Permalänk
Medlem

Trådlösa nätverket försvann

Har en Belkin Wireless Pre-N Router som har fungerat utmärkt med det trådlösa nätverket tills nu. Helt plötsligt hittade inte datorn nätverket, och numera är det trådlösa nätverket aldrig tillgängligt. Det kabelkopplade nätverket fungerar lika bra som förut, men det trådlösa har som sagt försvunnit. Har försökt att återställa grundinställningar, och ändra alla möjliga inställningar. Men det fungerar ändå inte.

Någon som vet vad jag kan göra?

Visa signatur

Pentium 4 3.0 Ghz || 1536 MB RAM || ATI Radeon X300 || Razer Diamondback Limited Edition

Permalänk
Medlem

Re: Trådlösa nätverket försvann

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elazel
Har en Belkin Wireless Pre-N Router som har fungerat utmärkt med det trådlösa nätverket tills nu. Helt plötsligt hittade inte datorn nätverket, och numera är det trådlösa nätverket aldrig tillgängligt. Det kabelkopplade nätverket fungerar lika bra som förut, men det trådlösa har som sagt försvunnit. Har försökt att återställa grundinställningar, och ändra alla möjliga inställningar. Men det fungerar ändå inte.

Någon som vet vad jag kan göra?

Tjena. Precis detta råkade jag utför igår. Eller jag märkte av det igår. Satans skumt problem. Idag var jag iaf på Onoff och fick den utbytt men till att få en massa mer problem. Btw, är det version 1001 du har nu?. Jag fick iaf min 1001 utbytt mot v2000 och lider nu istället av en massa packet loss. Telefon går inte använda längre då jag kör IP-tfn, går inte spela online heller då jag ligger på runt 60 packet loss hela tiden. Även om jag har forwardat alla portar som skall. Sista belkin-produkten för mig iaf.

Visa signatur

Amd 64 3700+ (SD), 2Gb PC3200, Epox EP-9NPA+ Ultra, Gainward 7800GT, Seasonic S12-500W, Samsung 940Fn + HP 8510p