vad heter spelet #999:P?

Permalänk
Medlem

vad heter spelet #999:P?

tja, spelade ett gulligt DOS spel för många år sen, man var en (ekorre) tror jag, som skulle skjuta med att blåsa rör o få iväg pil på indianer eller det kanske va dom som sköt på dig? iaf så skulle man rädda små får eller lamm, för att komma vidare. man kunde se indiantält och man kunde flytta lådor de va lite sånt stuk.

några ideér?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jepp, tack så mycket:)

Permalänk

Haha, underbart. Jag minns ett spel med samma korre fast man var i typ Rom eller antika Grekland. Det var typ 11 år sen jag lirade det.

Jag älskar såna här trådar

EDIT: "Skunny: Save Our Pizza's" hette det jag lirade!

Visa signatur

UNIX/Programmering.

Permalänk
Inaktiv

Då var man i Italien antar jag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Voidhanger
Haha, underbart. Jag minns ett spel med samma korre fast man var i typ Rom eller antika Grekland. Det var typ 11 år sen jag lirade det.

Jag älskar såna här trådar

EDIT: "Skunny: Save Our Pizza's" hette det jag lirade!

haha har det spelet jag med
eller demo :/
finns det fulla version att köpa eller om det är lagligt att ladda ner någonstans? (med tanke på att det är så gammalt tror jag väl inte att företaget som gjorde spelet ens finns kvar idag?)
EDIT2:
Om jag hade kollat ett tidigare inlägg så...

Har 2 banor i detta demo. första är nå tegelhus man hoppar på
sen kommer man till bana 2. Rom!=)
Sen tar det slut

EDIT:
Falcon85: Rom ligger i Italien?
(om du nu var seriös) xD

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk

kommer ni ihåg gorillas då? ojojoj sicken grafik

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |