Permalänk
Robot

Nzxt Hush

hallå mitt första inlägg. men mitt setup är.

modekort : Asus M2N-SLI Deluxe, nForce 570 SLI, Socket-AM2, DDR2,2xGbLAN,ATX, PCI-Ex16

Minnen: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB.

Grafikkort: Gianward Geforce 8500Gt Bliss.

Processor: Amd athlon 64 +2 5200 2,6ghz. Clockad till 3,0ghz.

Chassi : NZXT HUSH.

CpuFläkt: Thermaltake big type120vx

Ljudkort: Creative Blaser. ska skaffa ny.

Nättagregat: hiper 620W

kommer mer bilder.

har säkert glömmt något

temp: cpu 35.

Temp:grafik 32.

Spel Temp. cpu 39.

spel temp. grafik. 35

Besök albumet: Nzxt Hush av PoPpOs

Permalänk
Medlem

Har du någon information gällandes hur väl din kylare... kyler? Den ser fräck ut men har inte hört något om den mer än att den finns.

Permalänk

om du ska köpa grafikkort så köpte ett ATI hd3870x2 mycket saker för pengarna säger jag!.

Visa signatur

Intel core 2 duo E8600 @ 4ghz. gigabyte GA-X48-DQ6. 4gb @ 1066mhz. 4870x2. 3tb hd. osv

Permalänk
Medlem

najs, har likadant chassi 10p --------------->
http://www.sweclockers.com/album/?id=1855

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Borka
Har du någon information gällandes hur väl din kylare... kyler? Den ser fräck ut men har inte hört något om den mer än att den finns.

Jag har en lika dan på min AMD 6400+ och den ligger i snitt på ca 25 grader men låter som en orkan på högsta varv

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte varför det var så viktigt att göra ett galleri för detta? Jag ser inget hemmabyggt, inget som inte kommer direkt från datorbutiken eller komplett. Du vill inte ha tips eller råd att få kompnenterna att prestera bättre. Du skriver dessutom inget som hur bra eller dålig kompnenterna är vilket skulle kuna leda till att andra läsare får hjälp i sin jakt på en bra dator. Även om du skulle skrivit informativ fakta ur användarens synvinkel förstår jag fortfarande inte varför detta blivit ett galleri. en länk till Datorbutikens hemsida hade räckt. En solklar etta för att detta är precis som alla andra MIN HÖRNA eller HAX_RIGGEN.

Permalänk

låt han visa sin dator om han vill... om du inte tycker att det är kul med såkallade "MIN HÖRNA" lr andra "tråkiga" gallerier, varför kollar du på dem då? O.o

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simpledream
låt han visa sin dator om han vill... om du inte tycker att det är kul med såkallade "MIN HÖRNA" lr andra "tråkiga" gallerier, varför kollar du på dem då? O.o

Håller med, varför kollar du på dem då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Philip1990
Håller med, varför kollar du på dem då?

För att veta vad det är så måste man ju gå in i galleriet och kolla. Dessutom tycker jag även själv att det är tråkigt att galleriet ska svämma över av dessa "skräpgallerier".

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem

Hur bra funkar lådan ur kylnings synpunkt för hhd's och resten av systemet?

Någon som vet?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exabyte
För att veta vad det är så måste man ju gå in i galleriet och kolla. Dessutom tycker jag även själv att det är tråkigt att galleriet ska svämma över av dessa "skräpgallerier".

Jag sympatiserar till viss del med dig, men tycker inte detta kvalificerar sig som "skräp-galleri".

Skräp-gallerierna höjer guld-gallerierna. + Orka kommentera varje fjortis som fått pengar av redaktörs-pappan (sry, proletärs-generna sätter in) att bygga en nu standardiserad p180. Sånt får man bortse från bara.

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk

Fint Har precis köpt ett likadant chassi 8p

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk

Intressanta vinklar på bilderna, jag blev lite yr...

Jag är glad att du tycker om din dator.

Permalänk
Medlem

okej, låt mig säga så här =). Du har en najs dator. Men jag förstår inte hur du fått ner din temp till 35 med 5200+ :P. Jag har fått ner min till 19. Och det är ju inte bra för datorn, eftersom jag lät min stå ute en stund för att testa (H). haha. Men jag har en zalman fläkt. Ny kylpasta sedan idag. Och datorn ligger på 40grader idle, och 48grader load. Vafan kan felet vara? Inte tillräckligt med luftflöde i datorn? :/

Visa signatur

Nej