BF2 - Lite seriöst squad-lir på G! Vill du bara med?

Permalänk
Medlem

BF2 - Lite seriöst squad-lir på G! Vill du bara med?

Hej!

Ni kanske minns min gamla BF2-community där vi (runt 30 aktiva spelare) brukade spela BF2 på ett seriöst sätt med ventrilo, squader osv. alltså inget lallande, detta projekt lades ju ner pga strul i familjen här hemma

Nu är det så att efter att ha lirat ett tag på rixgame i squads på svenska så har det varit kul som fan, för BF2 är ju värdelöst när alla bara "lallar" omkring för sig själva, bråkar om helikoptern osv... Så varför inte samla ihop en sisådär 2-3 squader som lirar då och då på rixgame.se's servrar och så? Alltså några bra squader som håller ihop, healar varandra och gör missions?
- Allt detta på en public-server.. det blir i princip klan-sammanhållning på public, kul va?

Ni som är intresserade kan ju skriva här i tråden, ventriloserver rekommenderar jag ventrilo.bf2.se port 4000.

Vore trevligt att samla ihop det gamla gänget igen (Nya får självklart ochså vara med)

Over and out!

Permalänk
Medlem

Är intresserad men sommarn gör ju att man inte spelar så mycket tyvärr :/ lirade BF2 innan sommarn och det var väldigt kul

Permalänk
Medlem

Låter kul, kanske är med någon gång. Vad hände föresten egentligen med swec platoon? http://www.swec-platoon.se/

Jag åkte på semester och när jag kom tillbaka så kändes det som att allt lagts ned.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Jo jag och en kompis brukar lira squadspel rätt ofta, är det någon som vill vara med så är det bara att adda min på msn så kommer vi överens om tid + plats

viktor.soderholm snabel-a googelseposttjänst.com

Permalänk

Fan din gamle skojjare, räkna med Inbredpete och Tokiii.
Får väl se hur mycket man lirar nu när det är sommar men en del borde det kunna bli iaf. Kul att höra ifrån dig igen

Edit:
En hälsning från Tokiii:

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripcurl08
Fan din gamle skojjare, räkna med Inbredpete och Tokiii.
Får väl se hur mycket man lirar nu när det är sommar men en del borde det kunna bli iaf. Kul att höra ifrån dig igen

Edit:
En hälsning från Tokiii:
http://i6.tinypic.com/16k2xk1.jpg

Nämen tja grabbar Hur är staterna då? Har tokiii flyttat dit än eller?

Den bilden väcker en tår i ögat faktiskt Det var härliga tider

Jo nu såhär på sommaren blir det inte så mycket lir, men räkna med mig på kvällarna

EDIT:Efter lite prat med Tokiii så kom vi fram till att försöka starta upp communityn igen, så jag la ner min "gamla" hemsida för att ge plats åt denna.

Den mest väsentliga skillnaden denna gång är att vi samlas på kvällarna för att spela ihop, antingen på en egen server eller på en "bra" public-server. Vi vill gärna att DU är med

Håller på att bygga upp forumet som det såg ut innan, besök det på den tillfälliga adressen http://ss-bf2.mine.nu

EDIT2: Lås denna tråd tack

Permalänk
Geeks
SweClockers

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)