Permalänk
Hedersmedlem

Troligen besvarad i tråden redan, ber om ursäkt för min blindhet i så fall; När kan man börja spela på servrarna?

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Ok ok jag är beredd att ge en 70hunter mot en pvp key, pma mig. Vet inte om jag gör nåt fel nu men hoppas att det får gå igenom för att jag är ju nu en desperat liten pojke.

Haha, fint Robbaz, hoppas du får en nu bara.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Troligen besvarad i tråden redan, ber om ursäkt för min blindhet i så fall; När kan man börja spela på servrarna?

Jag har också försökt hitta svaret på det och det jag kom fram till är att servarna skall öppna 1600EST, och det skall motsvara då 20:00GMT, men sen bor vi i +1GMT. Så då kommer det bli att servarna öppnar 21:00 för oss. Jag vet inte om vi skall räkna in sommartid och då får vi lägga på yttligare 1 timme - så 22:00 kanske vi måste vänta tills vi får hugga huvudet av varandra. Det är en lång väntan...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
Jag har också försökt hitta svaret på det och det jag kom fram till är att servarna skall öppna 1600EST, och det skall motsvara då 20:00GMT, men sen bor vi i +1GMT. Så då kommer det bli att servarna öppnar 21:00 för oss. Jag vet inte om vi skall räkna in sommartid och då får vi lägga på yttligare 1 timme - så 22:00 kanske vi måste vänta tills vi får hugga huvudet av varandra. Det är en lång väntan...

Nice, tack för infon! Bara för att du var så snäll och sade detta ska jag leta reda på dig och hugga huvudet av dig ikväll

i spelet alltså

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

EDIT: Var inget, vart lite för het på gröten där. Finns olika alternativ på http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=2... om någon annan undrar...

Kors i taket, jag fick mig en nyckel jag med! Var hittar jag den där torrenten ni nämner? Länken för download jag fick i mailet leder inte till någon download. Verkar vara något knas

Visa signatur

Stunning debut album 01 Doubt 02 Change The original idea was to press this disk on multi-coloured vinyl but the pressings came out as a rather muddy green colour with a slight warp [The warp didn’t affect the playing of the disk].

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arulord
EDIT: Var inget, vart lite för het på gröten där. Finns olika alternativ på http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=2... om någon annan undrar...

Kors i taket, jag fick mig en nyckel jag med! Var hittar jag den där torrenten ni nämner? Länken för download jag fick i mailet leder inte till någon download. Verkar vara något knas

Jadå länken du fick i mailet leder till torrenten. Det är den mindre oranga knappen "DOWNLOAD" ovannför de andra knapparna. Innan fanns den längst ner.

http://www.gamespot.com/test/ageofconan/download.php

Permalänk
Medlem

nerladdat om 1 timme Huh vilken tur att man kunde köra ladda från funcoms download manager

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

kommer servers up om 15 min eller 1 timme och 15 min? Så jävla kass på att räkna klockan =/

Permalänk
Medlem

Täknte ge bort min nyckel till PVP-testet nu i helgen till någon härlig sweclockare!

Koden är: XHB7XFCP26EVVL
Klienten kan hämtas: http://www.gamespot.com/test/ageofconan/download.php
Koden registreras här: https://betaregister.ageofconan.com/

Först till kvarn blir det. Enjoy.

Permalänk
Medlem

Nej fick den inte var väldigt sen <--- helt jävla desperat pma en nyckel till denna kille.

Nej men det är drygt att vi som techtestar laddar ner patcher, till och med testar billing systemet för ett spel vi testat i 10minuter. Jaja det är för en bra sak då. Men att vem som helst random kan ta en pvp key och leka hela helgen.

Permalänk
Medlem

Tror det var jag som fick den, och älskar dig för det!!

Men kan inte tanka klienten från någonstans... :/
Din länk skickar ju mig bara till http://www.gamespot.com/test/ageofconan/

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Håller på ladda ner fast jag inte har nåt acc förutom mitt tech acc då. Använd torrenten den finns på sidan någonstanns.

Permalänk
Medlem

Vilken sida?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Finns ingen sida med /download.php :/

Kommer till http://www.gamespot.com/test/ageofconan/
och där kan man inte ladda ner någon torrent fil

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Jafan se där funkar inte för mig heller nu, men laddade upp min http://rapidshare.com/files/108570342/Age_Of_Conan_PvP_Beta.t...

