Köp av nättagregat + installation

Permalänk
Medlem

Köp av nättagregat + installation

Har bara en fråga om jag köper ett nytt nättagregat av komplett om dom mot en kostnad kan sätta in det? Om inte vet ni någon som sätter in nättagregat mot en kostnad?

Tack

Permalänk
Medlem

Re: Köp av nättagregat + installation

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nicla7
Har bara en fråga om jag köper ett nytt nättagregat av komplett om dom mot en kostnad kan sätta in det? Om inte vet ni någon som sätter in nättagregat mot en kostnad?

Tack

Om du inte vill/kan/vågar byta agget så gå till en lokal butik & köp ett där samt låt som sätta i det...

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk

jag kan sätta in det för en stock snus + reskostnader.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

Finns det någon i Skåne som skulle vilja hjälpa så säg vad ni tar

''Om du inte vill/kan/vågar byta agget så gå till en lokal butik & köp ett där samt låt som sätta i det...''

Typ onoff och sånt eller? Gör dom de gratis?

Permalänk
Medlem
Citat:

Finns det någon i Skåne som skulle vilja hjälpa så säg vad ni tar

''Om du inte vill/kan/vågar byta agget så gå till en lokal butik & köp ett där samt låt som sätta i det...''

Typ onoff och sånt eller? Gör dom de gratis?

Men snälla du.. du bor i malmö.. malmö är nerlusad med butiker, typ.. annars kan jag rekomendera www.itel.se i Lund, jag VET att han gör sådana jobb & han ligger på hyffsat gångavstånd från järnvägsstationen.

Är det en märkesdator eller en hpd?

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem

''Men snälla du.. du bor i malmö.. malmö är nerlusad med butiker,'' Hade jag vetat detta hade jag väll inte frågat? haha Det är en ''hemmabyggd'' ska höra med han itel vad han tar. Har nu mailat får nog svar imorgon

Permalänk
Medlem
Citat:

''Men snälla du.. du bor i malmö.. malmö är nerlusad med butiker,'' Hade jag vetat detta hade jag väll inte frågat? haha Det är en ''hemmabyggd'' ska höra med han itel vad han tar. Har nu mailat får nog svar imorgon

Ok.. men du hittade sweclockers forum.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Svårt

hehe, nej.. hoppas det löser sig med nätdelen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Svårt

Nej, men att lossa några skruvar, dra ut några kablar
och göra om det i omvänd ordning är inte direkt svårt.

Du har väl någon förälder eller kompis som kan hjälpa till?

Permalänk

Faktum är att det är sjukt lätt att byta nätagg, det kan liksom inte gå fel. Glömmer du nån sladd så startar inte datorn, that's it.
Och sladdarna passar bara där den ska sitta så man kan inte göra fel.

Permalänk
Medlem

Han kanske kvaddar datorn med hjälp av elektriska stötar
Man vet aldrig hur en person installerar saker.
För alla e inte lika på den biten ^^

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz