Permalänk

Det var väldigt snyggt med tycker ist för att ha dom där tapertera som som drar blickarna till sig och ist ha en cleen färg något stilrent. en 9/10

Permalänk
Medlem

Svin coolt. en fråga bara, har du för mkt pengar?

Permalänk
Medlem

Håller med Highlaj. Tapeter borde du göra något åt. Man blir ju yr av att titta på dem

Permalänk
Medlem

inte min tekopp, för plottriga tapeter

/Daniel

Permalänk
Medlem

räcker isoleringen för att det inte ska läcka ut en massa ljud utanför rummet?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk

jävla massa fläktar i riggen! är de tillfredsställande tysta?

du har två riggar; är du så lyckligt lottad att du har nån att spela brevid?

Permalänk

Förmodligen det snyggaste i datorrum jag sett....

Visa signatur

Jag har en dator?

Permalänk

riktigt snyggt rum, vågar inte tänka på hur många tiimmars arbete du har laggt ner på det

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

Härlig tapet! :). Skärmarna ser lite "internetcafe" ut, annars var det skitgrymmt! 8p

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk

Ush vilken äcklig tapet får ont i huvet bara av att se på bilderna...

tur att ja inte behöver dras me dom...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Har rummet inga fönster?

Permalänk
Medlem

Jag tycker projektorbilden ser ut att komma väldigt högt upp i jämförelse med sitthöjden?

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rouge of Darkness
Ush vilken äcklig tapet får ont i huvet bara av att se på bilderna...

tur att ja inte behöver dras me dom...

Som sagt är inte bilderna rättvisa...
Blixten har förstärkt det vita i tapeten, så det ser inte rätt ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeadaN
Har rummet inga fönster?

Nej det finns inga fönster i rummet. Vad skulle jag föresten med det till i ett rum som nästan uteslutande är till för underhållning där man vill ha det så mörkt som möjligt

Visa signatur

C2D E6600 2.4GHz\Asus P5W DH Deluxe\2*OCZ DDR2 gold PC6400 2048MB KIT\Thermaltake Mozart TX Svart\Leadtek WinFast GeForce 8800GTX 768MB \Scythe ninja\Fläkt 5*120mm ut & 5*120mm in

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prille
Som sagt är inte bilderna rättvisa...
Blixten har förstärkt det vita i tapeten, så det ser inte rätt ut.

Kan du ta några nya rättvisa bilder då?

Permalänk
Medlem

ascoolt! kan du komma hem till mig och bygga också??

Visa signatur

[Core2Duo E6600][Corsair XMS2 6400 2GB][Asus P5B WiFi-AP][Asus ATI Radeon X1950XT]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naftalis
Nej det finns inga fönster i rummet. Vad skulle jag föresten med det till i ett rum som nästan uteslutande är till för underhållning där man vill ha det så mörkt som möjligt

När dom bygger hus/lägenheter brukar man inte göra rum utan fönster dock.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeadaN
När dom bygger hus/lägenheter brukar man inte göra rum utan fönster dock.

Njae det kanske man inte gör. Saken är den att rummet är från början två toaletter och ett förrådsutrymme som jag slagit ut väggarna på. Det fanns inget fönster i något av dom tre rummen.

Gällande allt hackande på tapeterna så är det som sagt extremt svårt att få en rättvis bild med kameran. Har testat några gånger men belysningen är för dålig för att ta bilder utan blixt. Och med blixt blir den jättevit.

Visa signatur

C2D E6600 2.4GHz\Asus P5W DH Deluxe\2*OCZ DDR2 gold PC6400 2048MB KIT\Thermaltake Mozart TX Svart\Leadtek WinFast GeForce 8800GTX 768MB \Scythe ninja\Fläkt 5*120mm ut & 5*120mm in

Permalänk

Jäkligt coolt men.. ..varför ha så jäkla liten duk?? lol

Sen så blir de la Jäkligt varmt därinne!! både i rummet men projektron bode la koka upp i den lådan!! har typ en likadan

Permalänk

Högsta poäng! Helseriöst! Underbart!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

ser inget fel på tapetera gör att rummet känns lite längre ^^

10poäng dock är dörren nåt som jag skulle fixa måla den svart eller nåt liknande

Permalänk

va fan e detta! hitills har jag inte sett ett enda inlägg som där inte har varigt folk som tror dem e så jävla duktiga och som tvunget ska komentera o kritisera allt, och när ja så detta inlägg så tänkte jag nu e här väll fan ingen som ska komma med klagomål! men visst va det de!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gummitarzan91
va fan e detta! hitills har jag inte sett ett enda inlägg som där inte har varigt folk som tror dem e så jävla duktiga och som tvunget ska komentera o kritisera allt, och när ja så detta inlägg så tänkte jag nu e här väll fan ingen som ska komma med klagomål! men visst va det de!

