Antec truepower 380 och conroe?

Permalänk
Medlem

Antec truepower 380 och conroe?

Hej allihopa!

Har surfat runt en hel del och försökt lära mig om nätagg och spänningar och ström som jag är helt värdelös på själv. Har också läst lite trådar här men blir inte klokare...

Har en Antec sonata med antecs truepower 380 (version 1) och ska uppgradera mitt system till en conroe och ett x1900xl. Moderkort inte bestämt. Har förutom detta 2 120gb seagate diskar.

Blir så nervös när jag läser att det är så stor skillnad i vad aggen kan leverera och trodde att jag köpt ett stabilt och fint agg (tror fortfarande). Är jäkligt nöjd då det är nästan helt tyst och har egentligen ingen lust att lägga ut 1000:- på ett nytt agg.

Med allt ihopräknande av komonenternas förbrukning så borde det ju klara av att leverera men jag börjar förstå att det kanske inte är så enkelt?

Vad tror ni som kan sånt här? Kommer jag att klara mig med gamla agget eller måste jag köpa ett nytt? Vet att det finns massa sånna här frågor men jag blir inte klokare för det... Hav överseende.

Mvh
Pd

Visa signatur

Pd

Permalänk
Medlem

Är du osäker, satsa på ett Antec NeoHE 430W. Det har nästan all kraft lagt på 12V linan som är den som uteslutande belastas idag. Upp mot 95% av strömmen tas från den!

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.