Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Medlem

Väldigt konstig problem med delete-knappen.

Det här är bland det mest mysko jag har varit med om, jag hoppas ni har något svar!

Jag kan inte ta bort text i word eller andra program genom att bara använda delete, trycker jag däremot ctrl/alt/shift+delete fungerar det. Samma gällande filer, kan inte ta bort filer genom bara använda delet, men shift+delete fungerar. När jag ska in i bios, då fungerar det att endast trycka delete. Upptäkte nu också att ctrl/alt/shift+delete inte fungerade när jag skrev detta inlägg. Konstigt.

Någon som har en lösning på detta?

Visa signatur

why play with yourself?

Permalänk
Medlem

Har du någon speciell mjukvara för ditt tangb. och vilket tangb. har du?

Visa signatur

---

Permalänk

har typ samma fel på en burk fast med backslach eller vad den heter.. "suddknappen" dock tror jag det är i word felet ligger för den funkar i IE mm...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag har ett saitek eclipse, har fungerat felfritt nu i två veckor tills plötsligt detta händer. Med eclipse finns inga drivrutiner så jag kör med XPs egna, har ingen annan sorts mjukvara installerat för tangentbordet heller. Delete fungerar inte för mig i IE heller. Har provat att ta bort tangentbordet från enhetshanterarn, updatera drivrutiner osv, men inget fungerar.

Visa signatur

why play with yourself?