Permalänk
Medlem

K750i Probs! Hjälp tack!

Tjena alla på sweclockers Jag har ett problem men min k750i den e ny och jag kommer inte in på "wappen/internet" det står: "Ansl.misslyckad kontrollera täckning eller inställningar för data och internet!"

Va ska jag göra/ändra i instöllningarna!

Tack för svar!

Visa signatur

Ipod

Permalänk
Medlem

Gå in på SEs sida eller din operatörs sida och leta upp inställningarna, oftast kan man få dom skickade till sig via sms, så ställs allt in så det funkar.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Okey ska testa tack för svaret!

Visa signatur

Ipod

Permalänk
Medlem

Har samma problem med min w800. Har laddat ner, fått sms, ringt support etc massor av gånger. Får det aldrig att funka så jag skiter i det. wap är ändå bara skräp.

Permalänk
Medlem

Ja fick det och funkgera ialf!

Visa signatur

Ipod

Permalänk
Inaktiv

Wap kanske är skräp men att surfa med Opera Mini på mobilen när man vill är bra.

Permalänk
Medlem

Men man måste ha wap för att kunna tanka Opera mini de va därför jag fixsade wap!

Visa signatur

Ipod

Permalänk
Inaktiv

akksel: Japp, mitt inlägg var ett svar på Adolphs muttrande.

Permalänk
Medlem

Aha Okey sry!:P

Visa signatur

Ipod

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akksel
Men man måste ha wap för att kunna tanka Opera mini de va därför jag fixsade wap!

Det beror på mobilen, jag tankade hem Opera Mini till datorn och fördeöver jar filen till min K750i med vanliga data kabeln och installerade det sedan.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Ahh a det täntke jag inte på!

Visa signatur

Ipod

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akksel
Ahh a det täntke jag inte på!

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

vart kan man tanka .jar filen opera mini??