Typ ibland kommer de uppfelmedelande, och de står bara massor av konstiga motiv, inte bokstäver. Ibland stängs explorer.exe av och på när man ska starta tex ett program
typ sånna saker. Just nu e de ok inget nytt popat upp. Men när jag instlerade wow, kunde jag bara instalera hela datorn typ låste sig, allt man ville starta gick inte. Och de kom 10 felmedelande att rundll32 kunde inte startas pg av shell32.dll inte funkade typ. Samma igen massor tecken skit popade upp.
Kommer upp ibland något some heter host generetic 32 något, när den klyddar så måste windows stängas av, den räknar ner och startar om.
Varför hädner sånt? jag hade inget sånt klygg innan jag bytte grafikkort. Från 8600GT till GTS.
Det behöver du inte, du kan t.ex. ladda ner ultimate boot cd och boota från skivan, innehåller bland annat memtest och andra verktyg för att kolla minnena efter fel.
Kör hellre Memtest USB !
Hämta "Download - Auto-installer for USB Key (Win 9x/2k/xp/7) *NEW!*" Och lägg den på ett USB och boota från det. Memtest86+ - Advanced Memory Diagnostic Tool