Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
sitter fortfarande med min boomslang orginal

Det var tider, min ligger tyvärr på hyllan men blivit ersatt utav en Boomslang CE 2007 istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pippo
Habu är iof en microsoft mus men ok!
Razer har inget med kvalitén på den att göra. Dom bidrar med optiken, that's it.

Habu är såvitt jag vet resultatet av ett sammerbete mellan Microsoft och Razer där Microsoft till större delen skött utforminingen och Razer innehållet, jag kan iaf påpeka det att programvaran till den var Razers.. inte mycket att hänga i julgrannen alltså!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sargasik
Habu är såvitt jag vet resultatet av ett sammerbete mellan Microsoft och Razer där Microsoft till större delen skött utforminingen och Razer innehållet, jag kan iaf påpeka det att programvaran till den var Razers.. inte mycket att hänga i julgrannen alltså!

Drivrutiner ja, men inte tillverkningen av själva musen. Programvaran funkar för dom allra flesta mycket bra.

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pippo
Habu är iof en microsoft mus men ok!
Razer har inget med kvalitén på den att göra. Dom bidrar med optiken, that's it.

Det är just det, Habe är en 3.0a med razeroptik i princip..
3.0or fungerar perfekt.

Permalänk
Medlem

Habu är razers sämsta mus helt klart.
Diamondback är i mitt tycke den bästa.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

För små möss, jag vill ha lite större möss e grymt nöjd med raptor M3
Kommer nog inte byta tills nyare version kommer eller köper en likadan ;D

razer no deal for me

Hade en krait men den fick jag ont i handen av. M3an nu har vingar på sidorna som jag bara älskar. Snabb mus och när man e van e man definitivt inte besviken. Hade en raptor m2 innan min M3

Alla har logitech och razer, eller microsoft. Jag kör med den som känns bäst inte den som felst har ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Har en röd razer diamondback nu och det är DEN skönaste o bästa spelmusen jag haft hittils, eller ens provat. Men vill ha en deathadder eller någon nyare snart.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

inte gjorda för männ med stora händer ... dom känns ju som en liten flugskit i handen typ typ halva handen släpar på mattan.. föredrar logitach... dom är lite större iaf

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Tänkte köpa en Deathadder. Hört att diamondbacks sidoknappar inte e nån höjdare. Hur är det med deathadderns? Tror ni jag blir nöjd?

Oj vad OT det blev.. Aja, får skriva min åsikt om Razer när/om jag köper musen

Permalänk
Medlem

nja, sidorknapparna är ju inte riktigt som vanliga sidoknappar. Dra o kläm lite i nån butik på en. Mjo man har ju typ halva handen på den bara, så på det sättet är ju den för liten.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

Tror nog storleken är ok då jag har ganska små händer. Får se hur jag gör angående sidknapparna. Tror ingen butik i närheten har razermöss att känna på så får kanske bli en chansning.

Permalänk

du vet va man säger ;D små händer liten penas ;D haha jag bara skojja
aja alla har olika smaker. Vissa gillar mindre vissa gillar större

Vist jag e nöjd med min, hoppas ni blir nöjda mer era möss Gl

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Har copperhead och Icemat...Hade plasma diamondback innan men sålde den till fördel av G7 men vilkter skräp, den gick itu efter 3 månader. Tur man har sin copperhead nu

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sargasik
Jag har ägt 2 Habu möss.. båda pajade och led av samma brister, därav utgår jag ifrån att allt från Razer är kasst. Den första pajade efter en månads användande då sladden började glappa, dessutom fungerade aldrig mjukvaran något vidare. Och samma sak hände med den andra Habu:n, och jag kan dessutom meddela att jag är hemskt försiktig med mina grejer.

Men självklart fanns det fördelar också! Det var den skönaste mus jag lagt händerna över och dessutom den snabbaste, vilket kan vara till fördel när man spelar. Och jag har dessutom ägt en musmatta av märket Razer som också den var bra, bättre än den Qpad jag äger nu.. även om Razer-mattan var onödigt stor.

Så om man kan leva med att mössen glappar och att mjukvaran inte är den bästa så tycker jag absolut att man skall köpa sig en Habu!

jag har exakt samma problem som du har haft, min första habu började glappa nu är min andra likadan riktigt skön mus är de iaf...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6, AMD Phenom 9600 Quad-Core 2.3GHz , Camelon 550w, Radeon HD 5770, 2x 2048 mb ram, 1700gig sata int, 250gig western digital ext.

Permalänk
Medlem

Jag har en Razer Lachesis som står på en Func Archetype 1030 ,

Jag använder den " mjukare " sidan på musmattan. Tycker om den " setupen " sjukt mycket.

Det ända lilla kanske är att musen är lite stor, eller asså, anpassad för lite större händer. Jag har rätt små händer, men ändå. Grymt skön!

Permalänk
Avstängd

Har en deathadder och 64bit xp. Fast musen känns mycket mer oprecis än i xp 32 bit. Till exempel om jag rörmusen snett neråt ått höger så reagerar den riktigt dåligt. Är alltså inte musens fel om jag förstått rätt, någon som har tips?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Sitter med allt i razer. Tarantula, Deathadder, Mantis, Barracuda : ) Tänkte även beställa Mako. Älskar razer.