Månadens/Halvårets SweCare?

Permalänk
Medlem

Månadens/Halvårets SweCare?

Hade en liten fundering...

Hur vore det om man kunde utse [valfri tidsrymd] SweCare? Mest för att uppmuntra oss, men även för att visa uppskattning för allt vi gör.

Man kan nominera när som helst och vem som helst och en gång i halvåret (exempelvis) så kommer det en omröstning och vinnaren får kanske en liten tag i signaturen, ett par biobiljetter eller nåt dyligt. Det hade ju varit roligast om alla kunde se på nicket eller avataren vem som är det.

Det finns många som sliter och spederar massor med tid med att googla, testa och bidra med sina kunskaper.

Hinner inte utvecka detta mer, men jag hoppas konceptet är solklart

Tack för mig.
moddel

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 7 5700X3D | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | GeForce RTX 4070 Dual OC 12G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

Det kan ju stå "Årets Lirare" istället för medlem(Y):P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Geeks
Grundare

Det låter väldigt svårt att få det rättvist och det är nog inte heller speciellt intressant att lyfta fram en enda medlem på det viset när det faktiskt väldigt många som förtjänar beröm (för att inte tala om moderatorerna som jobbar frivilligt och lägger ner hur mycket tid som helst). Att visa uppskattning är en av de svårare sakerna helt klart.

Får klura vidare på detta helt enkelt! Har inget bra svar nu :).

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Kanske "hjälptoppen"? Varje tråd som skapas med ?-ikonen är en "jag behöver hjälp"-tråd. Trådskapare får sen betygssätta varje inlägg från 0-5 hur hjälpsamt det var...

Visa signatur

OSIRIS GUITAR - youtube-kanal om elgitarrer, mixning och teknik i hemmastudio