Permalänk
Medlem

Du kan bara ladda ner clienten om du är ägaren av keyn + inloggad på gamespot. Eller så får du gå via andra sidor. Men det vet jag inte hur "tillåtet" det är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Jafan se där funkar inte för mig heller nu, men laddade upp min http://rapidshare.com/files/108570342/Age_Of_Conan_PvP_Beta.t...

Tack!
De där är ju bara på 6.7gig kommer de tankas ner ännu mer sen?
Då kommer jag inte få ner allt förens nästa vecka lördag ><

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Tack!
De där är ju bara på 6.7gig kommer de tankas ner ännu mer sen?
Då kommer jag inte få ner allt förens nästa vecka lördag ><

Haha säg till om du ger upp du har då en här som kan använda accet annars ^^. Men efter ett tag så kom min upp till 400kb/s på en 100mbit lina.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag fick nu en beta-nyckel, men har redan en sedan tidigare. Om någon vill ha - PM:a mig!
Först till kvarn....
EDIT: Nyckeln bortskänkt till Robbaz

Sitter just nu och spelar, men det verkar som att alla sitter fast i en PvP-zon utan att kunna slåss :/ Körde ialf igenom tutorialen, spelet verkar lovande så här initiellt...

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Är desperat efter en key! ^^

*Najk är guldklimpen i grottan tackar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Jag fick nu en beta-nyckel, men har redan en sedan tidigare. Om någon vill ha - PM:a mig!
Först till kvarn....
EDIT: Nyckeln bortskänkt till Robbaz

Sitter just nu och spelar, men det verkar som att alla sitter fast i en PvP-zon utan att kunna slåss :/ Körde ialf igenom tutorialen, spelet verkar lovande så här initiellt...

Najk menar du rummet där man hamnar efter singelplayerdelen? Isf måste du in i PvP menyn (ikonen längst upp till vänster på skärmen) och välja vad du vill spela. Då flyttas man automatiskt till andra ställen.

Permalänk
Medlem

Yeay fått ner 10% under natten, "tid kvar: 3.8dagar"...
Någon som gamespot borde väl kunna fixa bra seeders.

Tex tankar man saker från vanliga torrent sidor så maxar man sin lina alltid.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Najk menar du rummet där man hamnar efter singelplayerdelen? Isf måste du in i PvP menyn (ikonen längst upp till vänster på skärmen) och välja vad du vill spela. Då flyttas man automatiskt till andra ställen.

Yes, insåg detta till slut. Det var sannerligen inte lätt med PvP

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Någon som har en Beta key som jag kan få leka med?

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk

Skulle vara trevligt om någon har en nyckel till mig
engstrom.v@gmail.com

Tack i förhand.

Permalänk
Medlem

Kraven på Age of Conan.

Citat:

Minimum configuration (1024x768, detail reduced)
OS: Windows XP Service Pack 2 or Windows Vista
Processor: Intel Pentium 4 3Ghz or equivalent
RAM: 1GB
Video card: NVIDIA GeForce 6600 or better
Video memory: 128MB
DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
HARD DRIVE SPACE: 30GB

Recommended configuration (Up to 1280X960, most features on)
OS: Windows XP SP 2 or Windows Vista
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent
RAM: 2048MB Dual Channel DDR2
Video card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or equivalent
Video memory: 512MB
DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
HARD DRIVE SPACE: 30GB

*Edit*
Ni som kom med i betan glöm inte bort att buggrapportera alla buggar ni hittar och tänkt på NDA.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

30GB för ett spel!? det är ju sinnes sjukt ..
eller kommer det att bli mindre när det väl släpps?

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Medlem

Självklart med sin vanliga tur blev man utan nyckel. Om någon skulle ha en över så tar jag gärna emot en beta key!

stabilsomfan@hotmail.com <--

Visa signatur

rest in peace Dreamcast

Permalänk

Jag är också ute efter en key, har redan spelet installerat och uppdaterat. Är villig att erbjuda mycket generösa grejer i utbyte.
Är också sugen på att dela konto med någon, så jag kan få prova spelet medan ni sover eller är offline, generösa erbjudanden här med.

Adda mig på msn: kikkoman@hush.com vid intresse.