Permalänk
Avstängd

Linkin Park 25/5 - 07

Var det någon här förutom jag som var på Linkin Park konserten den 25/5/2007 ?? Helt underbar konsert, kan inte lsuta tänka på den LP är ju mitt favoritband och det var en ära att få se dom + att 30 Seconds to mars och blindside var där som förband RIKTIGT NICE att få se alla 3

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Avstängd

jag va på den i köpenhamn dagen/dagarna innan , så jävla bra var det...

Permalänk
Avstängd

Nästa år blir det vel turne för mig...För LP sa ju att dom kommer tillbaka 2008 och då ska jag förmodligen till Danmark o se den och den i Sverige

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Musikälskare

Blindeside hade varit soft att se, men inte dom andra nämnda

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

lyssnade på deras fösra skivor när man var liten ^^
var väl okey fast om man lyssnar på det idag så är det inte många låtar man vill kännas vid.
tycker de har hittat sin rätta stil idag men jag skulle nog dra mig för att gå på en konsert, sen så har jag ändå ingen o gå med så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Någon låt funkar väl men de flesta låter rätt lika faktist.

http://break.com/index/hilarious-linkin-park-parody.html

Var bara tvungen^^

*Starta inget flamewar nu

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Blindeside hade varit soft att se, men inte dom andra nämnda

Sanning broder. Såg dom på gullbranna nu förra veckan. Ägde fett

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Avstängd

Billy_Bob...Vart ligger Gullbranna ?

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billy Bob
Sanning broder. Såg dom på gullbranna nu förra veckan. Ägde fett

<3

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?