjorde med dremeln är snätt, fixa till det annars kommer du att störa dig på det : )

Permalänk
Avstängd

Nu har det gått mer än 1månad och du har ännu inte fått nätet myskigt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan inte riktigt koppla att du inte kan ta kritik, maskningen ingår ju i lackjobbet alltså är lackningen dålig. Hade du maskat som man skall, eller plockat ner det i delar vilket är att föredra, och lackat lika fint så hade man inte kunnat klaga på lackjobbet. Dock tycker jag att du stressar fram bygget. Man gör inte nåt som någon sa, när kompisarna sover och det inte blir nåt spelande.

Dock tro jag nu att du lagt ner detta projektet, och det var antagligen lika bra det.

Visa signatur

Om du svarar på nåt jag skrivit, citera mig.
Tack!