World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem

Gruuls lair/serpentshrine cavern.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Gruuls lair/serpentshrine cavern.

nope, Gruul och magtheridon ger tier4

Permalänk
Medlem
Citat:

# Tier 4 raid set: This armor can be obtained from Asuur (Aldor) or Arodis Sunblade (Scryer) in Shattrath City using tokens obtained from Karazhan, Gruul's Lair, and Magtheridon's Lair.
# Tier 5 raid set: This armor can be obtained from Kelara (Aldor) or Veynna Dawnstar (Scryer) in Shattrath City using tokens obtained from Serpentshrine Cavern and Tempest Keep.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Hej pojkar!

Har skaffat ett trialkonto men kan bara välja att spela nordamerikanska eller osceanic servar. Har helt enkelt ingen europaflik. Vet nån hur jag ska göra för att kunna lira i Europa? Ett snabbt svar hade varit great, kom igen och rädda min natt nu!

Permalänk
Medlem

Redigera i realmlist.wtf så det står "set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com". Ska nog fungera. Så länge du inte har gjort kontot på www.worldofwarcraft.com, då fungerar det bara på amerikanska servrar.

www.wow-europe.com är addressen till den europeiska sidan.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Bara jag som tycker att 60-70 är plågsamt tråkigt? Är på lvl 63 och är sedan länge mättad på de "nya" questarna.

Permalänk
Medlem

Fan så möe roligare än 50-60 iaf. Tyckte det var skoj att levla 60-70, mest för all fet gear man fick. Det enda stället jag inte gillade var Zangarmarsh.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem

60-70 var asroligt imo kul att testa nya instancer och se nya platser.. Levelsen kom utan att man tänkte på det typ..

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

60-70 går ju även ganska snabbt, inte så mycket olika kartor att plöjja igenom, inget "åk till andra kontinenten och lämna den här lappen"-tjafs. Samlade quests som går ganska snabbt att utföra. I like it.

Hade väldigt mycket roligare 60-70 än vad jag hade 50-60.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick nytt visakort för en månad sen som jag la in på accountsidan. står att kontot är aktivt där men kommer inte in i wow för min "speltid är över"!?!?!?

Kollade account igen och ser att kontodragningen är "pending" nu sen den 5 maj men även att kontot är aktivt. Kollade även in om jag missade något när jag skrev in kortnumret och det var rätt.

Vad göra??

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner

Fick nytt visakort för en månad sen som jag la in på accountsidan. står att kontot är aktivt där men kommer inte in i wow för min "speltid är över"!?!?!?

Kollade account igen och ser att kontodragningen är "pending" nu sen den 5 maj men även att kontot är aktivt. Kollade även in om jag missade något när jag skrev in kortnumret och det var rätt.

Vad göra??

så där blev det för bruden min för några veckor sedan också.
Dock hade vi inte gjort ett piss.
Vi hade suttit uppe på helgen o spelat halva natten.. När vi klev upp på morgonen för att fortsätta så kunde hon inte logga in.
Stod att tiden gått ut och vi måste köpa nytt gamecard, även fast vi använt samma visa i 6 månader iallfall.

i account sidan stod det pending och några dagar tidigare.
vi sket i det under dagen o provade dan efter igen, då fungerade det.

Antagligen nåt strul med banken, hon hade nordbanken om jag inte minns fel.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=285092357&si... fick länk av guildpolare. Vad finns det att säga annat än, kram på blizzard! *visst mått av ironi*

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Okej, jag är 70, Är mage. Jag är inte med i något superguild, jag gör alltså inte end-gameinstanser. Jag behöver ett bra offhand-item. Varfan skaffar jag det?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Skaffa offhanden från näst-sista bossen i Mechanar, hade jag.. Iofs om du har bra grupper kan du spara till offhandsen du köper för badges, dom är bäst i spelet imo.

Visa signatur

mjau

Permalänk

Vet någon något bra realm man kan flytta till? Khadgar är helt värdelöst. Söker ett realm där det går att hitta grupper till instancer som inte måste vara för lvl 70. Helst med trevliga semi-casual guilds på hordesidan.

