Permalänk
Medlem

w850i - vit eller svart?

Fick precis hem min w850i men upptäcker till min förskräckelse att jag fått den vita versionen. Men efter att ha kollat på den en stund vet jag inte vilken jag egentligen vill ha. Den svarta lär ju klart vara vanligast (känns det som?). Men är den verkligen snyggast? Kom igen. Jag vill ha korta svar. Svart eller vit?

Permalänk
Medlem

Men herregud...

Vit helt klart. Inte lika vanligt och snyggare.

Permalänk
Medlem

Det som är bra med svart är ju att skavankerna knappt syns. Däremot är vit mer ovanlig och kan vara roligare på det sättet.

Visa signatur

Primary: Intel P4 3,0 GHz | 1 GB DDR(400) | ATi Radeon X800 Pro | 360 GB SATA | Samsung 173P+
Vardagsrum: Intel Core 2 Duo E6300 1,86 GHz | 1 GB DDR2(667) | ATi Radeon X300SE | 250 GB SATA | Samsung SyncMaster 710T (ruskigt tyst)
Laptop (Dell Inspiron 6400): Intel Core Duo T2050 1,60 GHz | 1 GB DDR2(533) | ATi Radeon X1300XT | 60 GB SATA 7200 rpm

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Skulle ju gärna ta en vit. Men blir den inte subbig av att ex, ligga i en jeansficka hela dagarna?

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag skulle säga vit om man ser framsidan men baksidan tycker jag är väldigt väldigt ful. Säljs verkligen den vita utanför Tre? Om inte så säger det ju allt.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Vit

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Jag tycker svart iom att den vita lär blir missfärgad/gulaktig med tiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lorenz
Jag tycker svart iom att den vita lär blir missfärgad/gulaktig med tiden.

Men vid den tiden telefonen har antagit den "missfärgade/gulaktiga" färgen är det ett dags att köpa ny telefon.

Jag skulle tagit vit, som sagt inte lika vanlig som den svarta + att den matchar ipoden bättre (förutsatt att du äger en vit ipod).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
Men vid den tiden telefonen har antagit den "missfärgade/gulaktiga" färgen är det ett dags att köpa ny telefon.

Jag skulle tagit vit, som sagt inte lika vanlig som den svarta + att den matchar ipoden bättre (förutsatt att du äger en vit ipod).

Det kan ta nån månad eller så kan det ta år innan den blir "smutsig".
Min mor har köpt en vit w850i nu, hela familjen protesterade. Får se hur länge den håller sig

Jag gillade kolfibertexturen på den svarta och att den var svart såklart.

Permalänk

Svart

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
Men vid den tiden telefonen har antagit den "missfärgade/gulaktiga" färgen är det ett dags att köpa ny telefon.

Jag skulle tagit vit, som sagt inte lika vanlig som den svarta + att den matchar ipoden bättre (förutsatt att du äger en vit ipod).

Varför köpa en mp3-mobil om man ska släpa med sig sin iPod?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zimma
Varför köpa en mp3-mobil om man ska släpa med sig sin iPod?

Precis vad jag tänkte. Köpte mobilen mest för att slippa ha både mp3-spelare och mobil med sig.

Håller fast vid den vita. It's just so fresh and clean. Och om den blir smutsig får man väl putsa den lite. eller också köpa en ny. Pengar är ju det enda man har gott om... (inte)

Permalänk
Medlem

Han kan ju alltid köpa en Crystal Case om han använder mobilen som trädgårdsspade. http://www.skalshop.se/shop/produktindex.asp?sida=61

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte vita elektronikprylar, fick vänta tills iPod G5 kom för att få en svart. Alltså säger jag svart!

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zimma
Varför köpa en mp3-mobil om man ska släpa med sig sin iPod?

Jag använder själv min k800 som mp3-spelare, visst du slipper ha två saker i fickan. Men jag anser det vara lite svårt att alltid ha med sig mobilen t.ex. när jag är ute och springer. Perfekta komplementet skulle vara en ipod nano eller nya shuffle som för övrigt har börjat levereras nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
Jag använder själv min k800 som mp3-spelare, visst du slipper ha två saker i fickan. Men jag anser det vara lite svårt att alltid ha med sig mobilen t.ex. när jag är ute och springer. Perfekta komplementet skulle vara en ipod nano eller nya shuffle som för övrigt har börjat levereras nu.

W710i kan du ju alltid ha istället Perfekt ifall någon vill nå dig när du är ute i motionspåret eller om något hemskt har hänt så du måste ha en telefon.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk

Jag säger vit! Äger en vit W900i och är helnöjd! Ser inte ut som alla andra (svarta eller silvriga) och så länge man inte misshandlar den alltför hårt så tar den inte mera skada än en silvrig.

Visa signatur

Spelriggen: Cooler Master 430 Elite > XFX PRO750W > ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 > Intel i5 2500K @ 4,3GHz > Antec Kühler H₂O 620 > 8GB (2x4GB) Corsair Vengance DDR3 @ 1600MHz > Sapphire HD6950 @ 940/1375 1.15V, 1536SP > 2x500GB Samsung HD501LJ

Permalänk
Medlem

Jag har också en vit W900, har haft den i mer än ett halvår och förrutom de små gummiskydden som jag borde rengöra så har det inte blivit en enda fläck eller missfärgning på den. Snygg som attan är den.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk

Går "lite" offtopic nu, men jag har en fråga.
Jag kan med min w850i inte zooma när jag använder 2mpx valet på kameran, "Zoom fungerar inte i det här läget" förklarar en text. För att kunna zooma måste jag använda mig utav VGA läget. Är det samma för er eller är det något fel på min (som kanske kan fixas med någon uppdatering)?

EDIT: Den klarar upp till 2.5 x digital zoom med VGA.

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer_AB
Går "lite" offtopic nu, men jag har en fråga.
Jag kan med min w850i inte zooma när jag använder 2mpx valet på kameran, "Zoom fungerar inte i det här läget" förklarar en text. För att kunna zooma måste jag använda mig utav VGA läget. Är det samma för er eller är det något fel på min (som kanske kan fixas med någon uppdatering)?

EDIT: Den klarar upp till 2.5 x digital zoom med VGA.

Digital zoom är ju värdelöst hur som helst. Resultatet blir bättre om du tar en bild på 2 MP i utzoomat läge och sedan klipper ut det du vill ha.

Visa signatur

Primary: Intel P4 3,0 GHz | 1 GB DDR(400) | ATi Radeon X800 Pro | 360 GB SATA | Samsung 173P+
Vardagsrum: Intel Core 2 Duo E6300 1,86 GHz | 1 GB DDR2(667) | ATi Radeon X300SE | 250 GB SATA | Samsung SyncMaster 710T (ruskigt tyst)
Laptop (Dell Inspiron 6400): Intel Core Duo T2050 1,60 GHz | 1 GB DDR2(533) | ATi Radeon X1300XT | 60 GB SATA 7200 rpm

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer_AB
Går "lite" offtopic nu, men jag har en fråga.
Jag kan med min w850i inte zooma när jag använder 2mpx valet på kameran, "Zoom fungerar inte i det här läget" förklarar en text. För att kunna zooma måste jag använda mig utav VGA läget. Är det samma för er eller är det något fel på min (som kanske kan fixas med någon uppdatering)?

EDIT: Den klarar upp till 2.5 x digital zoom med VGA.

du kan endas zooma i VGA läge

Permalänk

Vit såklart ;).

Perfekta kombinatonen av elektronik är ju solklart Nano G2 å en M600i ;).
Å ett par sony EX71. sweet