Permalänk
Medlem

Kiss Dp-558

Tjenixen !

Jag funderar på att köpa mig en KISS DP-558
den lilla modellen med 80GB hd http://www.kiss-technology.com/?p=558&v=users
Billigaste priset jag har hittat är 2995Kr o 200Gb versionen ligger på 4000 jämt.
Så min fråga är, går det att byta ut disken själv till en 200GB eller större om man skulle vilja det. Jag tycker det är onödigt att slänga ut en tusing extra för 120GB extra om man redan har en 200GB liggandes här hemma.

Vet ni eller kan hjäla mig att finna information om detta vore jag tacksam.

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core Ultra 7 265K @ 4.4GhZ| Gigabyte Z890 Eagle | NVidia RTX 5070 TI| 2x24Gb Kingston Fury 6000MhZ DDR5 | Kingston Fury Renegade Gen4 2Tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 34" Samsung Odyssey G8 OLED (S34DG850S) | Logitech G915 Lightspeed & G903 Lightspeed on G PowerPlay mouse pad | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

Köpp den inte om du skall ha den för att lagra filmer på den... Den är fruktansvärt SLOW...
Dyr är den också :/

Visa signatur

Min är störst för jag kör BMW!

Permalänk
Medlem

Vad menar du med SLÖ ?

/Homer_S1

Visa signatur

INTEL Core Ultra 7 265K @ 4.4GhZ| Gigabyte Z890 Eagle | NVidia RTX 5070 TI| 2x24Gb Kingston Fury 6000MhZ DDR5 | Kingston Fury Renegade Gen4 2Tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 34" Samsung Odyssey G8 OLED (S34DG850S) | Logitech G915 Lightspeed & G903 Lightspeed on G PowerPlay mouse pad | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk

kiss dp 588

Hej jag har köpt en kiss dp 558 200gb hård disk för3590:- och jag är hel nöjd med den läskigt att man kan streema från datorn ner till kissen.

Visa signatur

matforsaren

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera den.. den är trevlig.. vet dock inte hur lätt en modifikation är men det borde ju gå tan svårigheter tycker jag
Kul att man kan typ smsa till den och be den spela in ett program

Permalänk

hur bär man sig åt då när man skall smsa till kiss dp558

Visa signatur

matforsaren

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*
"oftast" får du mest hjälp om du skapar tråden i rätt forumsdel.

Permalänk

vadå rätt forums ställde en fråga på hans citat!!!!

Visa signatur

matforsaren

Permalänk

Jag har tittat på Kiss teveinspelare och tyckt den verkar mycket intressant. Men jag har hört om väldigt många buggar och krångel. Har danskarna fått till det nu så att det funkar?

Permalänk

Äsch det är bara trams från nån sony älskare uppdatera firmwaren så funkar den bra!!!!

Visa signatur

matforsaren