Vad står föresten "PUG" och "bb" för? Jag tror att PUG är grupper med random spelare som inte känner varann. bb verkar vara typ som good game, gg, men vet inte heller vad det är förkortning på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton

Vad står föresten "PUG" och "bb" för? Jag tror att PUG är grupper med random spelare som inte känner varann. bb verkar vara typ som good game, gg, men vet inte heller vad det är förkortning på.

PUG = Pickup group

BB = byebye / be back

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

Om man flyttar en gubbe, typ inatt, och har 1720 i rating och minst 10 matcher osv - får man fortfarande poäng på onsdag då eller försvinner allt?

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen
Om man flyttar en gubbe, typ inatt, och har 1720 i rating och minst 10 matcher osv - får man fortfarande poäng på onsdag då eller försvinner allt?

Jag hade avvaktat tills jag fått mina arena poäng om jag ska vara ärlig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bullen

Håller nog med mr.E

Off Topic: Var ett tag sen man såg dig i tråden mr.E Du är saknad

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sc0pe
PUG = Pickup group

BB = byebye / be back

Ok, tackar.

Permalänk
Medlem

Försökte få igång handkontrollen från Xboxet med WoW tidigare, gick inte vidare bra efter som WoW helt saknar stöd för sådant. Dock så upptäckte jag att man kan mappa om alla knappar med GlovePIE, samma program som de flesta använder tillsammans med sina Wii-motes. Frågan är ju dock om man verkligen får använda sig av något sådant. Inte för att man skulle kunna fuska med det, men ibland så verkar ju det som att de anser att allt är fusk, oavsett vad det egentligen gör. Vad tror ni?

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Vad jag vet får man använda vilken kontroll som helst till WoW. Finns ju en del märkliga pc-varianter på kontroller att skaffa så varför inte...

Tänker t.ex. på http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id...

Och ingen kan veta vad du styr med så kör på!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
Skaffa offhanden från näst-sista bossen i Mechanar, hade jag.. Iofs om du har bra grupper kan du spara till offhandsen du köper för badges, dom är bäst i spelet imo.

Är inte den där star-heart lantern eller vad den heter från en av bosssarna i Black Morass rätt bra också?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Är inte den där star-heart lantern eller vad den heter från en av bosssarna i Black Morass rätt bra också?

som mage skulle jag nog säga att den från mechanar är bättre, och dessutom, den är sååå mycket enklare att få tag på.. Droppar typ hela tiden när man spelar/spelade mechanar.. Star-heart har jag aldrig sett droppa, och jag tycker BM är svårare än Mechanar dessutom..

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anarkizt
Vad jag vet får man använda vilken kontroll som helst till WoW. Finns ju en del märkliga pc-varianter på kontroller att skaffa så varför inte...

Tänker t.ex. på http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id...

Och ingen kan veta vad du styr med så kör på!

Jo kontrollen i sig är väl inga problem. Men för att få den att funka med WoW så behöver jag ju ett program som översätter kontrollens knapptryckningar så att spelet tror att det kommer från tangentbordet. Sådana program finns det flera av. Vill ju inte att Blizzard, som banar folk för vad som helst, ska få för sig att man botar eller något.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Behold_
som mage skulle jag nog säga att den från mechanar är bättre, och dessutom, den är sååå mycket enklare att få tag på.. Droppar typ hela tiden när man spelar/spelade mechanar.. Star-heart har jag aldrig sett droppa, och jag tycker BM är svårare än Mechanar dessutom..

Otur med lootlisten då, den droppar ofta för oss, den och hourglass of the unraveller

Mechanaar är en aning lättare förvisso, men inte såååå jättemycket. Kan ju bero på att vi kört BM till dödagar i vårt gille

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fixade just fullt Exalted med Mag'har med min druid, så nu rider jag omkring på en Cobalt War Talbuk ^^ + att deras tabard är as snygg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Någon som har denna mod?
http://img254.imageshack.us/img254/1561/lol1rl.jpg

Den såg intressant ut. Men tyvärr ingen aning vad den heter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Packe
Den såg intressant ut. Men tyvärr ingen aning vad den heter.

Hört att den heter Ultimate Reroller's UI.