Uppna flera .rar filer med samma passord??

Permalänk
Medlem

Uppna flera .rar filer med samma passord??

Tjenare.

Jag vill uppna flera .rar-filer med samma passord...kann jag det?
Alltså...jag har massa rar-filer i serie (typ rar1, rar2 osv), och jag undrar om jag kann uppna månge seriar och bara skriva inn passordet en gång? Jag har ca 100 .rar1-filer, och om jag märker alla så måste jag skriva inn passordet när winrar e ferdig med den första .rar1 filen.

Tacksam för svar.

//Vegard

Permalänk

.rar1 .rar2 osv brukar ju bara vara en splitad rar fil så om du öppnar en så öppnas alla eftersom dom tillsamman bygger ihop hela filen.

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk
Medlem

Jo...ok, jag förklarade mej kanske lite dårligt. Jag har många splitade rar-filor som alla har det samma passordet, och jag vill välja alla dom filorna och packa ut dom på samma gång, men jag vill bara skriva inn passordet en gång. Jag e Norsk så jag har lite problemer att förklara mej på svenska, men jag vill alltså högerklicka på en hel massa rar-filor som alla e splitade och endast skriva inn passordet en gång.

Kann jag det?

Permalänk
Medlem

Högerklicka på en av rar-filerna, välj packa upp.. Rutan där du lär ange ditt lösenord kommer upp, skriv in ditt lösen klicka på OK och vänta på att den packar upp arkivet.

Simple as that.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem

hehe...nej. Om jag har hundra olika .rar-filer och alla har samma lösenord så måste jag skriva inn det hundra gonger.
Jag kann självklart uppna en .rar-fil
Men om jag har t.ex. 5 filmar som alla e packade som .rar-arkiv kann jag då uppna alla filarna och endast skriva inn lösenorden en gång på nått vis?

Permalänk
Medlem

Göra såhär att söker på *.part0001.rar *.part001.rar *.part01.rar *.part1.rar och sen markerar du och högerklickar på allihop i sökrutan och väljer packa upp och kryssar i att du vill skapa underkatalog för alla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av madah
Göra såhär att söker på *.part0001.rar *.part001.rar *.part01.rar *.part1.rar och sen markerar du och högerklickar på allihop i sökrutan och väljer packa upp och kryssar i att du vill skapa underkatalog för alla.

Hörs skumt ut. Det lär vel inte funka tror jag.
Jag har fått det till på et annat sätt nu. Tackar för hjälpen oansett.

//Vegard