Permalänk
Medlem

Just nu hatar jag den mördare som tog 2 småbarns liv här i stan igårkväll, förstår inte hur man ens kan tänka tanken att mörda helt oskyldiga barn...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mitnick

3. Aftonbladet/expressen. exempel: 10.000 barn svalt ihjäl idag, men vi väljer att skriva: EXTRA: Carola Krockade med en brevlåda utanför NK

Var det där det bästa exemplet du kunde komma på?.... Barn svälter ihjäl varje dag det är ingen nyhet och jag skulle bli jävligt less på att läsa det varje dag varje vecka varje månad år ut o år in. För det kommer inte ändras på länge och när det väl GÖR DET så kan dom väl skriva en nyhet om det istället.

Nu säger jag inte att vad fan carola hittar på är kul att läsa heller. MEN det finns väldigt mkt bättre nyheter att skriva än något som pågår varje dag och som redan är skrivet om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
Just nu hatar jag den mördare som tog 2 småbarns liv här i stan igårkväll, förstår inte hur man ens kan tänka tanken att mörda helt oskyldiga barn...

De kanske var riktigt vidriga ungar, som sprang runt och bajsade/kräktes/kissade hela tiden.

Kan inte komma på nåt som jag speciellt "hatar", men kan tycka att det finns en jävla massa orättvisor i världen och saker som inte borde hända.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Jag hatar när man dragit på WoW boten i hopp om att nästa dag när man vaknar så har man gainat några levlar. Istället så har den dött efter 3 rutor. Usch

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Sura busschaufförer! Hur j*vla svårt kan de vara att dra lite på mungipan!? Har helt slutat åka buss för att det alltid är nån sur jäkla kärring/gubbe som sitter där och tycker synd om sig själv!
USCH!

Sen stora folksamlingar, men de är mest för att jag har svårt för människor. Går t ex. aldrig på bio ^^

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Så jävla trött på ledningspluton, att dom aldrig kan servera en full potion mat som alla andra plutoner gör. Nä nu måste något drastiskt göras åt dessa svinen.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Hatar knarkare, kommunister,jehovas vittnen, samt dom som går på bidrag som inte behöver det. Hatar folk som förstår vårat samhälle har sönder saker mm.

Typ det^^

Edit: Hata är ett starkt ord. Snarare gillar inte.

Permalänk
Medlem

Folk som nyser sig i handen :|.

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem

Hatar:
krama-alla-träd-miljöaktivsist-kommunister

Visa signatur

Vem vaktar vakterna?

Permalänk
Medlem

mycket att välja på.

Just nu är mitt hatobjekt slynan Heather Mills. Kan hon inte bara gå o dö?

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

Jag hatar ordet hata, däremot så kan jag ogilla saker å ting

Visa signatur

Mera COOP åt folket

Permalänk
Medlem

Mitt moraliska jag: Våld, Fattigdom, Miljöförstöring med mera...

Mitt fysiska jag: Att man inte kan låta reptilhjärnan tala någon gång när man verkligen "behöver" slå till någon som förtjänar det.

Tycker heller inget vidare om att förlora, folk som fuskar, olika former av orättvisor och sist men inte minst plattsen Ljungbyhed...

Visa signatur

Lite GFX, lite CPU, en nypa RAM och ett par gig SSD

Permalänk
Medlem

1. Religon
2. Mänskligheten

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

Hata Knarkhoran Britney spears och horan paris hilton....

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Musikälskare

Dålig musik

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Ogillar hade kanske varit ett bättre ord egentligen.

Så nu ska vi se vad jag Ogillar för tillfället.

HipHop
Annan kass musik
World Of WarCraft - Alla pratar ju för fan om skiten...
Allt snack om miljöförstöringen - Gör nått istället för att predika om skiten hela tiden.

