Permalänk

Max Payne kan bli bra, Mark Wahlberg i huvudrollen. Samma producent ska göra American McGee's Alice också! Bioshock verkar också intressant, då Gore Verbinski ska regissera (Pirates of the Caribbean trilogin, the ring).
Höga förväntningar dock, tre av mina favoritspel genom tiderna

Max Payne -> http://www.imdb.com/title/tt0467197/
Bioshock -> http://www.imdb.com/name/nm0893659/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope

om ingen nämnt det ännu så har vi ju Halo påväg

Trodde ja skrivit det ^^

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Trodde ja skrivit det ^^

*host*

Jag hoppas då att det är blizzard själva som kommer ta Warcraft filmen i egna händer och göra en långfilm med sin välkända cgi filmer

edit:
stavfel (o em ge)

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

mmmm.... jag tycker Verbenski är lite för tjock för bioshock, nu har jag ju inte sett karaktären i bioshock när man spelar honom, men bara fått det intrycket.

Christian Bale hade varit mer intressant. American Pyscho oh yeah

sen tycker jag också kanske denna personen funkar bättre för max payne - Johnny Knoxville
http://www.imdb.com/name/nm0424216/

Permalänk

Ehh till Max Payne filmen så står det att Jim Bravura ska spelas av nån som heter Ludacris.
Okay nu var det ett tag sen jag spelade Max Payne men var inte Jim Bravura en gammal vit man? Har han gått och gjort en Michael Jackson fast tvärtom?

Visa signatur

Phanteks Eclipse G360A Mid Tower | ASUS Prime B650M-A WIFI II |
AMD Ryzen 5 7600X CPU Tray | XFX Speedster QICK 319 Radeon RX 7800 XT Core | Kingston FURY Beast RGB DDR5 5600MHz 32GB | Kingston A400 2.5" SSD 480GB | Cooler Master MWE Gold 850 V2 PSU | be quiet! Pure Rock 2 CPU Kylare

Permalänk
Medlem

Mark Wahlberg som Max Payne är ett skämt, den pojken har varken rösten eller utseendet. Nåja, här är trailern iallafall:

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Max Payne verkar bli en störtskön film. Ser fram emot att se Metal Gear Solid om den dyker upp på bioduken oxå.

Warcraftfilmen skulle väl göras utav New Line Cinema? har för mig det iaf..

Göra film på Crysis gör mig ju bara gråtfärdig. Den är inte värd att göra film på! fy fan! Bara för att grafiken är så bra att man ser stjärtgräset på karaktärerna så har spelet inte ett skit mer utöver det! Herre jösses! Crytek-Fanboy-3-280GTX-SLi-club går väl lös av upphetsning.

Permalänk
Medlem

Doomed to Fail...

Den enda som verkade intressant var dock Max Payne.
Skulle vara coolt om Mel Gibson fick huvudrollen istället han liknande Max Payne lite i filmen Payback.
Mark Wahlberg den där pojk vaskern var ju inte det bästa alternativet för att spela en hårdkokt sheriff...

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lomm3n
Hitman fungerade grymt bra som film i mitt tycke

Gillade också den filmen
Max Payne ser ju ganska lovande ut ändå... vi får väl se hur det går. Känns onödigt att spekulera!

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk

Max Payne i all ära men jag skulle vilja att de gör en film av Diablo. Det vore fan riktigt häftigt. Diablo är ett av de bästa spelen jag har lirat. Tror att det skulle funka även på filmduken faktiskt

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal Lars
Max Payne i all ära men jag skulle vilja att de gör en film av Diablo. Det vore fan riktigt häftigt. Diablo är ett av de bästa spelen jag har lirat. Tror att det skulle funka även på filmduken faktiskt

Jag med, en grupp med människor ska rädda världen från ondskan.. en av varje "class"

Me like it

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
*host Hitman *host*

Fyfan vad bra den är,jag har kollat på den minst 5 gånger och den blir bara bättre:)
Och angående doom enda gången man tycker den är sådär är när han blåser av ett skott med BFG(big f----n gun).

