Age of Conan-tråden

Permalänk
Medlem

Spelet kommer ligga på ca' 15GB när man har installerat det från skivan. Tvivlar på att det ligger någon gigabyte patch och väntar då..
Gaute sa det själv till Gamespot.

Permalänk
Medlem

hmm såg nu att game erbjuder rhino vid förhandsbokning och att deras pris matchar webhallens.

är dock osäker på om man får inventory belt samt 3 dagars försprång där.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem

Omöjligt att komma in på sidan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Omöjligt att komma in på sidan

Jovars, jag har försökt ett tag nu

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem

även om ni kommer in måste ni regga er, vilket tar minst lika länge, sen så är det ju ett problem till.
Man ska skriva in sitt födelsedatum, testat 2 gånger hitills (år månad dag, dag månad år), ingen fungerat.. det finns en knapp man ska trycka på för att se vad man ska skriva, men såklart fungerar den inte..
blir lite lack på att dom inte tänker på sådant först

Permalänk
Medlem

Måste tillägga, trots att jag upplevde spelet som lite småproblematiskt så _hoppas_ jag verkligen att det blir bra och roligt lir. Skulle gärna vilja testa den riktiga betan men det kan man väl glömma.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Jag vill också testa.. har en polare som fick en betakey och han har inte ens en dator som klarar av age of conan, och han vägrar att ge den till mig. Jävla as

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem

Ni har inget att oroa er över - det kommer att bli bra

Permalänk

En till från motala ute efter key här då (;
Jag har gått med på sidan och skapat användare, även satt in AoC i sin games-list som man ska göra.
Får väl vänta och hoppas nudå!

Permalänk
Medlem

avbokar nu från webhallen och tar game istället.
game har samma pris och rhino samt att dom har fraktfritt

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

En fråga angående dator kraft, vad tror ni jag ska uppgradera för att få mest kraft.

Har
Moderkort, Asus P5N-E SLI nforce 650i
CPU e6320 1,86
2gig corsair 5400minne, tänkte skaffa ett till
XFX 8800gts 320mb
Xp 32

Tänkte uppgrader något och tänkte ta en Q6600 CPU har hört att conan utnyttjar 4kärnor, också tänkte jag skaffa 1gig minne till. Vad säger ni bättre detta än att upgradera graffkortet va, 320mb kanske inte är så toppen heller. Något ska jag upgradera.

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AddixD
Jag vill också testa.. har en polare som fick en betakey och han har inte ens en dator som klarar av age of conan, och han vägrar att ge den till mig. Jävla as

Haha! Frustration in motion..

Visst tycker jag din polare kunde dela med sig, typ spela hemma hos dig eller nått!

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McFeast
Haha! Frustration in motion..

Visst tycker jag din polare kunde dela med sig, typ spela hemma hos dig eller nått!

Jo, men jag känner han inte så jätteväl, han kanske har någon tightare polare som får den, vem vet. Jag har iaf registrerat mig på mmolecule och kanske, förhoppningsvis vinner en betakey!

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
En fråga angående dator kraft, vad tror ni jag ska uppgradera för att få mest kraft.

Har
Moderkort, Asus P5N-E SLI nforce 650i
CPU e6320 1,86
2gig corsair 5400minne, tänkte skaffa ett till
XFX 8800gts 320mb
Vista 32

Tänkte uppgrader något och tänkte ta en Q6600 CPU har hört att conan utnyttjar 4kärnor, också tänkte jag skaffa 1gig minne till. Vad säger ni bättre detta än att upgradera graffkortet va, 320mb kanske inte är så toppen heller. Något ska jag upgradera.

Du har redan ett bra grafikkort så bättre cpu och mer minne skadar inte.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
En fråga angående dator kraft, vad tror ni jag ska uppgradera för att få mest kraft.

Har
Moderkort, Asus P5N-E SLI nforce 650i
CPU e6320 1,86
2gig corsair 5400minne, tänkte skaffa ett till
XFX 8800gts 320mb
Vista 32

Tänkte uppgrader något och tänkte ta en Q6600 CPU har hört att conan utnyttjar 4kärnor, också tänkte jag skaffa 1gig minne till. Vad säger ni bättre detta än att upgradera graffkortet va, 320mb kanske inte är så toppen heller. Något ska jag upgradera.

Helt ärligt är jag ganska säker på att du klarar dig. En gig minne till behöver du inte till retail, bara betan som kräver så mycket.

Bättre CPU kanske, då rekomenderat är en Core2Duo på 2,4GHz.
Och som sagt graffe kortet. (AMDs 4000 serie kommer snart!)

