Klappjakten 2007 @Dustinhome

Permalänk
Medlem

Klappjakten 2007 @Dustinhome

Antar vi är några stycken som spanar mot klockan och inväntar att 12-slaget skall inträffa denna uppesittarkväll hos en speciell datorbutik *host* dustinhome*host.
Svensson kan hålla sig till bingolotto.

Men tydligen har de ändrat lite sedan tidigare.
När det gäller klapputdelningen kommer swecare inte kunna tömma hela lagret till 00.20 utan nu skall tydligen Svensson få en chans ochså (vilket inte är mer än rätt, de är kunder också faktiskt)
Utan nu kommer klappar släppas varje timme istället.

Skriv här om du lyckats knipa en.

Kanske kommer bli en låååång natt.

Permalänk
Medlem

haha... älskar lite competition. va menar du med 1 varje timme altså kl 1, 2, 3 osv..?

Edit en fråga va gör man? ngra tips var inte med förra gångerna ;O

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem

Från Dustintråden:

Citat:

Det släpps ett nytt gäng prylar varje timme så missar man första så går det fler tåg

God Jul och så vidare

Mvh
Mikael Carinci

__________________
Dustin AB
Dustin home AB

Permalänk
Medlem

Jag väntar med spänning, får hoppas på det bästa

Om någon hittar någon annan butik så skadar det ju inte att meddela.

Permalänk
Medlem

Jag missade det förra året, men har gjort mitt bästa för att komma ihåg det och nu är det inte långt kvar.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Missade förra och förrförra årets men i år ska jag fan ha något

Visa signatur

Core 2 Duo E8500 @ 3.8GHz | Gigabyte EP45-DS3 | XFX 8800GT 512MB | Corsair XMS2 2x2GB | 1210 GB HDD | Antec P182 + Corsair HX520 | Viewsonic VX2025WM

Permalänk
Medlem

Bra bra, missade förra årets med marginaler var det inte slut på under en kvart eller nåt?

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jag kommer att somna, men ska försöka hålla mig vaken iår :S

Permalänk

Jag har också missat de innan, men nu jävlar Men undra hur de har lagt upp det.. Om de släpper lika många varje timme, och om de släpper lite blandat, så det inte blir bättre ju längre in på julafton man väntar, desto bättre får man. Men det blir till att jaga

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Låter inte som en speciellt bra idé att släppa några varje timme. Inte då om de håller på under natten. Gillar inte när det ska uppmuntras att inte sova på natten. Bättre om de börjar kl. 06 i morgon bitti och släpper varje timma.

Permalänk
Medlem

Tror inte de är öronmärkta utan man får en reservation och sedan är det ödet som avgör vilken klapp lagret sätter etiketten på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Tror inte de är öronmärkta utan man får en reservation och sedan är det ödet som avgör vilken klapp lagret sätter etiketten på.

Får ju hoppas på det Plus att man får tag på en

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Hur funkar det?

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem

Hur fungerar det mer exakt? Jag tror inte jag riktigt fattar

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Ska bli intressant. Fick någon DVD sist.

Permalänk
Medlem

fattar inte riktigt jag heller.. hittar inte på deras sida om något..

Permalänk
Medlem

Efter 12-slaget (00.00) kommer det finnas en julklapp under ruta 24 på julkalendern.
Klicka på "lägg i kundvagn"
Gå till kassan fort som fan.
Genomför köpet.

Klappen kostar inget
Ingen frakt.
totalt 0:-

Snylta inte genom att skapa konto till syrran, mormor, hamsterråttan osv, det är bara sniket. Finns faktiskt de som gör så.

Permalänk
Medlem

måste man beställa någor för att få en julklapp? eller vad ska man göra? nu vart jag ju sugen på att få nånting..

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

ok, tackar!

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem

Ahh.. ok tackar SUMITOMO för förklaringen

*EDIT borde man kanske skaffa en klocka med sekunvisare

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

vart är julkalendern??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Snylta inte genom att skapa konto till syrran, mormor, hamsterråttan osv, det är bara sniket. Finns faktiskt de som gör så.

Hehe du lär ju göra det

Permalänk

Någon som har ungefär koll på vad det är för produkter som delas ut?

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3 | Intel E8400 3.0Ghz | 4x1GB Crucial BallistiX PC6400 | Leadtek 8800GT | WD 500GB | Vista Ultimate x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amd Athlon Xp
Hehe du lär ju göra det

hehe, nee. Då skulle jag ju inte upplysa konkurrenterna.

Citat:

Någon som har ungefär koll på vad det är för produkter som delas ut?

Förra året var det musikcd, logitech möss, tangentbord, espressobryggare(!) med mera.
Värde från 70-80:- till kanske 3000:-.
Så det är inga klistermärken som delas ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaleN_sthlm
Någon som har ungefär koll på vad det är för produkter som delas ut?

undrar jag med.. och någon som vet när man får dom?

*EDIT bara fult att skaffa flera konton.. man får väl samma sak om man gör så?.. och kan man göra det varje timma eller kan man bara göra det 1gn fast har några timmar på sig att gör det?

*EDIT kostar det inget att skicka eller? menar postförskott, frakt m.m?

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Medlem

Så produkten som finns under lucka 24 gäller under hela julafton och i början av varje timme så kan man alltså få denna gratis om man är snabb nog? Har jag fattat det korrekt nu?

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

fick en Idol dvd förra året, vet att någon fick ett hemmabiosystem

Visa signatur

Niklas
Lekpark

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
Så produkten som finns under lucka 24 gäller under hela julafton och i början av varje timme så kan man alltså få denna gratis om man är snabb nog? Har jag fattat det korrekt nu?

Det är troligen inget namn på produkten förutom "Julklapp" eller något liknande.
Man får vad man får och man vet inte riktigt vad.

Permalänk
Avstängd

Nån stackare får hjälpa mig nu ! Ok så ger de ut gratis saker runt 12 slaget som man kan beställa på hemsidan eller vad kommer att ske plz hjälp !! ^^

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

Allt klarnar nog när ni kollar lucka 24.