Permalänk
Robot

Handmålad datormus 1

Det hela började då jag disskuterade datormöss med min flickvän. Jag insåg då till min förvåning att hon fortfarande använde en kulmus. Jag blev gråtfärdig och letade upp en gammal optisk jag hade liggandes hemma. Fast eftersom den såg otroligt tråkig ut så bestämmde jag mig för att måla om den. Vad tycks? Notera även att detta är min första modd=)

kolla gärna mina andra verk på:

http://www.sweclockers.com/gallery.php?query=handm%E5lad&cate...

Enjoy!

Besök albumet: Handmålad datormus 1 av GenocideX

Permalänk
Medlem

Jag gillar den

Permalänk
Medlem

a sassy little hat, kan absolut inte vara kondomen? eller

Visa signatur

|golden rubbers in these denim pockets

Permalänk

ser ut som en razer ?

Visa signatur

| Amd 64 3500 + | 1024 mb ram Corsair | 7300 GS | MSI K9VGM-V |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whaklillenboy
ser ut som en razer ?

Tyckte jag också Men snygg var den

Visa signatur

Vääärstingen :P
Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W Dh Deluxe | Kingston 2gb Pc6400 DDR2 | Sapphire X1950XTX | Antec P180 | Antec NeoPower 550W |

Permalänk

Det är faktiskt ingen razer utan en mindre skabbig optisk mus...men den funkar felfritt och hon är ingen hardcore gamer så hon klarar sig på den. Jag har fattat tycke för detta med "datamus pimping" så jag kommer lägga upp många fler moddar! stay tuned!

Permalänk
Medlem

Nice, har du massa lack på den ?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

nja...läget är såhär att jag använde först en mattlack för att jag ville bara skydda färgen. Men sen tänkte jag äsch varför inte...trallade ner till claes ohlsson och köpte klarlack...den gick på typ 50 spänn..och funkade grymt bra! Där ligger väl 2 lagar mattlack samt 3 lager klarlack. Det kanske är lite mycekt men tänk också på att datamusen använder man jättemycket så där måste vara bra skydd=)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Galleri:

Det hela började då jag disskuterade datormöss med min flickvän. Jag insåg då till min förvåning att hon fortfarande använde en kulmus. Jag blev gråtfärdig och letade upp en gammal optisk jag hade liggandes hemma. Fast eftersom den såg otroligt tråkig ut så bestämmde jag mig för att måla om den. Vad tycks? Notera även att detta är min första modd=)

kolla gärna mina andra verk på:

http://www.sweclockers.com/gallery.php?query=handm%E5lad&cate...

Enjoy!

Besök albumet: Handmålad datormus 1 av GenocideX

alltid kul att leka med tjejens mus