Vad har ni för nån mp3 ringsignal?

Permalänk
Medlem

Lamb of God - Redneck

Funderar dock på att byta till Machine Head - Ten Ton Hammer alternativt Machine Head - Wolves

Det enda negativa med att ha låtar som man gillar är att man inte vill svara på en gång.

Det dummaste är också att ha en låt man gillar som alarm/väckarklocka. Förstörde en bra låt så för 2 år sedan, varje gång jag hör den nu blir jag skitstressad, klarar inte av att lyssna på den med bara för att jag hade den som låt när telefonens alarm ringde på morgonen

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

Up around the bend - Creedence Clearwater Revival

Visa signatur

Mac Mini Intel Core Duo 1,66GHz, 1GB ram | Powermac G4 (sawtooth) 1Ghz, 512MB ram | Mac Mini G4 1,25GHz@1,42GHz

Permalänk
Medlem

Just nu Linkin Park - Bleed It Out. Bytte bara på skoj då jag inte orkade ha Prison Break temat.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Al green - Aint no sunshine when she's gone. Skön låt.

Permalänk
Medlem

Ringsignal: AC/DC - Rocker

Meddelandesignal: Typ första 30sek eller så till Painkiller med Judas Priest.

Permalänk
Medlem

Zelda Theme

Visa signatur

Stolt FRMare

Permalänk
Medlem

SF Bio Signaturen

Visa signatur

01001000 01100001 01110010 00100000 01100100 01110101 00100000 01110100 01110010 10000110 01101011 01101001 01100111 01110100 00111111 00100000 00111010 00101001

Permalänk
Medlem

Slan Attack - Lilla Hissen

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk
Medlem

Bomb The Bass - Beat This

Från där han börjar räkna ner.

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.

Permalänk
Medlem

2 Unlimited: Get ready for this.

Hade också ett uppkopplande modem som ringsignal förrut

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Danny Elfmans "Breakfast Machine" som ringsignal. Kör med standard "Lustre" som SMS-signal.

För den som inte vet vad Breakfast Machine är: http://www.youtube.com/watch?v=aeXAcwriid0

Efter "Also Sprach Zarathustra". Ignorera också anti-MS-grejen.

Trodde jag var relativt ensam om den.
Tyvärr lär det inte vara särskilt många som fattar vad det är när man får ett samtal ute och då låter det lite som en vanlig kass midisignal som följer med telefonen. =/

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Imogen Heap - Hide and seek. Fast klippt så det är bara biten när låten tar fart som är med. Blev såld på den när den var med i SNL.

Innan hade jag South park - Kyles mom's a stupid bitch

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk
Medlem

edguy - vain glory opera

svårt att hitta en vettig version på youtube men
http://youtube.com/watch?v=0ouOlp3BYcY&mode=related&search=

Permalänk
Medlem

Uppdatering.

Ringsignal: Kiss - Calling Dr.Love
SmSsignal: Team America Soundtrack - Everyone has AIDS

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Har en T65.. kan inte ha mp3 på den.

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Inaktiv

Turbonegro - Wasted again.

Har haft telefonen på ljudlös nonstop i säkert 5 månader dock.

Permalänk
Medlem

Slade's version av Born to be wild. Dock har jag en förbannad jävla samsung så den måste vibrera 5-6gr innan signalen kommer, för att då sluta vibrera. DOH!

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enk
Slade's version av Born to be wild. Dock har jag en förbannad jävla samsung så den måste vibrera 5-6gr innan signalen kommer, för att då sluta vibrera. DOH!

tror man kan ställa in det i inställningarna? så var det för mig iaf.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

byz - Hej där

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

alexander kyckling

Permalänk

He-Man theme. Min bästa ringsignal hittills, innan hade jag Silent Hill theme.

Visa signatur

Chassi: trästubbe | Minne: guldfisk | Grafikkort: sexans skolfoto | Processor: mammas symaskin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
tror man kan ställa in det i inställningarna? så var det för mig iaf.

Jo det finns tre alternativ, vibration, melodi eller vibration sedan melodi. Fattar inte varför. Bra dumt. Inte alltid man hör ringsignalen och inte alltid man känner vibrationen, men det jag ha nu är väl bästa kompromissen antar jag... :/

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Gudfadern
Vad annars?

Permalänk
Medlem

Ma Numinen - Som en gummiboll

Helt underbar ringsignal!

Permalänk
Medlem

Chesney Hawks - The One And Only. Asball, och lite löjlig samtidigt.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Daily Show-themet
Blur - Song 2 (weeehoo-låten)
Sasha - Xpander
The Roots - Guns Are Drawn
Coburn - We Interrupt This Program

Och lite andra skojiga grejor... sprider ut dem över olika personer så har jag ett hum om vem som ringer även innan jag plockat upp telefonen ur fickan Borde fixa ännu fler egentligen, bra att ha matchande ringsignal för alla som normalt ringer en

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Just nu är det Freestyler med Boomfunk MCs

Måste ju köra lite oldschool ibland

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Iron Maiden - The Trooper