Permalänk
Medlem

Har ni någon koll på om det finns någon motsvarighet till "My Phone Explorer" till Sony Ericsson för Nokia? Ett program jag har svårt att klara mig utan numer...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Hedersmedlem

nope. finns inget som ens är i närheten av my phone explorer,, testa med oxygen programen som finns till nokia...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
nope. finns inget som ens är i närheten av my phone explorer,, testa med oxygen programen som finns till nokia...

Det är ju ganska underligt. Nokia säljer väl ungefär 10 ggr mer produkter än Sony Ericsson. Nokias PC Suite är ju visserligen hästlängder bättre än Sony Ericssons motsvarighet. Mot My Phone Explorer har den dock inte en suck.

Sony Ericsson har väl mer hardcore-nörd användare kanske

Edit; Oxygen var inte gratis. Alla bra program är gratis.

Edit: Bara jag som haft strul med den?

x Uppkopplingar fungerar skitdåligt. Tar flera minuter innan den ens väljer anslutningspunkt och flertalet gånger går det inte alls.

x Program hänger sig, 3Show går inte en starta längre.

x Drar slut på batteri på en dag.

x Startar om sig när man belastar den.

x NOLL stöd för att köra GPS via Bluetooth. Telefonen förvandlas till en Amiga64 och tar 2 timmar på sig att initiera BT-kontakten.

Hade höga förhoppningar på denna lur, och så visar det sig vara en ny 6280...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk

Vet nån om det går att förstora texten på telefonen. Det är en äldre person som frågade. Har själv letat som tusan men ej hittat om det går!
Hon köpte den telefonen för att hon gillade den + att han i butiken sa att det ska gå att förstora texten.

Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Hedersmedlem

det finns som tilläggsprogram till mobilen där man kan förstora ftexten

Permalänk
Medlem

Äckligt ful mobil.

Permalänk
Medlem

Är själv ägare till en Nokia E65 och är riktigt nöjd med den!

En sak som jag är supernöjd med är E-post-funktionen och möjligheten att koppla upp mig med IMAP och kolla e-posten och även skicka e-post utan problem!

En annan funktion som jag är intresserad av är att man kan Koppla upp E65:an mot en skrivare. Jag har kommit så långt att jag genom mitt Wlan kan skicka dokument till min skrivare som är inkopplad till min stationära dator. Men där tar det stopp, den hamnar i skrivarkön, men ett felmeddelande kommer upp. Jag tror nästan att min skrivare PSC 1250 inte stöds av mobiltelefonen och dess inbyggda drivrutiner.

Spel!
Installerade mobilversion av "Counter-strike" helt utan problem. Spelet flyter på riktigt bra och inga buggar har ännu uppenbarat sig. http://www.m3gworks.com

Windows Live Messenger
Mycket intressant måste jag säga! Fungerar felfritt då denna version är framtagen för Nokia-mobiler N och E-serierna. Fungerar utan problem och det bästa av allt är nog att man kan välja kopplingspunkt så du behöver inte vara uppkopplad mot 3G, utan det fungerar felfritt genom Wlan. http://www.endera.eu/sis/

En sak som jag inte fått att fungera ännu trots samtal till Telias Kundtjänst och Tekniker är ”TV i mobil” tex från SVT genom Telias portal.

"0 otillräckligt med bandbredd, kontrollera operatörsinställningarna" trots att jag befinner mitt i stockholm brevid en Mast och har full signalstyrka när jag kopplar upp mig med 3G.

Detta är nått jag är helt missnöjd med. Men det är något unikt för mig och min mobil.

Vilka program har ni installerat? Hur väl fungerar mobilen? Har ni stött på några buggar i form av dom ökända omstarterna som mobilen tydligen gör då och då. Har själv inte stött på detta som tur är!

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

E65!! W-lan?

Har för 2 dagar sen beställt en E65...verkar ju väldigt bra om jag får säga det själv...Har läst på ordentligt om den osv.
En grej som jag ite riktigt fattar är det här med w-lan?
Hur fungerar det och vad är det riktigt?

Skulle vara super tacksam om man kunde få lite info och hjälp