Permalänk
Medlem

Jag tycker verkligen om demot och fungerar väldigt bra, många buggar som är i BF2 är mer eller mindre borta i 2142 demot, sen att det är sci-fi stil över det hela gör bara saken roligare för mig.

Sen så har jag aldrig haft problem med master servern som många erfarar, jag har också bara fått en ljudbugg men det löste sig med en omstart.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Permalänk

Någon som har problem med titan-läge?? Varje gång jag kör det och dör så hoppar spel ut till windows och skicka/skicka inte kommer fram.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
+szx 1280 +szy 1024 i genvägen
funkar finfint

Kan du berätta lite mer detaljerat? Var i genvägen ska man skriva in det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nor_adde
Kan du berätta lite mer detaljerat? Var i genvägen ska man skriva in det?

I target/mål har du pathen till spelet, precis efter lägger du till switcharna.

"D:\games\Battlefield 2142 Demo\BF2142.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Bara jag som får " The Server is Time Out, Please Try agen later" och " ERROR Your Connection to EA Master server has been lost" har inte kommit in en gång....... är det not med deras server eller mitt nätverk?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Jag har nu spelat runt 15-20 matcher sedan jag fick mig bredband äntligen och har bara blivit "utslängd" 2 gånger. Har hittat en fin server med bra ping, och när man äntligen lärde sig hur Titan fungerade så är det riktigt roligt. Fast jag är lika kass på att flyga som i BF2

Permalänk

Spelet är helt okej. Dock en sak jag stör mig på. Att flyga transport flygen har ju blivit nått slags autopilot. Det är helt enkelt för lätt att flyga. USCH säger jag, helikoptern i BF2 är mkt roligare

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bergstrom
Spelet är helt okej. Dock en sak jag stör mig på. Att flyga transport flygen har ju blivit nått slags autopilot. Det är helt enkelt för lätt att flyga. USCH säger jag, helikoptern i BF2 är mkt roligare

håller fullständigt med om det:D

Visa signatur

Maczi

Permalänk

jag får också ett sånt j*vla felmedelande men har laddat ner directX9.0c

men vad ska jag skriva där det står / please type the location where you
want to place the extracted files...

skrev in x:\windows\system32 som nån sa men det funka ju inte

Permalänk

Gå inne på http://www.toymaker.info/Games/html/d3dx_dlls.html

Där laddar du hem d3dx9_29.dll.

Öppna den och extracta inte filerna utan leta fram setup och klicka på den så installerars det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Spelade först BF2142 demot sedan BF2 och BF2 är så mycket bättre när det gäller det mesta så tyvärr inget köp här!

jag hade lite förhoppningar men nu när jag provat demot så kan jag bara säga nej tack! Vilket gräsligt tråkigt spel. Tur att dom släppte demo hehe..

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

jaha ska väll försöka tanka demon då,såg när polarn lirade det tyckte medic kitet verkade riktigt nice Assasult rifelsamt shot gun yeah,men men får se hur det flyter på..

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freelighter
Gå inne på http://www.toymaker.info/Games/html/d3dx_dlls.html

Där laddar du hem d3dx9_29.dll.

Öppna den och extracta inte filerna utan leta fram setup och klicka på den så installerars det.

Funkade inte bättre för det

Visa signatur

Mmm...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ospab
Bara jag som får " The Server is Time Out, Please Try agen later" och " ERROR Your Connection to EA Master server has been lost" har inte kommit in en gång....... är det not med deras server eller mitt nätverk?

Har spelat demot mkt nu och har funkat fint, men efter jag fick några uppdateringar av windos update så får jag efter crika 5 min samma fel medelande ERROR Your Connection to EA Master server has been lost.
Vad kan deta bero på?

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820tg, i5-450M, 5650HD, 4 GB DDR, 320 GB HDD
Antec, M2N-E, AMD X2 4600+, X1900XT, 2 GB ram Kingston, 250 gb sata2.

Permalänk

Får inte igång mitt demo utan först kommer meddelandet upp om att ddl filen saknas och efter det blir det svart en liten stund och ett windows felmeddelande kommer upp...

Är det bara för att jag har windows x64 installerat eller någon som vet vad det kan vara?

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200