Permalänk
Medlem

Nja pingen ligger OK, men jag får Memory Exhaustion titt som tätt, har G15 så jag ser minnesanvändningen där och den ligger ju typ alltid på 80%, sen när det kommer upp mot 96%+ så craschar det >_>

Fick nyss en bluescreen också oO

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

har fortfarande samma problem som jag skrev innan, testat deras forum, ingen lycka där heller..
ser ju ut som att jag får vänta tills dom tar ner sina servers igen. YAY
bra system det är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Nja pingen ligger OK, men jag får Memory Exhaustion titt som tätt, har G15 så jag ser minnesanvändningen där och den ligger ju typ alltid på 80%, sen när det kommer upp mot 96%+ så craschar det >_>

Fick nyss en bluescreen också oO

Låter ju mysko då jag spelat det ett bra tag med endast 512MB ram, å endast haft en crash under betan. Fick dock inget felmedelande utan spelet bara stängdes ner plöttsligt.

Permalänk
Medlem

Dom ska tydligen ha lagt på en ny build på test servern som ska lösa rätt mkt vad jag förstod? speciellt med DX10

Permalänk
Medlem

jag avboka faktiskt min, o böta mot crysis i stället "yay for webhallen fan va bra dom är".

Spelat betan, o nda o allt, men var nog inget för mig

Permalänk
Medlem

Fasen vad sniperrifle är bra. Jag är lvl 7 och har en sniper med 100 i dmg. Dödar de flesta vanliga fiender på 1 skott från 50 meters håll.

Jag tycker att spelet är skitroligt hittils.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

tycker också spelet är riktigt skönt

men grafiskt har jag ingen åsikt då mitt nuvarande system:
Intel Celeron 2,8ghz
ATI 9600XT
2gb ram
Inte ger mig allt

Har nya grejer som kommer imorgon eller torsdag.

Men om man förbokar spelet på webhallen.se får man samma "beta erbjudande" som de snackar om på deras sida?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
tycker också spelet är riktigt skönt

men grafiskt har jag ingen åsikt då mitt nuvarande system:
Intel Celeron 2,8ghz
ATI 9600XT
2gb ram
Inte ger mig allt

Har nya grejer som kommer imorgon eller torsdag.

Men om man förbokar spelet på webhallen.se får man samma "beta erbjudande" som de snackar om på deras sida?

Du får en inbjudan till betan samt ett "Wasp Dye kit" (svart/gult) om du förbokar via webhallen.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knug
Du får en inbjudan till betan samt ett "Wasp Dye kit" (svart/gult) om du förbokar via webhallen.

Så med andra ord..fett värt att förboka där

Men när man förbokar, hur får man inbjudan? Skickas den på posten lr kommer den i ett mail?

Är så grymt sugen nu efter att spelat demot(spelar det än^^).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den kommer i mail , men annars har jag en invite över du kan få. Det tog en dag innan jag kunde börja spela betan från webhallen.... om du inte orkar vänta menar jag

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Någon som kör med ett liknande system som jag har:

A64 3200+
1 GB RAM
Ati Radeon X800XT

Tror ni det kommer funka eller måste jag uppgradera eller är det så kört att jag måste byta alltihop?

Finns det någon demo?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Den kommer i mail , men annars har jag en invite över du kan få. Det tog en dag innan jag kunde börja spela betan från webhallen.... om du inte orkar vänta menar jag

Du har pm

ElDiablo.
Jag kör på sämre just nu och det funkar men inte på maxat.
Har just nu:
Intel Celeron 2,8ghz
2gb ram
9600XT

Imorgon/torsdag får jag:
Intel Duo Core 2,2ghz
2gb ram
ATI X1950Pro 512mb

Och det finns ett demo på deras hemsida. Men kan tankas via www.fz.se också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Oj oj oj vilken raketkastare jag hittade i betan. Kul att inte alla raketkastare är sega och skjuter 1 skott i taget säger jag bara.

Men härligast är endå sniperrifle. Kunna döda fiender på 50 meters håll på ett skott utan att dem har sett mig är riktigt skönt. Sen att den ser så himla ball ut med alla diverse uppgraderingar gör inte saken sämre! Kan ta en bild på stats och på hur den ser ut ifall någon är intresserad.

Vilken klass kommer ni alla köra sen då? Själv kommer jag nog prova swordmaster och om jag inte kommer överens med den gå över till Marksman som jag lirar i betan nu.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

blademaster, men ska testa Evoker först nu i betan då jag är väldigt intresserad av den

Btw: Spelar ni på USA betan, fick min nyckel men kan inte välja något annat land än USA.

Visa signatur

Permalänk

Vore väldigt shysst om ngn skulle vilja ge mig en beta key. Bara och ta och skicka ett pm till mig om ni har ngn över

Provade iallafall demot, och det var väll inget att hurra över, så jag hoppas att lite betalir för mig i andra tankar.

Permalänk
Medlem

för USA betan slutar ju nu på fredag..men så ska ju en europisk komma/är här..men hur funkar det då med kontot, för jag kan bara välja "united states".

Läste iofs på Terms of use att man ska kunna skapa/köra både Amerikanska och europeiska med sin prepaid kod

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det hära subscribermojset då vad kostar det?

Permalänk
Medlem

satt uppe till 02:00 och spela Evoker, älskar klassen. Verkligen älskar.
Nu ska man tyvärr till jobbet men kolla på posten.se och får mina nya dator delar idag, då ska jag typ kunna dra upp grafiken lite iaf

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Nån som har en invite över till mig med?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Nån som har en invite över till mig med?

Du har pm

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Inaktiv

Taaaaaack

fast servern verkar nere?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Taaaaaack

fast servern verkar nere?

Nä, den är inte nere.. Välj "show all" i serverlistan och sen "Hellgate Beta" så hamnar du rätt.

Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem

Frågar även jag om någon har en invite över?

Har provat demot, o är riktigt sugen på att prova lite mer av spelet!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Masticore
Vore väldigt shysst om ngn skulle vilja ge mig en beta key. Bara och ta och skicka ett pm till mig om ni har ngn över

Provade iallafall demot, och det var väll inget att hurra över, så jag hoppas att lite betalir för mig i andra tankar.

TUSEN TACK FÖR INVITE! Evigt tacksam!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xorlon
Frågar även jag om någon har en invite över?

Har provat demot, o är riktigt sugen på att prova lite mer av spelet!

Du har pm

Permalänk

Verkar ju ges ut extra beta invites till höger och vänster här. Skulle gärna ta en jag också om någon har en extra då jag spelat igenom demot och även om det var ett tunt demo så fanns det potential.

Permalänk

beta-invite? gimme!

Permalänk

Kan iallafall konstatera att efter 6 timmar konstant spelande, timmar som jag borde ha ägnat till tentaplugg istället, är att betan är mycket bättre än demot.

Från blä till yay, kan jag nästan säga att det e en fullträff. Sann diablo anda efter ett tag!

Permalänk
Medlem

Lirade nyss klart betan för första gången och hittils har det varit bra grejer. Det är dock rätt buggigt och har ibland ping uppåt 1000ms vilket kanske inte alltid är så roligt. Hoppas verkligen att det är en rejäl förbättring när det släpps nästa vecka.
Man kan ju glädjas åt att de har en intern build som ska vara mycket bättre än den vi betatestar kör.

Permalänk

man tar ju gärna imot en beta key om det är möjligt spelet ser rätt kul ut. gå runt o slakta demoner och sånt XD