Problem med wow payment

Permalänk
Medlem

Problem med wow payment

Heya,

Jag har stött på ett litet problem här angående betalningen i wow.
Det är så att jag hade slutat spelat wow för ett tag sen, men en av mina kompisar övertalade mig att börja igen. Så jag gjorde det.

Jag har då inte ett eget kreditkort och jag kände inte för att åka in till stan och köpa ett gamecard, så min kompis äldre bror la ut sitt kreditkort (han har gjort det förut också) och betalade 1 månad för mig.
Nu är det såhär, att tidigare när han gjort det så har han betalat en månad och sedan tagit bort sitt kort så att det inte ska dras av nästa månad också.
Men nu så går det inte! Han kort ligger där på "pending" och när man väljer att man ska bort det så får jag upp förfrågan om jag verkligen vill ta bort mitt account, och det är ju helt fel.

Jag har skickat ett mail till blizzard, men dom är inte speciellt snabba på att svara och snart dras det av en månad till. Så jag vänder mig till er,
Har ni några idéer om vad jag kan försöka göra? Någon som har hamnat i samma situation?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Testa att gå in på Change Subscription eller vad det nu hette. För där fanns iallafall sist jag kollade nåt som hette Cancel Subscription eller nåt sånt, på samma ställe där man kan ändra typ av kreditkort eller hur många månader åt gången man vill betala för.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Testa att gå in på Change Subscription eller vad det nu hette. För där fanns iallafall sist jag kollade nåt som hette Cancel Subscription eller nåt sånt, på samma ställe där man kan ändra typ av kreditkort eller hur många månader åt gången man vill betala för.

Det är exakt där jag tryckt tidigare och då det har fungerat, men nu så får jag upp förfrågan om att ta bort mitt account när jag trycker där.

Permalänk

Har för mig att när den säger något sånt cancel subsciption s om du läser noga står det "account will be cancelled however you can play bla bla" eller något i den stilen

Permalänk
Medlem

Här får ni två bilder att kika på hur jag gjort;

Först går jag in på 'Change supscription'

http://img207.imageshack.us/my.php?image=steg1js4.jpg

Sen kryssar jag i 'Cancel recurring subscription plan' som jag gjort på bilden.
Trycker på update.
Sen så får jag fram det här;

http://img480.imageshack.us/my.php?image=steg2jg8.jpg

Helt sjukt, hur ska jag göra

[EDIT]

Blizzard har verkligen lyckats fucka upp det där.
Men nu har jag iaf lyckats tagit bort kortet och det fungerar perfekt Tack för er tid.

Permalänk
Medlem

Hade du läst noggrant så hade du sett att det står cancel subscription vilket du ville, det finns inget sätt att ta bort sitt konto.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem

Ja, antar väl det. Hade nog en smula för bråttom. =/

Permalänk
Medlem

asså att folk som har problem med wow inte fattar.. ring supporten så fixar dom ens problem i princip alltid direkt. det jobbiga e typ telefonkön som e ca 5-10 minuter lång.

Permalänk
Medlem

Hoppas det fixade sig nu då, för den 2a bilden du la upp, den kommer aldrig fram när jag tog cancel payment för några månader sedan, men dom kan ju ha ändrat det. Men som sagt, det finns inget sätt att ta bort sitt konto, vad jag vet iaf

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem

linux - Det är nytt kom vid pvp patchen har jag för mig.
Trådskaparen - Men läs noga istället nästa gång så behöver du inte lägga tid på att starta en ny tråd