Spray suger verkligen fett. Otrevligare och okunnigare support får man leta efter. Vid vår flytt så tog det över 3 månader för dem att få bredbandet till det nya stället. De har mage att ta ut 600 spänn i flyttavgift. etc
Vi har tillbirngat åtskilliga timmar i sommar i telefonkö och med deras support, olika besked varje gång man ringde, och känslan var att bara de blev av med samtalet så skiter de i vad som händer då det inte är samma person man får tag i när man ringer igen.
Dessutom så har jag haft bundet tiscali innan de köpte upp det, då hade jag 8 mbit, för priset av 0,5, nu när jag flyttat så säger de att de inte bryter mot något avtal nu när jag bara har 0,5. de säger att min telestation inte är utbyggd, för det, men det tycker jag är märkligt då jag även har fått som svar att jag ska kunna uppgradera abonnemagnet till 8 mbit men då betala mer i månaden, då får jag 8. Men nu är det slut med dem, jag säger upp det nu i september när bindningstiden gått ut. Och troglitvis blir det BBB med deras telefoni så slipper man ha teleabonnemang från TElia.
Tror jag chansar på BBB även om man har hör tmycket skit, men är de bara en promille bättre än spray så är jag jättenöjd.
Rekommendation är att skippa Spray. Har du inga problem så fungerar det säkert bra, men ska man ha med support o kundtjänst att göra så...
Lyssna på detta också. JAg anmälde flytt i slutet på maj. skulle ta 20 arbetsdagar. fick det i förra veckan!!! men sen till det roliga: de skicade ett brev efter att det blivit inkopplat att de nu har tagit emot min flyttninsbegäran och kommer att utföra den inom 20 arbetsdagar (brevet daterat den 18: Augusti!!!!!!