World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Jag har kört Horde 2 gånger upp till 60, och den instancen e inget vidare, försök questa i Barrens i låg level, sedan typ Stonetalon Mountains eller Ashenvale.. Bättre med instancer lite längre fram

Questa på så mycke du kan/orka, tror folk i General chatten hjälper dig väldigt bra också om du har några frågor (Inte för att vi inte har emot att hjälpa dig men) Lycka till!

Ok, får skippa den då. Problemet är att man inte kan skriva i General chatten om man bara har 10 dagars trial, vilket jag ska förlänga när den tiden är slut, eller jag tar mig till lvl 20

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Hej alla

Är 48 rogue och undrar om jag ska köra på daggers eller swords?
Ska jag köra på Combat eller Assasination ?

tack

Visa signatur

Asus P5B - C2D E6400@3,2Ghz - Corsair XMS2 2048mb - Gainward 8800GTS 620/1000Mhz
Asus P4RD1-MX - Celeron D 3,06Ghz - 2x512Mb
Asus P4SD-LE - P4 3,2Ghz - 2x512Mb - nVIDIA FX 5900 Ultra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pinkshark
Hej alla

Är 48 rogue och undrar om jag ska köra på daggers eller swords?
Ska jag köra på Combat eller Assasination ?

tack

Beror på vad du gillar egentligen, jag levlade min rogue med 31/8/12 specc iaf, och daggers då. Jag gillade det och tyckte de var grymt kul, Sen så tror jag nog man levlar fortfare med combat och svärd, men jag gilla inte det, så därför körde jag min stil.

Men det beror på vad du tycker om

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Inaktiv

Jag körde combat/svärd på min rogue, tyckte det vart riktigt skoj faktiskt och det går snabbt att levla!

Permalänk
Medlem

Okej Tack

Visa signatur

Asus P5B - C2D E6400@3,2Ghz - Corsair XMS2 2048mb - Gainward 8800GTS 620/1000Mhz
Asus P4RD1-MX - Celeron D 3,06Ghz - 2x512Mb
Asus P4SD-LE - P4 3,2Ghz - 2x512Mb - nVIDIA FX 5900 Ultra

Permalänk
Medlem

Ni som kör priest har ni några lämpliga tips på ui mods man bör skaffa?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Letar fortfarande efter en guild som ska börja köra hardcore när TBC kommer, alltså inte ens som startar ny på en ny server, vill spela med min shaman...

Permalänk
Medlem

Någon som spelar på outland som kan uttala sig om hur det går för horde där innom PVP, känner ingen 60 där som kan berätta så får kolla lite bland er erfarna swecare ska isåfall dit med min shaman,

och hur blir det med TBC kommer CD på character transfer återställas?

Simma lungt.

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

Det är många svenskar som ska rerolla på en av dom tre nya servrarna. (Funderar också på det)
Dom finns i #TBC.Swe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KlockreN
Det är många svenskar som ska rerolla på en av dom tre nya servrarna. (Funderar också på det)
Dom finns i #TBC.Swe

Vilka servrar är det och är det pvp eller pve?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Vilka servrar är det och är det pvp eller pve?

Just nu lutar det åt Karazhan (PvP)

Minns inte dom andra två servrarna..

Permalänk
Medlem

Funderar på att dra upp en Paladin. Min mage är 60 nu, och så fort jag skaffat PvP mount till den så ska jag börja med en ny.

Är Paladin _bara_ auotoattack när man levlar eller är det mer? ;>
Kommer jag ångra mig vid 40~ för att det är för enformigt? Har spelat upp en Rogue, Hunter och Mage till 60 och gillade dom alla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Funderar på att dra upp en Paladin. Min mage är 60 nu, och så fort jag skaffat PvP mount till den så ska jag börja med en ny.

Kommer jag ångra mig vid 40~ för att det är för enformigt? Har spelat upp en Rogue, Hunter och Mage till 60 och gillade dom alla.

När jag levla min paladin, så judga jag alltid med seal of the crusader när jag börja attackera en ny mob. Sen efter det kör jag med seal of command, bara rank 1 om jag bara ska autoattacka, högsta ranken om jag tänker judga med den. Sen om stunnen är uppe så stunnar jag med den först innan jag judgar med seal of command. Mycket mer än så blir det inte när du grindar, förutom buffa var 5e minut. Men ett tips är att använda wisdom istället för t.ex. might. Kör du med wisdom så går du knappt out of mana.

Permalänk
Medlem

ojo fick just mail
Hej.

Du har förhandbokat World of Warcraft Burning Crusade Collectors Edition hos oss. Tyvärr är vi tvungna att höja priset eftersom vi fick betala mycket högre pris än det vi hade trott. Nytt pris är 995:-.
Är du fortfarande intresserad eller vill du avboka? Vänligen återkom så snart så möjligt.

Vi ber narturligtvis om ursäkt då det är Vivendi som har höjt sitt pris.

MVH
TV-Spelsbörsen/Speldirekt

Visa signatur

AMD Ryzen 9 9900X3D 4. 4GHz 140MB
ASUS ROG Crosshair X870E Hero
Corsair iCUE Link Titan RX LCD 360
G.Skill 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz
MSI GeForce RTX 5060 Ti 16GB Gaming Trio OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China

ja typ

sen i instanser är det trycka 2 knappar och ibland en 3:e knapp när man får aggro.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
ojo fick just mail
Hej.

Du har förhandbokat World of Warcraft Burning Crusade Collectors Edition hos oss. Tyvärr är vi tvungna att höja priset eftersom vi fick betala mycket högre pris än det vi hade trott. Nytt pris är 995:-.
Är du fortfarande intresserad eller vill du avboka? Vänligen återkom så snart så möjligt.

Vi ber narturligtvis om ursäkt då det är Vivendi som har höjt sitt pris.

MVH
TV-Spelsbörsen/Speldirekt

Det låter extremt konstigt...kan väl endå inte stämma?

/Simon

Permalänk

Jag fick ett pris i en affär på 1500:- , men det var inte 100%.
Man kan ju alltid köpa två ex och sälja det ena på tradera en vecka senare för 4000:- så har man tjänat en hacka på det ändå

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _S_
Det låter extremt konstigt...kan väl endå inte stämma?

/Simon

Jo, leverantörerna tar extremt höga priser, man får betala rätt mycket för att få ett antal exemplar av Collector's Edition.

Permalänk
Medlem

Tänkt fråga en fråga som är nästan likadan som den på förra sidan.

Måste man skriva in sin vanliga wow-cdkey när man ska uppgradera till tbc? Bytades nyss tillbaka till mitt gamla account. På något konstigt sätt har jag blivit av med klisterlappen där cd-keyn stog för det accountet så jag är lite osäker....

tack på förhand

Permalänk
Medlem

Någon som närkt av en exploit som gör att man kan ta en flagga i AB på 40 yards avstånd och medans man slåss? Jag och en guild polare såg det nyss, verkar finnas många poster om det på wow-europe också...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Någon som närkt av en exploit som gör att man kan ta en flagga i AB på 40 yards avstånd och medans man slåss? Jag och en guild polare såg det nyss, verkar finnas många poster om det på wow-europe också...

i dom flesta fallen är det Far Sight eller Eagle Eye som ser ut som att man cappar

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Va med om något liknande i AV idag, en warrior som höll o ta flaggor på ~15 yards håll.

Väntade tom en gång när jag såg honom för att se om han verkligen kunde ta den och det gjorde han :/

Vakterna stod tom runt flaggan

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Har förbokat för ett tag sedan hos spelbutiken, står nämligen "Beställ nu och vi skickar spelet så det anländer till dig på releasedagen." så det låter lovande. Har egentligen slutat köra för ett tag sedan men hoppas att det blir roligare end game nu.

För övrigt, ja jefflar vad collectors editon kostar nu, runt 1500 SEK, någon som vet vad det kostade innan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega

En i vår guild körde AV i förrgår mot en premade som verkade bestå av fuskare.
Folk teleporterade sig.

Warriors som INNAN portarna öppnades var inne i bankade på folk.
En mage som han mördade sprang över hela kartan på 10 sekunder.

så nåt lurt är det ja.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Hejsan gott folk,

har nyligen börjat spela WoW och bestämde mig för en undead mage, det har flytit på rätt bra, jag är nu lvl 25 och är precis färdig med "bloodfury bloodline" (http://www.thottbot.com/?qu=6283) och det känns nu som min stay i Sun Rock Retreat är över, var ska jag ta vägen för fler quests? Ashenvale, detta notoriskt tråkiga område; Thousand Needles, det rätt modest underhållande området?

Edit:
Den som söker skall finna: http://www.marsgamer.com/freeguides/horde_grinding_1-60.html, detta verkar ju vara rätt rekorderligt.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olaa
Har förbokat för ett tag sedan hos spelbutiken, står nämligen "Beställ nu och vi skickar spelet så det anländer till dig på releasedagen." så det låter lovande. Har egentligen slutat köra för ett tag sedan men hoppas att det blir roligare end game nu.

För övrigt, ja jefflar vad collectors editon kostar nu, runt 1500 SEK, någon som vet vad det kostade innan?

649

Visa signatur

AMD Ryzen 9 9900X3D 4. 4GHz 140MB
ASUS ROG Crosshair X870E Hero
Corsair iCUE Link Titan RX LCD 360
G.Skill 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz
MSI GeForce RTX 5060 Ti 16GB Gaming Trio OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wideheim
ja typ

sen i instanser är det trycka 2 knappar och ibland en 3:e knapp när man får aggro.

Hm.. testar nog Shaman istället.

Permalänk
Medlem

Alltså vafan har dom gjort med hemsidan, gick o la mig igår i tro om att jag skulle kunna transfera nu på morgonen innan skolan, men ICKE.

Permalänk
Medlem

Dom har buffat six demon bag ^^
Förut var cooldownen på 30 min, nu är den på 3 min.

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

vad skulle ni föredra? En Dwarf Hunter eller en Nightelf Hunter?