Förlåt när jag skrev i detta inlägg var det så att jag trode man skulle kritisera och ge beröm. Men då ska det vara nån som är så jävla duktig och kritisera dom som kritiserar ^^

Drar tillbacka mitt föregående inlägg man sitter ju inte och stirrar på dörren

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gummitarzan91
va fan e detta! hitills har jag inte sett ett enda inlägg som där inte har varigt folk som tror dem e så jävla duktiga och som tvunget ska komentera o kritisera allt, och när ja så detta inlägg så tänkte jag nu e här väll fan ingen som ska komma med klagomål! men visst va det de!

Ärligt talat!

Jag skrev ju att jag ville ha förslag och synpunkter på saker som borde fixas. Så "kritiken" eller vad man kan kalla det ville jag ju ha...
Så lägg ner....

Visa signatur

C2D E6600 2.4GHz\Asus P5W DH Deluxe\2*OCZ DDR2 gold PC6400 2048MB KIT\Thermaltake Mozart TX Svart\Leadtek WinFast GeForce 8800GTX 768MB \Scythe ninja\Fläkt 5*120mm ut & 5*120mm in

Permalänk
Medlem

har du så randigt för rollern var trasig eller? får ju huvudvärk ju erk, sorry men defenitivt inte min smak ledsen

Permalänk

Kan bli riktigt snyggt om du tar bort den extremt klaustrofobiska känslan som väggarna ger....
Tapeter & trix i all ära, men i ett så litet rum skulle jag definitivt rekomendera vita väggar runt om, och kanske några stora vägg-målningar / tavlor eller annat på sidorna.

Men det är bara vad jag skulle gjort...

I övrigt jävligt läckert. Ett sådant gediget arbete förjänar ett par vita väggar

Visa signatur

X2 6000+ -- 4GB ram -- 2x8800GT SLi -- Zalman 600W -- X-FI

Permalänk
Medlem

LOL tror inte det är nån ide att påpeka att kamerablixten "manipulerar" bilderna, Naftalis.

Tycker det är helt perfekt, det enda som slog mig är att det hade varit ännu bättre i ett lite större rum. Dock inget du kan åtgärda

Har planer på att fixa nåt liknande när man har ett hyfsat boende, kommer dock inte på långa vägar orka vara lika noggrann med detaljer som du.
Solklar 10'a för finishen och allt arbete du måste ha lagt ner för att få det så.

Mvh!

Visa signatur

12600K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4@3200MHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jojej
LOL tror inte det är nån ide att påpeka att kamerablixten "manipulerar" bilderna, Naftalis.

Tycker det är helt perfekt, det enda som slog mig är att det hade varit ännu bättre i ett lite större rum. Dock inget du kan åtgärda

Har planer på att fixa nåt liknande när man har ett hyfsat boende, kommer dock inte på långa vägar orka vara lika noggrann med detaljer som du.
Solklar 10'a för finishen och allt arbete du måste ha lagt ner för att få det så.

Mvh!

Ide och ide. Säger bara som det är. Man störs inte alls av tapeterna eller väggarna när man själv är i rummet. Men när man kollar på bilderna så förstår man kritiken. Det blir mycket skarpare och vitare på något sätt. Så det har med bilderna att göra enligt min mening. Tack för 10:an...

Visa signatur

C2D E6600 2.4GHz\Asus P5W DH Deluxe\2*OCZ DDR2 gold PC6400 2048MB KIT\Thermaltake Mozart TX Svart\Leadtek WinFast GeForce 8800GTX 768MB \Scythe ninja\Fläkt 5*120mm ut & 5*120mm in

Permalänk

äcklig Färg i rummet sen helt onödigt att lägga upp. jag hänvisar dig till www.minhembio.com där det hör hemma och inte på www.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bah

Visa signatur

C2D E6600 2.4GHz\Asus P5W DH Deluxe\2*OCZ DDR2 gold PC6400 2048MB KIT\Thermaltake Mozart TX Svart\Leadtek WinFast GeForce 8800GTX 768MB \Scythe ninja\Fläkt 5*120mm ut & 5*120mm in