Permalänk
Medlem

Ergonomin, designen är ju riktigt konstig och verkar inte alls vara tilltänkt precis som storleken. Måste ha att göra med att den inte är till för vuxna med fullväxta händer för att detta är en mus som eventuellt kan locka en 12-åring.
Är man 18-20 år och köper denna mus är man "ovanlig" fast det är ju klart, hade musen varit otroligt bra skulle det vara en annan femma.

Visa signatur

Ryzen 3700x, ASUS PRIME X370-PRO, 32GB ram, RTX 2080, Acer XN253Q 240Hz, MSI G241 IPS 1080p 144Hz, Varmilo VA88M (MX Brown), Cooler Master MM710.

Permalänk

haha håller med

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
När ska det komma större möss?

Alla möss jag haft är tok för små, nästan halva handen släpar efter musen.

Mina händer är 10cm breda (utan tumme) och 19cm långa (handled->fulfinger a.k.a långfinger top)

Visa signatur

Ghetto gameR,^^ Owned 1.6//swe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FL3JM
Som är?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FL3JM
Som är?

MJA, nä Zalman suger på allt ?

jag hadde för mej att dom är ledande vad som gäller kylning av olika saker, men jag har väll fel

Visa signatur

Chieftec Aegis CH-05B-B-OP | Asus P5n32-SLI Premium | Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.7GHz | Corsair VS1 2gb | Gainward GeForce 8800 GTS 640MB | Creative Xtreme Music |2x Samsung Spinpoint 250gb | Deathadder + ExactMat SaitekEclipse II | Razer Barracuda||

Permalänk
Medlem

Varför inte jämföra musen med en tändsticksask eller något alldagligt istället för en annan mus...? Om man aldrig sett just den där Lasechis blir det svårt att veta hur stor den egentligen är.

Permalänk
Medlem

Testade en sån här på DH, först när jag såg den så fattade jag inte alls hur folk ens skulle kunna tänka tanken att ha den.

Fast jag testade den och märkte hur skönt man vilade handen och att man faktiskt ( i mitt fall ) fick bättre precision.
Bra med lite kreaktivitet inom "mus" världen.