Era välstädade datorbord ( med tillbehör på )

Permalänk

Era välstädade datorbord ( med tillbehör på )

tjena, som topics säger så posta bilder på era datorbord med tillbehör å så på.

kommentera gärna varrandra

Visa signatur

{Spelmaskin}
Intel q6600 ,Asus P5E Deluxe , 4096mb pc8500 Dominator, Nvidia gtx465, Fractal design r2, Corsair 750hx, ca 1tb hdd utrymme

Permalänk

zzzzzzz.. finns liknande stora trådar..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Ett äkta gamer Databord

Skärmen å tangentbordet

Lcd disp på mitt g15

Hela databordet

Till höger på bordet

till vänster på bordet med dagens bränsle tankar ! (kommer nog bli ett tiotal till iaf)

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Ser inte bra ut om du dricker runt 20st smirnoffice framför datorn "en vanlig dag".

Visa signatur

- Furu since 1984 -

Permalänk

Farligt likt denna tråd: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=3...

Men okej då

Visa signatur

CoolerMaster Centurion 532 | Tagan 430W EC | DFI LP UT NF4 Ultra-D | AMD64 3700+ SD BN @ 2915Mhz (Zalman CNPS7000B-Cu) | 2x512MB Kingston DDR400 | Asus Radeon X850PRO PCI-E (Zalman VF700-Cu) | 280GB IDE HDD | SuperPI 29s

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av furan
Ser inte bra ut om du dricker runt 20st smirnoffice framför datorn "en vanlig dag".

Han spar dem och spelar tuff genom att ta kort på dem...;) Har ingen bild som är rättvis just nu. Sitter i brorsans rum p.g.a. jag renoverar mitt. Postar bilder när allt är klart...;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

de va bara 7 flaskor på bordet när ja tog bilden å man äger bättre på CSS när man är full. ja gör de i alla fall... nä de vart inte så många fler var bara 4 till för brorsan kom å drack upp resten! å de e dessutom fredag!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Någorlunda gammal bild, men jag har inte hunnit ta en ny så den får duga.

I dagsläget är centerhögtalaren fäst på väggen ovanför skärmen, kabelröran under bordet uppstädad samt att en Logitech Freedom 2.4 har införskaffats. De två andra högtalarna är också placerade i hörnorna så att det ser lite renare ut på bordet.

Permalänk

Rysligt mysigt, ballistic!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rouge of Darknes

till vänster på bordet med dagens bränsle tankar ! (kommer nog bli ett tiotal till iaf)
http://medlem.spray.se/rouge85/Bilder/V%e4nster.JPG

Vart är Ölen? :S

Ballistic: Riktig mysig hörna Nu blev jag själv sugen på lite inredning

Permalänk
Hedersmedlem

Tackar. Jag börjar få hörnan ungefär som jag vill ha den nu. Det enda som saknas är en 24"-skärm, men det kommer väl vad det lider. Man har ju dessvärre fler saker än datorn att lägga pengar på. =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
Vart är Ölen? :S

Ballistic: Riktig mysig hörna Nu blev jag själv sugen på lite inredning

ÖL?? de smakar ju för jävligt å så måste man ju pissa 4 ggr per öl smirnoff funkar bättre kan hälla i mig en 5-6 utan att pissa !

Visa signatur

Permalänk
Geeks
SweClockers

Använd sökfunktionen, finns redan massor av trådar som denna.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)