P.S jo silent hill filmen är ju också riktigt bra,älskar den sköna krypande känslan när musiken stagnerar och det blir lite action av det hela:))

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

Hitman filmen är bra, Doom var kass, dom kommande filmerna är lite ovissa utom Far Cry då som vi alla vet komma vara kass. Sen Silent Hill har jag inte sett men det får man väl göra ngt åt.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Mortal Kombat är väl det sämsta som gjorts när det kommer till "spel filmer".

Double Dragon blev mer en komedi än den action rulle den skulle vara.

Skulle vilja se GTA filmas som en lång serie med filmer, gärna med Tarantino som regissör

Visa signatur

I5 12400F, 32GB DDR4, ASUS RTX 4060
Chassi: Asus
Xiaomi 9T pro 128GB
Samsung A54 5G
HTPC = Lenovo L440 Mint Linux

Permalänk

ingen mer än jag som minns super mario brothers som serie på hmm va det tv 1000 eller nån av dom barnkanalerna, nu snackar jag stenålder hehe

Visa signatur

|i5 2500k@4ghz |Gigabyte z68X-ud3h-b3|
Gigabyte HD7970 |16GB corsair xms3 1600 mhz|HDD 2 Tb|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johnny

Skulle vilja se GTA filmas som en lång serie med filmer, gärna med Tarantino som regissör

Now we´re talkin´!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scr33d
Hitman filmen är bra, Doom var kass, dom kommande filmerna är lite ovissa utom Far Cry då som vi alla vet komma vara kass. Sen Silent Hill har jag inte sett men det får man väl göra ngt åt.

Den är skitbra,älskar verkligen intrigen och den härliga känslan av ondska,det är lite som the ring ungefär:))
Se den det rekomenderas:-)

Kanske skall förtydliga mig det var silent hill jag rekomenderade:)
Riktigt tung rulle med fina rysarinslag:))

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slappyjoe
ingen mer än jag som minns super mario brothers som serie på hmm va det tv 1000 eller nån av dom barnkanalerna, nu snackar jag stenålder hehe

Super Mario Bros som film, jo den minns jag ganska väl. Va en komedi med Bob Hoskins som själva Mario, hehe. Tyckte den va ganska dålig faktiskt.

Imdb - http://www.imdb.com/title/tt0108255/

Håller med om att Hitman filmen va en "hit"..gillade den. Och att skåda Olga Kurylenko gör ju inte filmen sämre, dregel

Visa signatur

"When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." - Sacha Guitry.

Permalänk
Medlem

Ohh längtar till Bioshock! Att Gore Verbinski regisserar gör det ju inte sämre!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Det har funkat förr, bara spelen är tillräckligt bra så :P, jag älskar Mortal Kombat -filmerna som är till 100% baserade på spelen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Det har funkat förr, bara spelen är tillräckligt bra så :P, jag älskar Mortal Kombat -filmerna som är till 100% baserade på spelen.

Ja den första va kung Grym film musik också. Gillade skarpt Scorpion, Reptile o Sub Zero fajter

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DUNXIII
Allt Uwe Boll någonsin rör kommer totalt bli skit. . . Så för guds skull låt inte den människan få handskas med mer filmer!

Det är lika moget att hacka på Uwe Boll som det är att klanka på microsoft..
jag tycker för övrigt att hans filmer är helt ok.. dock inga mästerverk.

Postal måste jag bara se.. han lär få så mycket skit för den filmen

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Ser faktiskt fram emot att få se Postal Spelet är ju kung, hehe Gillar ljuddämparen till hagelgiväret.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Men Indigo Prophecy (Fahrenheit). det är ju nästan en film redan i spelet jag har det och har sett dom som har gjort egna filmer. den skulle jag villa se som en film.