Logitech lanserar Skype-tangentbord

Permalänk
Melding Plague

Logitech lanserar Skype-tangentbord

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tangentbordet var ju grymt snyggt, hade köpt det direkt om det fanns utan tillbehören...

Permalänk
Medlem

snyggt var det väl, men nej tack.
Har fastnat för flats jag, gillar inte enorma tangenter längre, tar för lång tid att trycka på. När det gller skype vet jag inte heller, rent skräp om man frågar mig så det hela känns rätt onödigt. Men för de som gillar det är det nog ett rätt coolt tillbehör ^^

Och på tangenbortsfronten gillar jag logitech iallafall, de brukar göra bra saker där. Deras möss gillar jag inte men det är ju en fråga om smak, fast just tangentborden brukar ju vara prima.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Hmm, är det där headsettet trådlös, så känns det jävligt intressant, har inte hittat något vettigt trådlöst headset.

Permalänk
Medlem

Tillverka istället en produkt som är en mobiltelefon med WiFi-stöd och där användaren kan skicka in vilka program som helst, t.ex program för att kunna köra Skype i förstahand där WLAN finns.

Och sedan lite andra saker...

Permalänk

Enda problemet är att de ÅTERIGEN inte förstått att insert/delete/home/end/pgup/pgdn-tangenterna bör stå i rader om 3*2... Går ju inte att ändra sig när man väl lärt sig, speciellt inte när delete-tangenten är dubbelt så lång (och därmed måste man slå högre på tangenten).

Intressant tillbehörspaket till tex Mac Mini!

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!