Men tja, som jag sa tror jag att du klarar dig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozbaab
Helt ärligt är jag ganska säker på att du klarar dig. En gig minne till behöver du inte till retail, bara betan som kräver så mycket.

Bättre CPU kanske, då rekomenderat är en Core2Duo på 2,4GHz.
Och som sagt graffe kortet. (AMDs 4000 serie kommer snart!)

Men tja, som jag sa tror jag att du klarar dig

Mja minnet har har är väl knappast det bästa, jag skulle köpa nytt BRA minne på en gång, kanske 2X2gb stickor nu när RAM ändå är så satans billigt

Grafikkortet funkar väl men skulle helst vara 512mb varianten. Faktum är att jag hämtar ut ett 8800GTS 512 imorgon, ska bli sjysst att se skillnaden i general betan efter jag tryckt in det.

Edit: 4gb ram då du ändå redan kör vista liksom.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozbaab
Helt ärligt är jag ganska säker på att du klarar dig. En gig minne till behöver du inte till retail, bara betan som kräver så mycket.

Bättre CPU kanske, då rekomenderat är en Core2Duo på 2,4GHz.
Och som sagt graffe kortet. (AMDs 4000 serie kommer snart!)

Men tja, som jag sa tror jag att du klarar dig

Ok tack så mycket, hade skrivit fel btw har xp32 :), och är inte Q6600 bättre än C2D 2.4GHz, stödjer inte AoC 4kärnor?

Tack för alla svar, och hoppas att vi får en key från mmolecule.com

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
även om ni kommer in måste ni regga er, vilket tar minst lika länge, sen så är det ju ett problem till.
Man ska skriva in sitt födelsedatum, testat 2 gånger hitills (år månad dag, dag månad år), ingen fungerat.. det finns en knapp man ska trycka på för att se vad man ska skriva, men såklart fungerar den inte..
blir lite lack på att dom inte tänker på sådant först

Det funkar för mig, jag skrev t.ex 12/05/1985.

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem

Haha skön tabbe... Råkade trycka dit 1997 som årtal istället för 1987 och nu går det inte att ändra, när man trycker på en flagga så står det "We're sorry, you are not allowed to view this content." great!!

Visa signatur

Stationär: C2D E6600 2.40GHz, Noctua NH-U12F, P5W DH Deluxe, Corsair Dominator TWIN2X6400C4D 2048MB DDR2, Club 3D 8800GTS, Raptor 10000rpm 37gb, Samsung 970P TFT + Samsung 40" M86 1080p.
Bärbar: HP HDX16
PSN: Spaxo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spax0
Haha skön tabbe... Råkade trycka dit 1997 som årtal istället för 1987 och nu går det inte att ändra, när man trycker på en flagga så står det "We're sorry, you are not allowed to view this content." great!!

Haha
Jag har reggat 9 olika konton nu, wiee

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som får felet "Fatal Error: Failed to download patch information file." när jag öppnar klienten? Fick låna ett General beta konto av en polare

Permalänk
Medlem

Sitter på en General o Tech beta key. Någon som är intresserad och vill byta mot något? pm

Sen frågan, Har folket gått ihop och bestämt någon server där många svenskar kommer att sammlas osv? (eller iofs, dom kanske inte har släppt servernamnen..)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ostbulle
Nån mer än jag som får felet "Fatal Error: Failed to download patch information file." när jag öppnar klienten? Fick låna ett General beta konto av en polare

Läs vad som står i patch fönstret.
Servrarna är nere i 5 timmar.

Och för alla som inte fått nyheten än "Conan har gått guld"

Permalänk
Medlem

Fan va nice. Mindre nice att min rishög till dator inte lär duga för fem öre.

Föresten, är det nån som har koll på hur det blev med allt snack om player house och guilder osv?
Sist jag hade nån koll var i höstas.
Är det bara börja läsa på igen eller har inga stora grejer ändrats?

Permalänk

Jag vet faktiskt inte hur det ligger till med det.
Även om jag är med i betan så har jag bara spelat alla typer av klasser till lvl 20 för man vill ju spara lite till det färdiga spelet.
Och jag har varit guild lös hela tiden med.

Permalänk
Medlem

vi skulle kanske komma överens om nån server och bilda en svensk klan och gadda ihop oss mot alla danskar vi kan hitta.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
vi skulle kanske komma överens om nån server och bilda en svensk klan och gadda ihop oss mot alla danskar vi kan hitta.

Haha, danskar bra idé.

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem

Vore riktigt ballt att få så många svenskar på en server iaf.

i början va ju wow-servrarna jävligt enspråkiga här o där

Permalänk
Medlem

sådär ja,nu fick man tag i en open beta nyckel..gött gött