"Uppmärksamma mig vid ändring av tråden"

Permalänk
Medlem

"Uppmärksamma mig vid ändring av tråden"

Den här funktionen är ju bra och en självklarhet i alla forum, dock är det bara på SweC som jag behöver trycka på den i _varje_ tråd. Jag har testat att bocka i mejla mej automatiskt vid svar/aktivitet i trådar jag har skrivit i, inte ens detta funkar då dom inte kommer med i prenumerationer (jag har ett filter så jag inte får några mejl ifrån sweclockers). Jag har testat lite nu efter jag har bockat i den, till följd har jag tappat några trådar...

Om ni inte fattar vad jag menar(jag klandrar er inte) så fråga.

PS, svara gärna också i Allmänna saker jag stör mig på...

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

När man använder rutan för snabbsvar kryssas tyvärr "e-post vid svar" inte i automatiskt, oavsett vilka inställningar man har. Använder man däremot Skriv svar blir det automatiskt. Vi är medvetna om att det här är ett problem, och naturligtvis kommer vi att ordna det på ett bättre sätt när vi i framtiden byter forummjukvara. Jag hoppas att du har förståelse för hur det ligger till och önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk
Medlem

Tack då vet jag att jag bara behöver klicka i det när jag gör ett snabbsvar:)

Sen, skulle ni kunna svara på den andra tråden? Tror att det är många här på SweC som undrar över det, tack.

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.