hur får jag tillbaka lösenordet utan Secret question? (World Of Warcraft)

Permalänk
Medlem

hur får jag tillbaka lösenordet utan Secret question? (World Of Warcraft)

Hejsan,

ja som topic lyder, finns det något annat sätt att få reda på lösenordet utan secret question eftersom det var 1 och ett halvt år sedan jag skapade kontot och har tydligen glömt bort secret question...

Fråga mig inte hur jag lyckades glömma lösenordet, men det var lite krongligt..

Skickade mail till blizzard för 2 dagar sedan, men icke fått något svar tillbaka ännu.. lite knasigt.

någon som vet hur jag skall bära mig till i detta läge?

Tack på förhand

Mvh liq

Permalänk
Medlem

Kommer du varken ihåg ditt inloggnings lösenord, eller din hemliga fråga?

"Ditt"?

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

skicka ett mail till blizzard o då kommer dom troligen be dig att skicka in din cd key sen så löser dom det

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Mmm saker du kan använda som information är! Ipen du använde accountet sist på, cd-key, om du använt visa eller mastercard osv. kan du ge dom de 4 sista siffrorna, passet du hade på accountet inan osv. allt sånt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lynar
Kommer du varken ihåg ditt inloggnings lösenord, eller din hemliga fråga?

"Ditt"?

Hehe nej, som jag sa så kommer jag inte ihåg dem, har lite spelat sen 4 månader tillbaka. Och ja, _Mitt_

Ontopic: Nu har jag skickat mail och givit dem all information jag kan.. , person info, cd-nyckel, bank kort info osv.

Jag tackar så mycket för svaren, hoppas att detta löser sig nu.

mvh liq

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liq
Hehe nej, som jag sa så kommer jag inte ihåg dem, har lite spelat sen 4 månader tillbaka. Och ja, _Mitt_

Ontopic: Nu har jag skickat mail och givit dem all information jag kan.. , person info, cd-nyckel, bank kort info osv.

Jag tackar så mycket för svaren, hoppas att detta löser sig nu.

mvh liq

Är nästan 100% säker på att det kommer att lösa sig, en polare hade samma problem och han fick svara på en massa frågor (han gjorde det via telefon) , så fick han typ ett nytt pass via mailen.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk

om du går in på wows hemmsida så finns det ett ställe där du kan fylla i ditt accname, när du gjort det så kommer din lösenordsfråga dyka upp.. då behöver du alltså bara komma ihåg ditt lösenordssvar. (brukar man komma på när man ser frågan)

edit: skriver du rätt svar så kommer det skickas ett nytt lösen till din mail i stil med "34VCxd34Rtte". sen är det bara att logga in på manage acc och ändra till ett du inte glömmer

edit2: klicka här
http://www.wow-europe.com/login-support/password.html;jsessio...
hoppas bara du kommer ihåg ditt accname..

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
Massa text..

Har du läst hans fråga? Han frågade hur han kunde få tag på passet UTAN sercret answer då han glömt det

Permalänk
Medlem

Jag lyckades med samma sak. Ringde upp deras kundtjänst och fick ange cdkey samt email så skickade dom ut ett nytt lösenord.
Kan påpeka att det var väldigt smidigt att ringa dom istället för att maila. Inga telefonköer (när jag ringde iaf) och bra support, det hela vart löst på nån minut.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

Jasså, ja det lät något smidigare (: .. eftersom dem aldrig verkar svara via mailen.
Jag checkade in på wow account and billing support sidan, och där hitta jag ett nummer,
Sweden: 0200 897074 (free)

Ska väl ta och ringa, så detta problem går an lite snabbare (: ..
Tack för hjälpen förresten,

Mvh liq

Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem. Jag hade glömt bort både mitt användarnamn och lösenord. Jag mailade deras support, berättade om tillfällen då jag vet att jag spelat och skickade med cd-keyn. Det var löst efter 2 - 3 dagar.

Permalänk

asså blizzards email support är ett skämt, brukar ta uppåt 7 dagar innan man får svar. RING! Been there done that.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.