Haha nu vann man caashhh på riktigt

Permalänk
Medlem

Haha nu vann man caashhh på riktigt

Kl är 5 på morgonen och jag kollar på Nattliv på TV4 plus. Spammar telefonen o de svarar nån Är på TV å ger rätta svaret

Nu min fråga

Det stod, o de sa 30 000kr garanterat och up till 100 000 i jackpoten.
Fick 1250 typ på jackpoten

Eftersom jag inte hadde mina kontouppgifter "sigh" så fick min mamma ge dem. Och jag tror hon hörde bara 1805 dom säga när hon fråga.. vet in om det är min mamma som hörde fel men e det inte 31 850 så hon hörde inte 3'an i början?

Eller e de så att man bara får jackpotens pengar? Hjälp Otroligt nyfiken

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Är det 30 000 garanterat så ska du ju ha det + pengarna du vann på jackpoten.

Då får väl se vad som kommer in på kontot!

Grattis!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Om du inte får vad dom lovat så klaga, klaga och klaga

Permalänk
Medlem

Haha! Kom hem från krogen igår och slog på TV'n innan jag deckade. Är rätt 100 på att jag "såg" dig vinna. Grattis!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

jävligt grattis, my new buddy:D

ne, grattis;)

Permalänk
Medlem

Congrats mate!

Nu vill vi ha bildbevis på när du fakkkar bort cashen

Permalänk
Medlem

Fake!

Näe men grattis!
Vann själv 400 kr på bilbingo i tisdags.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Massor av grattis!
Får vi se hur mycket det blev i telefonräkningar också, med tanke på att du "spammade telefonen"

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Garanterar de dig 30 000kr, så är det det minsta beloppet du ska kräva. Lurendrejeri på hög nivå annars. Så du kan nog skatta dig lycklig. Om inte, klaga som fan. Det skulle jag, plus gjort allt vad jag kunnat för att trycka dit dom jävlarna. Avskyr dessa sorters tävlingar.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

tittar någon gång .. dock så är et ett lotteri. oftast har man rätt och de barar maler på med massa saker. sen at tman ska hitta 3 jackpots är ju bara lögn de kan ju fiffla hur som hälst med det..

när det är garanterat så är det helt okey att ringa inte annars.

grtaiis till dig. men gör inte som de flesta, fortsätt spela utan sluta

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
[...]Så du kan nog skatta dig lycklig.[...]

Bra felskrivning Brukar väl heta något med "ev. vinstskatt betalas av vinnaren".

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Bra felskrivning Brukar väl heta något med "ev. vinstskatt betalas av vinnaren".

Det heter ju skatta, oavsett om det handlar om pengar eller ej. Vad skulle det annars heta? "skratta"?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Längtar på update ^^ Kommer nog posta vad som hänt.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Det är ju mycket lätt att komma in på ovanliga tider. Jag har sett när de inte hade något folk som ringde in och sade att de hade brist på folk som ringde. Flera, samma personer kom in efter varandra i princip.

Permalänk

Är trådskaparen inte myndig kan dom väl neka honom pengarna? Dock bara spekulationer.

Visa signatur

Alldeles för många datorer.. :>

Permalänk
Medlem

vann du 36k eller inte?

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Han svarar inte nu då han befinner sig i sydfrankrike på semester

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tuxieman
Han svarar inte nu då han befinner sig i sydfrankrike på semester

Den jäveln! och lämnar oss nyfikna här

Haha, nä, men du ska fan få dina garanterade pengar.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Kanske fick pengarna då han är i sydfrankrike

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.