1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene
Haha nu vann man caashhh på riktigt
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
Laptop : Macbook Pro M1
Visa signatur
"På internet är alla höger."
CITERA! Om du vill ha svar!
Visa signatur
Visa signatur
"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."
Visa signatur
---
Visa signatur
Throw dirt on me and grow a wild flower
Visa signatur
I am Extrazz.
Visa signatur
Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG
Visa signatur
Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]
Visa signatur
1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene
Visa signatur
Alldeles för många datorer.. :>
Visa signatur
Pain is temporary, glory is forever
Visa signatur
Besök min webblog & min hemby!
Http://www.robertforslund.com
http://bruzaholm.myminicity.com/
Visa signatur
ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.