Jag är på jakt efter en ny bilstereo. Det som jag är ute efter är en som klarar av att spela mp3. Jag har tittat lite på en Sony CDX-GT410U. Jag har aldrig ägt en Sony enhet. Är den något att ha?
Några andra förslag? Min gräns ligger på mellan 1000 - 2000kr.
Ja den har en lågnivå utgång samt att den har CD-växlar styrning som gör att det går att koppla ihop den med en Ipod. Förutsatt att man köper adaptrar som Densions Ice>link plus eller vad den nu heter.
Ursprungligen inskrivet av Chris87 Ja den har en lågnivå utgång samt att den har CD-växlar styrning som gör att det går att koppla ihop den med en Ipod. Förutsatt att man köper adaptrar som Densions Ice>link plus eller vad den nu heter.
Jag äger inte ens en Ipod, ser det bara som ett alternativ ifall jag skulle införskaffa en Ipod någongång i framtiden.
Jag är mest ute efter en bra bilstereo till ett hyffsat pris. Det som jag gillar med denna är att den har USB kontakt på fronten. Kan lägga musik på ett USB minne och spela upp det i bilen.
Kenwood:en verkar ju hyffsad. Ska se om jag hittar någon som säljer den till ett bra pris. Gillar det att den kan styra en Ipod med hjälp av bara en sladd och inte en massa andra dyra interface.