Jehovas - Dom var här tre ggr igår o ville dela ut Vaktornet.
Färdig Betong-har väntat på dom i tre veckor, hur fan kan det vara så många som ska ha lite betong nu ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Dålig musik

>_< då borde du kanske lägga ner trummandet? <3

J/K

Permalänk
Medlem

Dyra tjänster och kassa cigarrer. Hur fan kan man ta 100kr för att justera ett klockarmband,tar mindre än tre minuter. -_-

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk

Jag kör en snabb lista, helt huller om buller...

Aftonbladet
Bananflugor
Volvoraggare
Technomusik
Stuprörsjeans
Fendergitarrer
På tok för tjocka/tunna plektrum
Reklam
Våldtäkt
Windows
Schlager
Xbox 360
Norrmän
Min chef
Swedbanks jävla internetbank
Disk
Min alkisgranne
Snöslask
Tisdagar
Pundare
Riktiga våp till fruntimmer
Telefonsvarare
Räkningar
Pensionärer
Småbarn

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

..folk som inte respekterar andra personers egendom. Ex de som stjäl cyklar, lyckas de inte ta den då sparkar de sönder den istället. Till vilken mening?

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WalterEgo
..folk som inte respekterar andra personers egendom. Ex de som stjäl cyklar, lyckas de inte ta den då sparkar de sönder den istället. Till vilken mening?

för att dom blir arga eller något?

en polares polare satte extra lysen på sin bil som alltid blev stulna så han tänkte vara listig en gång och satte fast rakblad nära bultarna så att den som ville sno dom skulle skära sig. så någon morgon senare kom han ut och extralysena var kvar och hans huv var blodig, grejen var den att resten av hans bil var helt total demolerad och vara bara att köra till skroten...

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pytonOrm
Hata Knarkhoran Britney spears och horan paris hilton....

Idiot. Jag hatar dig.

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
för att dom blir arga eller något?

en polares polare satte extra lysen på sin bil som alltid blev stulna så han tänkte vara listig en gång och satte fast rakblad nära bultarna så att den som ville sno dom skulle skära sig. så någon morgon senare kom han ut och extralysena var kvar och hans huv var blodig, grejen var den att resten av hans bil var helt total demolerad och vara bara att köra till skroten...

skulle nästan säga att det var värt det..

hatar folk som stjäl dödar och tjaa allmäna brott etc..
plus de som kommer hit och lever på våra bidrag/skatter..

sen stör jag mig på sveriges regering och våra lagar om fildelning..
och sen en hel del annat om rätt tillfälle ges

Permalänk
Medlem

Schlager
Aftonbladet
Aftonbladets schlagerspecial
All form av techno, trance och allt vad det heter
Fjortisar, speciellt de med en tub idomin på läpparna

Nu är jag snart 16 år så jag kanske också uppfattas som fjortis. Men endå

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

k4rl, tror du la till det jag inte kom ihåg:p..

schlager, nejtack..
aftonbladets och expressens hemsida.. segare än sirap
fjortisar som tror de är nåt och kan allt..

snygg avatar och skitbra film

Permalänk
Hedersmedlem

jag hatar TV, typ. jag tittar på TV typ en timme i månaden, och då ÖVERDRIVER jag. jag tittar inte ens så mycket. jag HATAR TV reklamerna så myckett att jag inte tittar på TV alls.

det värsta av allt är att svt inte funkar här av någon outgrundlig anledning.

så det är vad jag hatar, TV

en annan sak jag hatar är löpsedlar och missvisande rubriker.

men framförallt TV

jag klarar av att se på tv tills reklamen då ghinner jag tappa intresset och stänger av, går upp på min kammare.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Hatar när jag inte kan bestämma mig vad jag vill. Sårar bara folk

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem

Jag hatar att det är 24 timmar på ett dygn. Vad fasen ska man göra så länge innan man får sova igen?

Permalänk
Medlem

Jag hatar alla dessa jävla 12åriga ungar som sitter och PKar i tibia och kan aldrig tänka sig vara seriösa i ett enda sekund. =/

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Jag hatar att ha tråkigt.
Jag hatar "1337".

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.